Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص قبل اقدام بارداری
سلام وقت بخیر قبل اقدام به بارداري بخاطر زخم دستم قرص سیپروفلوکساسین، یونی فلکس، سفلکس مصرف کردم ولی بعد اقدام دیگه مصرف نکردم آیا باز مشکلی برای حاملگي پیش می آید؟؟
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟
- درموردکیست کوروئید پلکسوس
سلام من 17 هفته است است که باردارم رفتم سونوگرافی و در کوروئید پاکنویس سمت راست یک کیست کوروئید به دیامتر7mmمشاهده می شود لطفا راهنماییم کنید آیا واقعا درآینده مشکل ساز است یاخیر
- اقدام به بارداری
سلام میشه وقتی دوز دوم واکسن سینوفارم را زدم یکی دوهفته بعد اقدام کنم برا بارداری .چون چهل روز دیگه نمیتونم صبر کنم
- رنگ کردن مو و ابرو
با سلام و خسته نباشيد آیا رنگ کردن مو و ابرو در دوران بارداری ممنوع است؟
- سلام خانم دکتر من رحمم دو شاخه و ولی طول سرویکسم36هس هفته 19هستم دکترم میگه نیازی به سرکلاژ نیس خیلی میترسم زایمان زود رس کنم
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۳هفتمه و بارداری اولمه با طول سرویکس۳۲،خانم دکتر چند وقته ترشحاتم زیاد شده بعضی وقتا خودم احساس میکنم ک ازم ترشح میاد و ترشحم هم سکه ای مانند هست یعنی لباس زیرمو ک میبینم ی دایره دورش خیس و وسطش ترشح سفید هست.اینجور ترشح نگران کننده است؟بعد خانم دکتر بچه من بریچه و پاهاش پایین و من همه حرکاتش ررو زیر دلم فقط احساس میکنم اینم طبیعیه؟
- بارداری بدون دخول
سلام من ۱۷ سالمه و مجرد هستم و باکره اما دیروز یعنی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با دوستپسرم رابطه داشتم اما دخولی انجام نشده ولی هر دوتامون ارضا شدیم و ابش رو روی باسنم ریخت و چند قطره از پشتم لیز خورد و ریخت رو واژنم و ۱۰ دقیقه بعد با اب و صابون شستمش. میخواستم بدونماحتمال حاملگی وجود داره !! ممنون میشم جوابمو بدین
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر، برای قبل بارداری پرولاکتین رو ازمایش دادم ۱۸ بود،ایا طبیعی است؟ و در قسمت ازمایش ادرار bacteria مقدار few بود چی قرصی به چه مدت مصرف کنم درست میشه؟ حدودا تا روز تخمک گذاریم ده روزی مونده تا برای بارداری اقدام کنم ایا این مقدار باکتریا اداری برای بارداری خطرناک است؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۱۵ دی ماه آ یو آ کردم الان ازمایش خون دادم beta titration 203 است الان من چند هفته بارداری ام یا منفی
- لکه بینی
سلام من روز در روز ششم پریودم که فکر میکردم پاک شدم رابطه محافظت نشده داشتم و روز بعدش قرص اورژانسی مصرف کردم و متوجه شدم هنوز پریودم تمام نشده و تا روز نهم ادامه داشت . البته از روز پنجم خونریزی ندارم و فقط به صورت قهوه ای رنگ هست . پنج روز بعد از اتمام دوره پریودم نزدیکی محافظت شده داشتم و روز بعد لکه بینی قهوه ای داشتم که با امروز میشه دو روز که لکه بینی دارم . تا بحال سابقه لکه بینی بین دوتا پریود نداشتم . نگرانم لطفا بفرمایید دلیل این لکه بینی چی هست؟ ممکنه بارداری باشه؟
- نحوه ی خوابیدن در بارداری
سلام به خانم دکتر عزیزم روی شکم خوابیدن یا به پشت خوابیدن در ماه های اول بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمی کند؟
- تفسیرسونوگرافی
رحم به طول 77میلیمترودارای اکوی میومترطبیسایزطبیعیندومیومترطبیعیوضخامتیلیمتروهتروژن میباشددرتخمدان هاوکلدوساک خلفی عارضه ای مشاهده نشد
- کمر درد و درد زیر شکم
سلا خانم دکتر عزیز،من هفته ده بارداری هستم، با فعالیت کم کمر درد و بعضی وقتا درد زیر شکم میگیرم،شبی یک عدد شیافutrogestan 200 استفاده میکردم که با مراجعه به مطب گفتند روزی دو تا استفاده کنم،ایا این حالته من طبیعیه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من رابطه بدون دخول با نامزدم داشتم بصورتی که نزدیک به واژنم بود. طوری که الا خیلی استرس وترس باردار شدن رو دارم..تماس با واژنم داشت ..ممنون میشم راهنماییم کنین . و وزنم 85ه. میگم شاید این وزنم باعث بشه باردار نشم خیلی ترس دارم ممنون میشم راهنمایم کنین
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من خانمی ۲۲ ساله هستم بعد از بلوغ دوچار هیرسوتیسم شدم و موهای زائد زیادی در زیر چونه و وسط قفسه سینه ام ایجاد شدن ، به تازگی آزمایش هورمونی دادم و همگی نرمال بودن به جز 17هیدروکسی پروژسترون که حدود ۳.۱ نانوگرم بر میلی لیتر بودن و کمی هم پرولاکتینم بالا بود و پزشک هم برام دارو نوشت ولی چیزی نگفت ، در اینترنت مطلبی خوندم که واقعا منو ترسونده اینه که من ممکنه با این نتایج آزمایشات مبتلا به هایپرپلازی فوق کلیه باشم و از این بابت میترسم که آیا بالا بودن این هورمون رو بارداری هم تاثیر گذار هست؟ آیا ممکنه نوزاد من مبتلا به ابهام تناسلی بشه؟ خواهش میکنم پاسخ من رو بدید. متشکرم
- سلام من ۱۳ پریود سونو دادم گفتن یه کورپوس لوئیوس در تخمدان راست مشاهده شده و مختصر مایع ازاد هم در تخمدان راست هست میتونه باردار باشم
- بی حسی دندان
سلام روز خوش بنده در حین اقدام به بارداری وقت ترمیم دندان هم دارم عکس opgقبل از اقدام گرفتم.میخواستم بدونم تزریق بی حسی دندان در دوران اقدام و لانه گزینی جنین تاثیری در روند بارداری و خطر برای جنین دارد؟
- سوال در مورد سرطان رحمی
لطفا در موردبیماری اکوژنی میومتری بیشتر راهنمایی بفرمایید وایا اینکه سرطان رحمی می توان باشد لطفا تماس بگیرید با شماره ۰۹۱۲۸۰۹۶۰۰۹
- بارداری
با سلام اگر قسمتی از اسپرم یک مرد جایی ریخته باشه و ناخود اگاه دست یک دختر خانم بخوره بهش و با همون دستش به مبهلش دست بزنه باردار میشه؟لطفا راهنماییم کنید


