Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد از ۱۰ ماه از برداشت رحم بصورت نصف
سلام بنده خانم ۳۳ ساله هستم که به خاطر فیبروم زیادو خونریزی، قسمت فوقانی رحم رو برداشت کردن ودهانه رحم رو برام گذاشتن .اما حالا طی مدت طولانی بعد ۱۰ ماه خونریزی بهم دست میده و هر سری میرم پیش دکتر که بار اول گفت گوشت آورد و سوزاندم وبار دوم پودری خارجی داشت برام ۳ بار الان میزنه اما هیچ تعصیری نداره حالا چه کاری باید انجام بدم
- آندومتر پرولیفراتیو
با سلام.خانمی ۵۵ ساله هستم اخیرا هیستروسکوپی شدم بعلت لکه بینی.جواب آندومتر پرولیفراتیو اومده.این خوبه؟یا خطرناکه
- پریودی بعد از جراحی
سلام وقت بخیر دو هفته پیش عمل خارج کردن پولیپ رحم داشتم هر روز ترشحات قهوه ای رنگ داشتم بعد از دو هفته ازعمل که الان زمانه پریودیمم هست درد کمر و شکم دارم ولی خونریزی عادت ماهانه نشدم همچنان ترشحات قهوه ای هست فقط مقدارش یک کم بیشتر شده میترسم چسبندگی رحم گرفته باشم لطفا راهنماییم کنید
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من نزدیک یک ماه هست عمل هیستروسکوپی انجام دادم وبعداز۱۲روزخونریزی ولکه بینی پریودشدم خونریزی شدیدداشتم وبعداز۱۲روزهنوزلکه بینی دارم چیکارکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام من چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی میتونم باشگاه برم الان یکماه انجام دادم تا چند ماهم نمیخوام فعلا باردار شم گفتم ورزش برام بد نباشه
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
The specimen consist of several fragments of tan-brown soft tissue & blood clot measuring 4x2x1 cm
in aggregates.
Ts in 3 blocks. - هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر من پولیپ داشتم هیپرپلازی بدون انتیپی بود دکتر سه ماه دوفامد داد بعد سه ماه دوباره نمونه دادم الان باز جواب ازمایشم هیپرپلازی خفیف کیستیک ساده بدون آنتیپی باید دوباره دارو مصرف کنم مشکلم حل میشه با دارو؟ بچه ندارم
- عمل هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر درجواب عمل نوشته HYPER ARCUATE بود و رزکت شد معنی این یعنی چی
- خونریزى بعد هیستروسکوپى
سلام خسته نباشين من حدود ٢ هفته عمل كورتاژ و هيستروسكوپى انجام دادم جواب نمونه ها هم خوب بود ولى خونريزى دارم و بند نمياد كم و زياد ميشه قرص ال دى و ترنسيد و منفاميك اسيد هم مصرف ميكنم فايده نداره اگر ممكنه راهنمايى بفرمايين
- علت خونریزی بعداز3بارتزریق لوپرومر
سلام خانم دکترمن به تشخیص پزشک تو3ماه. 3بارآمپول لوپرومرزدم برای یائسه شدن ولی بعدازتزریق سومیش الان 22 روزگذشته ومن دوباره خونریزیم شروع شده آیارحمم بایدبرداشته بشه
- پاتولوژی رحم
RIFconsst of agregate of grey,brown soft tissues blood clot m2.5. 2.5. 03cm. sos.m,1. E.T
- خونریزی شدید
دوتا آمپول زدم خونریزی ام قط بشه یاسه بشم قط نشده هیچ خونریزی شدید با لخته های زیاد.چهل سالم بچه ندارم .سه بار سقط کردم.فیبروم داشتم عمل کردم.دیگه بچه نمی خوام
- عکس رنگی
سلام وقت شما بخیر میشه لطفا عکس رنگی من را تفسیر بفرمایید و من را راهنمایی کنید در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده ی حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرار گرفته است. اندازه ی کاویته ی رحم در حد طبیعی است. ضایعه فراگیر در کاویته ی رحم و کانال سرویکس دیده نمیشود. لوله های فالوپ دو طرف حاجب شده اند ، لوله ی فالوپ چپ به سوپرولترال کشیده شده، اتساع Mild در بهش آمپولر آن دیده میشود ، spillage آن به داخل حفره ی لگن صورت کرفته است. لوله ی فالوپ راست حاجب شده ، اتساع Mild در بخش آمپولر آن مشهود است، Spillage آن به داخل حفره ی لگن دیده میشود ، تجمع موضعی ماده حاجب در ناحیه ی پری تیوبال دوطرف احتمال درجاتی از peritubal Adhesion را مطرح می کند.
- عمل هستروسکوپی
با سلام و خسته نباشی. عمل هیسترسکوپی در بیمارستان آریا رشت انجام میشه؟ و هزینش چقدره ممنونم
- پولیپ رحم
سلام مادرم۷۰سال سن .یکسال پیش کنسر سینه شدم درمان شدم خوب شدم خداروشکر الان یونو واژینال دادم پولیپ رحمی دارم ی مقدار بزرگتر از قبل شده سایزش ۱/۸در ۱/۳سانت هست خیلی نگرانیم لطفا جواب مارو بدهید
- ازمایش پاتولوژی هیسترکتومی
specimen received labeled as uterus consists of uterus whit out annexed. the uterus measures 8*5*3cm. The cervix measures 2cm in diameter. one section the endocevix polyp measuring 2cm in diameter. on sections the endometrium measures 0.1 cm and the myometrium measures 1.5 cm in thickness. 1. chronic cervicitis whi endocervical polyp. 2.proliferative endomerium
- پولیپ رحم
وقت بخیر ، خانم دکتر سه هفته پیش پولیپ دوسانتی داشتم و جراحی کردم ، سوالم اینه آیا باید جراحی میشد یا با لیزر برداشته میشد و اینکه الآن پریود شدم نسبت به سابق خونریزی کم شده جواب پاتولوژی هم زده endometrial hyperplasia without nuclear ایا مشکوک هست یا چکنم
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر. تفسیر این پاتولوژی چی هست؟ تحت عمل هیستروسکوپی قرار گرفتم برای برداشتن پولیپ رحم . اینم جواب پاتولوژی هست: میخواستم نتیجه پاتولوژی رو بدونم disordered proliferative endometrium superimposed with secretory changes. fragments of endometrial polyp
- Fedezd fel a Chicken Road egy megbízható online kaszinóban biztonságos környezetben az elemzésünkkel.
Játékszoftver-cég által tervezett Chicken Road humorral, szórakozással és eredetiséggel tölti meg az élményt.Játékmenet és hangulat Üdvözlünk egy ostoba világban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A felület élénk, vicces effektekkel. A hangulat feldobja a hangulatot.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road nem okoz csalódást. Várhatod:Szabad pörgetések Szorzók Valtozó tárcsák Meglepetés ScatterekA játék közben esélyed van mini-játékokat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Jó hír: biztonságos kaszinók felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Mint például: LeoVegas ingyenes pörgetésekkel a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után szórakoztató élmény.Erősségek Vonzó szorzók MobilbarátTudnivalók Nem komoly játékosoknak
A szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road frissítő szórakozás.


