Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جنین سندرم
- سلام وقت بخیر روز هشتم انتقال جنین هستم از سه روز پیش راه که میرم زیر دلم از داخل یخ میشه که همش فکر میکنم لباس هام خیسه. و اینکه از امروز دل درد و کمر درد حالت پریود دارم توش ضعف هم نیزه
- بارداری
آیا نزدیکی در ماه یا هفته اول بارداری برای جنین خطر ندارد....منظور بیشتر درزمان لانه گزینی هست
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام من دختر ۱۸ ساله ناگهانی قسمت واژن خارشت و … دارم چیکار کنم به شدت خارشت دارم
- بارداری
باسلام وخداقوت.ببخشیدخانم دکترمن ونامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی نامزدم درحین مالیدن آلتش ابش روی واژنم ریخت ولی شستم بعد ۲۴ساعت هم دوتاقرص اووسییز۰/۷۵مصرف کردم خواستم ببینم خدایی نکرده باردانشم خیلیییی میترسم توروخدا بهم جواب بدید واینکه نامزدم خیلیی شهوتیه آیا درمان داره؟ممنونم اجرتون با خدا
- درموردکیست کوروئید پلکسوس
سلام من 17 هفته است است که باردارم رفتم سونوگرافی و در کوروئید پاکنویس سمت راست یک کیست کوروئید به دیامتر7mmمشاهده می شود لطفا راهنماییم کنید آیا واقعا درآینده مشکل ساز است یاخیر
- درمان فوکوس کلسیفیه
با سلام و احترام بنده سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی یک فوکوس کلسیفیه در دیواره خلفی فوندوس مشهود است ، مایه به دیامتر 5 میلی در کانال سرویکس مشهود است. میشه راهنمایی بفرمایید
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- در خصوص پرده بکارت
با سلام آیا خود ارضایی که فقط با به شکم خوابیدن وفشار پاها به هم به مدت پنج سال تکرار این کار باعث پارگی پرده بکارت میشود
- بیمارینفولوژیکلیه
آیامیتوانمباردارشومباپروتئین۱۴۰۰۰۰دفعازکلیهدارمخیلیخطرناکاست
- سلام ماموگرافی نشان داده دردوسینه فیبروگلاندواربطورپراکنده دیده شده چکارکنم
- سرکلاژی
با سلام در خصوص سرکلاژی سوال پرسیدم فرمودیدمحل زندگی را بگم در استان اردبیل شهرستان پارس آباد
- کانون اکوژن در تخمدان
سلام وقت بخیر در رحم مادر من یک کانون اکوژن در سونو گرافی مشاهده شده، ایشون حدود ۵۴سال سن دارند و هیچ علامتی از درد یا مشکل خاصی ندارند، آیا موضوع نگران کننده است؟
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
سلام من دوماهه که خونریزی دارم دو دفعه رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد الان دیگه یه برگه داره تموم میشه هنوزم تغییری حاصل نشده به نظر شما راه دیگه هم هست؟ و اینکه چند مدت باید این داروها مصرف بشه تا تاثیرگذار بشه چون دقیقا من یکماه دارم مصرف میکنم
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- منجمد کردن زخم واژن
سلام تقریبا ۳ روز هست زخم دهانه رحم رو فریز کردم الان سوزش واژن دارم آیا علت سوزش طبیعیه ?
- بارداری
سلام خانم دکتر عید شما مبارک من یه پسر سه ساله دارم یه سال بعد زایمانم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم بعد ۵ماه دچار لکه بینی وخون ریزی شدم رفتم دکتر بهم دارو داد وخون ریزیم بند اومد حدود ۶ماه اصلا پریود نشدم و بعد اون تقریبا یه سال وچند ماهه که پریودم منظم شده ولی باردار نمی شم دکتر رفتم ازمایش وسونو هم دادم ومشکل نیس خواهش میکنم کمکم کنید ۴ماه پیش دکتر برام عکس رنگی نوشته که هنوز نرفتم نمیدونم چرا با این که مشکلی نیس باردار نمیشم کلی بگم یه سال که آمپول زدم دوساله که بدون جلو گیری هستم نمیشم
- شک بارداری
با سلام و خسته نباشین من یه دختر مجردم که ۲۷ دی به احبار دوست پسرم برای اولین بار رابطه مقعدی داشتیم. دو روز بعد سه روز پریود شدم و ماه بعدش باز دو روز فقط پریود شدم. بی بی چک دوبار گرفتم منفی بود. اما الان کلا شکمم بزرگ شده و پریود نمیشم با وجودیکه کلی زعفران و ... خوردم. و تو شرایطی نیستم برم دکتر. چون باکره هستم. آیا بی بی چک صد در صد درسته؟
- اقدام بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من ٢سال و ١ماه كه ازدواج كردم از ٤ماه پيش ماهي چند بار اسپرم وارد ميكنيم ولي تا حالا حامله نشدم . ميخواستم بدونم چطور بايد اقدام كنم هر روز ؟


