Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد زیر شکم سمت چپ وانتشار در کشاله ران وپا
سلام دوماه بود پریود نمی شدم ازامایش هورمون fsh :30وlh :60 بود و نمونه پاپ اسمیرم التهاب متوسط بود و سونو رحم وشکم هم اکوی میومتریال کوارس ومختصر هتروژن بود اندومتر ۱۱/۸و رحم به طول ۹۷م م بود .بعد از تزریق ۴ عدد امپول پروژسترون بعد از یک هفته پریود شدم .الان درد زیر شکم سمتچپ وانتشار در کشاله ران دارم لطفا بفرمایید چی کار کنم
- هموراژیک لبه تحتانی ساک بارداری
سلام خانوم دکتر.من هفته ششم بارداری ام خونریزی و درد زیر شکم دارم که رفتم سونو گفته کانون هموراژیک لبه تحتانی ساک بارداری به قطر ۳میلیمتر.شیاف گذاشتم و استراحت میکنم.ولی خونریزیم یکم بیشتر شده گاهی لخته ای گاهی رقیق.اما دل دردم قطع شده..میخواد سقط بشه؟
- تنبلی تخمدان
امشب قرص پونیکا خوردم که بعدش پریود شدم ایا اشکالی داره یانه
- درد کلیتوروس
با سلام خدمت خانم دکتر من چن ماهی میشه که در ناحیه کلیتوروس درد شدید دارم البته وقتی فشارش میدم یه چیزی مثل پنیرک زرد رنگ ازش میاد بیرون خلیل زجرم میده وقتی درد شروع میشه تمام الت تناسلیم درد میکنه از شما خواهش میکنم رهنمایی بفرمایید
- ivf
سلام خانوم دکتر. من یکبار آی وی اف کردم و نتیجه منفی شد . برای بار دوم ، برایم اوابوست 120 عددی و مدروکسی پروژسترون ( از روز 14 دوره تا 14 روز و روزی دوعدد) تجویز کردند. آیا دراین مدت میتوانم نزدیکی داشته باشم ؟ ممنون
- بارداری
سلام.برای قبل ازبارداری همسرم باید ازچه زمانی از قرص Proxeede plus استفاده بکنه زمان هم بگید در ضمن ازقرص Proxeede plusمیشه بیشتربگید خوبه برای چی هستش .سپاس
- توده اکوژن در تخمدان
سلام سونو گرافی رحم انجام دادم نوشته توده اکوژن در تخمدان راست به قطر 24mm مشاهده شد که مطرح کنندهی فولیکول هموراژیک یا درموئید میباشد میخواستم بفهمم مشکل چیه؟
- زنان
سلام خانم دکترمن ۴۰روزه سزارین شدم داخل واژنم سوزش شدید دارم امکان داره ازسون که بهم وصل بودباشه چون ترشح وبوی بدندارم لکه بینی دارم ی داروی معرفی میکنیداستفاده کنم نمیخوام بخاطرویروس مطب برم ممنون میشم
- بارداری خیلی مهم
سلام خانم دکتر . من الان ۱۴ هفته و سه روز باردارم . و غربالکری اول من مشکلی نداشت .آزمایش خون غربالگری را در چند هفتگی انجام بدهم . ۲۹ اسفند ۱۶ هفته ام تمام میشه آیا میتونم ۷ فروردین که ۱۷ هفته تموم میشه انجام بدهم یا دیر میشه . چکار کنم خورده به تعطیلات . کی انجام بدم
- بارداری
سلام من با همسرم در حد سطحی رابطه داشتیم و الت ایشون کمی داخل رفت ولی بدون کاندوم ولی ارضا نشد و کمی از مایع بی رنگ فقط ترشح شد احتمال بارداری وجود داره؟؟
- ویزیت و ازمایش
سلام خانم دکتر، من چند روز پیش در مورد آزمایشات ایمنی و انعقادی در رشت ازتون سوال پرسیدم. خیلی ممنون از جوابتون. همون طور که گفتم من ۳۸ سالمه و ۵ ساله که ناباروری دارم. متاسفانه ایران نیستم و میخواستم بپرسم امکانش هست که مادرم بیان مطب پیشتون برای نوشتن ازمایش های ایمنی و انعقادی و هر چیزی که خودتون لازم میدونید؟ میتونم جواب آزمایش ها و شرح حالم رو به ای میل شخصیتون بفرستم؟ من یک ماه دیگه ایران هستم و دوباره برای ویزیت پیشتون میام اگه بتونم نوبت بگیرم ولی برام مهمه که آزمایش ها رو انجام بدم چون یک هفته بیشتر ایران نیستم. ممنون میشم از کمکتون.
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- نان هموژن
اکوی آندومتر اکوژن نان هموژن است یعنی چی
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من 19سالمه پریودی نامنظم دارم یک هفته پریود بودم پاک شدم بعد از 4روز دوباره پریود شدم قبلا دکتر بهم قرص سیبل داده بود مرتب شد پریودیم بعد از 2سال دوباره خودم قرص گرفتم و شروع کردم ولی هنوز زیاد لک میبینم و حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته بیست و پنج بارداری هستم ازمایش قند خون دادم که سه مرحله ازم خونگیری کردن و بعد از مرحله اول خونگیری یک پودر دادند ۷۵ گرمی دادند بخورم . نتایج : مرحله ی اول ۱۰۰، مرحله دوم ۱۸۴، مرحله سوم ۱۰۷. که رنج مرحله اول ۷۰ الی ۱۱۰ . رنج مرحله دوم کمتر از ۱۸۰. رنج مرحله سوم کمتر از ۱۵۵ هست. که با توجه به نتایج در مرحله دوم چهارتا از ماکزیممش بیشتر هست. ایا نیاز به تزریق انسولین دارم؟سابقه دیابت هم ندارم. وزنم شصت هست و 37 سال دارم. سابقه دیابت خانوادگی هم نداریم
- زنان زایمان
سلام خسته نباشید من رفتم دکتر از 12 پریودی تا 17 پریودی گفتن نزدیکی داشته باشیم و اینکه از 31 روز پریودی 14 روز کم کردم و روز 17 پریودی رابطه داشتیم و اینکه ازاون 6 شب فقط 4 شب یعنی ( روز 12 و 13و 15و 17 ) که تا به امشب میشود) رابطه داشتیم.... حالا فردا اگر تست بگیرم آیا جواب میده که باردارم یا نه!؟
- عکس رنگی
سلام خانوم دکتر. برای گرفتن عکس رنگی از رحم ، چه کارهایی رو قبل ، بعد و حتی هنگام عکس باید انجام بدم ؟ آیا باید مسکن مصرف کنم ؟ چه روزی بهتره برای مراجعه ؟ و اینکه نیاز به چه آنتی بیوتیکی هست ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید جنینی که فریز شده است اگه بخواهیم انتقالش بدیم چند ساعت طول میکشه تا جنین برای انتقال اماده بشه
- پلی کیستیک
باسلام پلی کیستیک درمان دارویی داره یانه
- کیت و دوره
سلام خسته نباشید خانم دکتر چرا کیتهای تخمک گذاریم کلا هاله داره از روز5م پریود که پاک شدم تا روز 29م که دوباره پریود شدم کلا هاله داشت ایا امکان داره که پلی کیستیک باشم یا دلیلش چی میتونه باشه


