Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من قبلا اینجوری نبودم اگه پریودیم شروع میشد بلافاصله خونریزیم هم شروع میشد اما حدوددوساله وقت پریودیم برسه دوروز قبلش دچارترشح قهوه ای یاخونابه ای میشم بعددوروز پریودیم شروع میشه علتش چیست توروخداجواب بدید
- سلام من درحال اقدام به بارداریم دکترم واسم دوفازتون نوشت ده روز شبی ۱عدد الان ۸روزه قرصم تموم شده ولی پریود نشدم آیا باردارم؟
- پرده بکارتش پاره شد لطفاً کمکم کنین باید چکار کنم
سلام پرده بکارتش پاره شد لطفاً کمکم کنین چکار باید کرد
- بارتولن
سلام خانم دکتر کیست بارتولن من با سرنگ توسط دکتر خالی شده از کجا بدونم کلا خالی شده چیکار کنم پاکسازی بشه کلا
- هزینه ی فریز کردن زخم دهانخ ی رحم
هزینه ی فریز کردن زخم دهانه رحم
- عفونت
سلام عفونت قارچی دارم رفتم دکتر دارو واژینال وقرص داد الان ۴ روزه مصرف میکنم ولی امروز پریود شدم چکار کنم تو پریودی میشه استفادشون کرد اگر قطعش کنم میترسم درمانم نصفه بمونه نظرتون چیه لطفن راهنمایم کنید یا اینکه بعد پریودی دوباره دوباره پماد واژینال رو جدید بگیرم و۷ روز دوباره شروع کنم
- خونریزی از اثر ضربه به قسمت چپ پایین شکم
ام من سه بار سابقه سزارین دارم و دیشب پسرم ده سالش است بالگد به چپ طرف زیر شکمم زد وچند دقیقه بعد خونریزی کردم وده روز هم به عادت ماهیانه مونده آیا لازم است به دوکتور مراجعه کنم یا خیر
- ناباروری
کرایو و فریز رحم چیست
- جوش نخوردن بخیه سزارین
سلام خانوم دکتر من بعد یک سال سونو واژینال شدم و گفته شد که بخیه های عمل خوب جوش نخورده چکار کنم بخیه جذب بشه؟ ممنونم
- اچ پی وی
سلام من دوسال پیش توسط خانم آیه کیوان بصورت اتفاقی آزمایش سروتایپ اچ پی وی انجام دادم.وجوابش low Risk شد ایشون یه قرص بهم دادن گفتن بخور دوسال دیگه بیا برای چک .درصورتیکه من وهمسرم جزهم شریک جنسی نداریم وهیچ گونه علائم ظاهری هم رو اندام جنسی مون از زگیل نداریم .این موضوع دربارداری یا سقط جنین تاثیر میزاره؟
- فنازومکس
من ۲ ماهه باردارم قرص فنازومکس استفاده کردم ضرر داره؟
- خون ریزی مقعد هنگام پریودی
سلام من دخترم و 23سالمه سه روزه پربودن ولی دو روزه از مقعد هم خون ریزی شدید دارم هنگام مدفوع . باید چیکار کنم
- سلام کیست تخمدان
- نازنین
سلام خسته نباشید سه هفته از پریودم گذشته من چهار بار تست بارادری دادم مثبت بود و درد داشتم رفتم متخصص زنان بهم گفت کیست بزرگ داری ممکنه که تست از کیست مثبت بشه
- بارداری
به طور کلی اگه دوتا رابطه بادو شخص مختلف وجود داشته باشه اگه تا چن روز بین این دو رابطه فاصله باشه نیازی به دی آن ای نیست و از روی سونوگرافی آنتی مشخص میشه
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
سلام تست بارداری من مثبت شده و الان ۶ هفته و یک روز میشه که دکتر برای هفته بعد برام سنو نوشتن ، علائم خاصی نداشتم جز اینکه از چن روز پیش سینه هام سنگین و اگر بهشون دست میزدم درد میکردن ولی از دیشب دردشون کم شده و احساس میکنم شل شدن گاهی دردهایی هم زیر شکم دارم که بعضی اوقات هس و بعضی اوت نیست . البته من دو سقط دیگه هم داشتم یکی که رشد جنین در هفته ششم متوقف شده بود و یکی هم تیتر بتا بالا نرفت و خودبه خود سقط شد .
حالا میخواستم بپرسم این کم شدن درد سینه های من دلیلی میشه که جنین رشد نکرده باشه یا قلبش تشکیل نشه خدای نکرده؟؟؟ دکتر برام قرص دوفامد ۱۰ که هر ۱۲ ساعت و قرص آس آ۸۰ روزی یک عدد تجویز کردن و دارم استفاده میکنم. - بارداری
سلام مندوروزبعدپریودی رابطه بدون دخول داشتم ومنی باواژنم برخورد نداشت ولی بخاطر برخورد پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردموپنجروزبعد پریودشدم ودوازده روز بعد دوباره پریودشدم این بینم دردای شدید رحم وکمرداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- پریود زودتر
من همیشه پنج روز زودتر از نوبت پریودیم پریود می شم.
- خونریزی شدید
سلام من قاعدگی کاملا متظم و معمولی داشتم پس ازمصرف قرص ال دی وسپس اورژانسی بعداز رابطه مشکوک ی ماه بعدش بسیار شدید خونریزی دارم چندروز پاک ودوباره شروع میتونه به علت مصرف قرص ال دی چندتایی وقرص اورژانسی باه


