Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی nt
سلام دکتر جان.ببخشید این سونو خواهرمه لطفا به عکس بینی جنین bدقت کنید فرم بینی؟! در ضمن اسمی از nbبرده نشده
- سلام کورتاژ کردم هایپرپلازی ساده دارم چکارکنم
کورتاژکردم هایپرپلازی ساده
- بارداری
با سلام من 12روز از پریودم گذشته بود سونو انجام دادم گفتن مشکوک ب بارداری هستم چند روز بعدش لکه بینی داشتم کمکم زیاد شد بعد دکتر آمپول پروژسترون و شیاف پروژسترون 400دادن بعد از تزریق آمپول خونریزی کردم آیا ممکنه سقط کرده باشم
- معاینه بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من دخترم رو برای معاینه پرده بکارت بردیم پیش یک ماما و ایشون به جای کشیدن لب ها آمدن واژن رو باز کردن یعنی اینکه با انگشت شست و اشاره دو لبه واژن دخترم را باز کرد و دخترم خیلی درد داشت من در سایتها خواندم که نوشته بود باید لب ها را باز کرد الان خانم دکتر آیا باز کردن واژن دختر مجرد با دست که همراه با درد بود به پرده بکارت دخترم آسیب نزنه؟؟ نمیدونم آیا باید واژن را باز میکرد یا اینکه اشتباه معاینه کرده ؟یعنی سوالم اینه برای معاینه پرده بکارت باید واژن را باز کردیعنی دهانه واژن رو باز کرد ؟ خانم دکتر عزیز ممنون میشم من رو از نگرانی خارج کنید .یه دنیااااااااااا مممننون 💜
- سوال
سلام شکل لب های داخلی دستگاه تناسلی از کلیتوریس آغاز و تا زیر دهانه ی واژن ادامه داره با این حال اگه کسی این قسمت رو دو تکه داشته باشه یعنی از وسطاش دیگه به هم وصل نباشه (از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یک قسمت واز آنجا تا زیر دهانه یک قسمت دیگر)وهر دوطرف لابیا مینورهم چپ وهم راست همین شکلی باشه این طبیعیه؟
- زمان تخمک گذاری
سلام من سوم مرداد پریودم تمام شد.میخواستم بدونم از کی میتونم برای بارداری اقدام کنم؟روز تخمک گذاریم کی هست؟
- ز گیل تناسلی
ز گیل مقعد ی دار م و از ما یشا ت پا پ اسمیر و اچ پی منفی هستش و لی اطر ا ف مقعد ز گیل هست و دا ر ه زیا د میشه با و جو د اینکه د کتر یه کر م دست ساز داد ه و مصر ف کر د م ر امنا ی میکنین
- عقب افتادن پریودی
سلام من۱۱روزه از پریودیم میگذره ولی هنو نشدم چکار کنم
- خون دماغ
خانم دکتر من امروز ک روز 13پریودم است ک پس از نزدیکی لکه بینی داشتم خون دماغ خفیف هم شدم و سه روزه سردردم ..ب نظر شما علت چیست
- آندومتر ضخیم
سلام وقت بخیر
۲۰مهر نوبت پریودم بود ۱۰ روز عقب افتاد و بعد ۱۷ روز طول کشید
سال ۱۴۰۱ ضخامت آندومتر ۱۴ بود و سونو امسال آندومتر۳۴ میلی بود با کیست تخمدان و فیبروم
مجرد و ۴۰ ساله ام ما امکان سونو واژینال یا نمونه برداری نداریم چکار باید کرد؟
آیا میشه با دارو برطرفش کرد؟ ۲۰تا مجسترول مصرف کردم و این ماه یه تکه دفع داشتم
الانم پریودم و خونریزی خیلی کمی دارم - سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه الانم ۸ هفتس ک باردارم ببخشید شکم درد من زیاده دکتر دارو داده گفته بخوری خب میشه من خیلی موقع ها یادم رفته دارو هامو بخورم بنظرتون ضرر داره واس بچه
- عقب افتادن پریودی
ببخشید من همون لحظه با دسمال پاک کردم حدود نیم ساعت بعدش شستم چنروز ب قدری استرس دارم قلبم درد میکنه ینی بازم احتمال حامله بودن هس قبلانم رابطه داشتم ولی چیزی نشده بود
- پره اکلامپسی
با سلام و خسته نباشید در غربالگری دوم من ریسک پره اکلامپسی رو ۱به۵ زده احتمال خطر برای جنین و خودم چقدر هست و من نمیخوام از دارو استفاده کنم ایا ممکن هست یا حداقل بعد از ۲۲ هفته برای تجویز دارو نزد پزشک برم
- سقط
با سلام من در هفته پنجم با استفاده از قرص میزوپروستول اقدام ب سقط کردم اما بعد از سه روز وقتی سونو شدم همه چی نرمال و خوب بود و ساک حاملگی و کیست زرده سر جاش بود دکتر بهم قرص متیل ارگونوین داد ک بعد از خوردن اون خونریزی داشتم مجدد سونو شدم کیسه زرده دفع شده و ساک حاملگی با ابعاد نامنظم ب اندازه هفت میلی باقی مونده آیا باید کورتاژ بشم یا با پریودی میاد ؟
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من دیروز سونو برای چسبندگی انجام دادم ک گفته چند کانون anochoکوچیک به اندازه 5الی 10میلی متر به طور پراکنده رویت شده در داخل جفت و مطرح کننده venous lakeاست.میخاستم بدونم خطرناک؟
- عفونت واژن
سلام تشکرفراوان از وقتی که میگذارید، من یکبار از شما در مورد عفونت سوال کردم که چند وقتی ست با عفونت و قارچ درگیرم وشما گفتید که از پزشکم درمان یکساله بخوام، من از دکتر درخواست کردم و ايشون قرص واژینال کلوتریمازول رو تجویز کردن که هر ماه یک عدد استفاده کنم تا شش ماه، نظر شما در مورد این درمان و داروچیست؟ سپاس
- کیست درموئید
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم اگه تخمدان راستم کیست درموئید داشته باشه بخوام بچه دار شم بعد عملش کنم مشکلی که نداره؟؟؟چون هیچ درد و عارضه ی نداره
- بقایای سقط
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۱۶ روز پیش سقط کردم سونو گرافی کردم ۱۲.۸ میلی بقایا دارم ایا باید کورتاژ کنم یا با دارو دفع می شه دکتر گفت باید بری بیمارستان تا با سرم دفع شه می خواستم بدونم این چه سرمی است چون دفترچه ندارم پول بیمارستان هم زیاده از طرفی می ترسم عفونت کنم خواهش
- پریود و بارداری
سلام وقت بخیر ماه گذشته سکس بدون پیشگیری داشتم ولی مایع منی خارج از واژن ریخته شد که ۱۱ روز بعد پریود شدم ولی حجم خونریزی نسبت به قبل کم شده بود و دل درد هم کمتر شده بود این ماه هم با دو روز تاخیر پریود شدم که هم حجم خونریزی پریود خیلی خیلی کم شده و هر روز در حد ۶ ۷ قطره خون هست و تعداد پدهای مصرفی هم روزی یک عدد شده ممکنه باردار باشم؟ خیلی نگرانم
- بارداری با وجود پولیپ رحم
سلام من پولیپ آندومتریال رحم دارم ۷ میلی . میخوام باردار بشم دکتر گفت مانعی نداره چون کوچیکه . آیا میتوانم با این پولیپ باردار بشم . عرق بومادران هم شبی یک فنجان میخورم برای دفع پولیپ . نظر شما چیه .ممنون


