Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اگزالات مثانه ربطی تناسلی داره؟ من بخاطر جسم تیز داخل واژن و فشار و منقبض شدن عضلات شکم و مثانه و واژن خونریزی زیادی با اب داشتم و عفونت کردم، مثانم تا ناف و شکمم ورم کرد، و در ازمایش مثانه اگزالات مشخص شد
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من نوبت دارم واسی سرکلاژ شکمی احتمال اینکه سرکلاژ شکمی شکست بخوره چند درصد و آیا سرکلاژ شکمی باعث نازایی میشه
- حساسیت به لاتکس
سلام وقتتون بخیر بعد استفاده از کاندوم مارک کاپوت دچار سوزش و احساس گرما درون محیط داخلی واژن شدم و چندباری این اتفاق افتاده بود که فکر میکردم بخاطر کاندوم باشه اما شب بطور اتفاقی مشاهده کردم دیدم دیواره داخلی واژن انگار متورم هم شده بدون درد و سوزشی و درست نمیدونم دفعات گذشته هم این تورم ایجاد شده بوده یا خیر، میتونه حساسیت به لاتکس باشه؟ بعد چند روز باید مراجعه کنم به دکتر؟ ممنون از پاسخگویی شما
- باردارم یا نه؟
سلام.من پنج روز پیش نزدیکی داشتم و امروز رفتم ازمایش خون دادم ببینم مثبته یا نه.گفتن فعلا منفیه ولی با دکتر صحبت کن احتمالش هست مثبت باشه. منظورشو نفهمیدم چیه. جواب بدید ممنون میشم
- عفونت ادرارى
باسلام خدمت دکترعزيز: بنده 3ساله که ازعفونت ادرار رنج ميبرم و الان چندروزى ميشه که دردوسوزش شديددرناحيه واژن رااحساس ميکنم جورى که ديگر تحملش برايم دردناک شده. قبلا ازپماد کلوتريمازول وتريپل سولفابراى تسکين درداستفاده ميکردم ولى درحال حاضربخاطرشرايطى که دارم درترکيه به سرميبرم. مى خواستم خدمتتون عرض کنم که آيا ميتونم کوتريموکسازول 400 راازداروخانه تهيه وآنرا براى درمان عفونتم استفاده کنم؟ اين دردوسوزش خواب راهم ازم گرفته لطفاراهنماييم کنيد
- بارداری
سلام خانم دکتر من عمل فتق ناف انجام دادم چند ماه بعدش میتونم باردار بشم
- مراقبت بعد از سزارین
سلام خسته نباشین من دوسال پیش زایمان کردم سزارین بعدش هنوز پیش هیج دکتر زنانی نرفتم خواستم بدونم حتما برا چکاب باید برم؟مشکلی داره ک این مدت نرفتم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- سلام برای زخم رحم از نزدیکی بایدازچه داروی استفاده کردممنون
- سقط مکرر
با سلام و خسته نباشید
من دوتا سقط داشتم یکی چهارماه پیش یکی سه روز پیش اولی قلبش تشکیل شد اما هفته هفتم سقط شد و دومی پوچ بود و هفته هفتم سقط شد میخواستم ببینم حالا باید چکارکنم
ازمایشهای سقط مکرر و هزینه هاش چطوریه مشکلم چطوری برطرف میشه چون میخوام واسه باردار شدن از الان پیگیری کنم تا دیگه اتفاق نیفته تا دیر نشده چون الان پیشتر از این که بعد از دوبار سقط از نظر جسمی حالم بد باشی از لحاظ روحی واقعا حالم خوب نیست - سلام من د سونو که دادم یه تصویر از ناحیه اکوژن به ابعاد ۹×۱۰ دیده شده که گفته شاید پولیپ یامیتو اندومیوم باشه ایا نگران کننده هست وم
چون میخوام باردار شم میخواستم بدون نگران کننده هست یا نه ممنون
- لکه بینی
باسلام،من خانمی ۴۵ ساله ومتاهلم که دوماه پیش،بعداز شش روز دوباره پریود سدم الان حدود دوماه قطع نسده که به صورت لکه لینی مختصر تا متوسط هست،سونوگرافی واژنی وشکمی کردم فقط ی کیست ساده ی سه سانتی دارم،کورتاژ تشخیصی سالم بود ترنسید اسیدو پروژسترون ومجسترول هطچ تاًیری نداشته تومعاینه ی رحمی نه زخمی نه چیز مشکوکی دیده نشده خواهش میکنم راهنمایی کنین ممنون میشم
- خال دستگاه تناسلی
با سلام وخسته نباشید ، من امروز متوجه یک خال سیاه رنگ داخل دستگاه تناسلیم شدم و زیر لبه داخلی دستگاه تناسلی که کوچکتر هست میباشد و برجستگی نداره و اندازه کوچکی داره مجرد هم هستم میخواستم بدونم خطرناکه و لازم به مراجعه حضوری به پزشک هست و نیاز به درمان هست؟ یا یک خال معمولی هستش؟
- بررسی پستان
خانم ۲۵ ساله هستم درمعاینه ازسینه دکتربرام سنو نوشته جواب سونو تغییرات فیبرو گلندولار اکوژن متراکم(نمای موزاییکی) رویت شد که به نفع fcc است داکتال اکتازی خفیف رتروارئول برست دوطرف قابل رویت است B3 من خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- پریودنمنظم
سلام.من مجردم پریود نامنظم میشدم الان ده روز پریود نشدم سونو رفتم طرف چپ تخمدان فولیکول 20میلی دارم علت عقب عادت چیه
- بارداری
سلام توی سنوی انتیم نوشته فلوی عروقی نرمال در تخمدان ها دیده نشد ؟؟ یعنی چی؟؟
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام خانم دکتروقت بخیر من برای جلوگیری از پریود قرص کامپاند خوردم الان ۹روزمیشه وجلوی پریودم روگرفت حتماباید تاآخربسته مصرف کنم یامیشه قطع کرد
- سلام ببخشید چه مقدار از کرم رو داخل اپلیکاتور خالی کنیم ؟
- عدم رشد سینه ها
سلام خانم دکتر ,,خسته نباشید ,,دخترم دوسال پرید شده وسیزده سالش هست ولی اصلا سینه هاشون رشد نکرده ومانند سینه دختر 5ساله میماند "میخواستم بدونم ایا به حالت نرمال میرسد ویا نیاز هست بررسی هورمونی شود ,,بسیار یپاسگزارم


