Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بریچ بودن جنین
با سلام خانم دکتر در سونو انومالی بچه سفالیک بود الان بیست و هفت هفته هستم خیلی واژنم درد میکنه که سونو گفت بچه بریچ هس یعنی خدایی نکرده بچم مشکلی داره که بریچ شده
- لیزیک وبارداری
سلام خواهرم عمل لیزیک کرده الان می خواد باردار شه خطری داره یه هفتس عمل کرده
- متخصص زنان و زایمان
روز ۲۶پریودی رابطه بدون دخول داشتم منی روی دهانه واژن ریخت نیم ساعت بعد قرص اورژانسی۱٫۵خوردم۱۲ساعت بعد مجدد خوردم امکان بارداری هست؟؟
- باداری
سلام ازهفته چندم بارداری نزدیکی نکنیم
- رنگ مو
سلام به تازگی متوجه شدم باردارهستم یک ماهه پیش رنگ موگذاشتم میخواستم بدونم چه عوارضی داره؟برای خانمه باردارمشکل سازهست؟
- آیاباردارم
سلام ببخشیدمن براتنظیم پریودیم دکترقرص دزوسپتیو به من داده،۱۴روزخوردم خیلی حالت تهوع وسرگیجه داشتم دیگه نخوردمبعدازسه روزازقطع مصرف لکه خیلی کمی آمدالان ۲۴ساعت همون لکه هم دیگه نیست،درحین مصرف قرص،دوبارنزدیکی وتخلیه کامل داشتیم ،ممنونم
- سوال از دکتر زنان
سلام من 18هفته هستم دوقلو باردارم طول سرویکس 27ولی هفته 16سونو42بود الان میگن سرکلاژ هم نمیشه .چکارکنم سقط میشن
- زایمان
با عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر مهربان،سوال بنده این است که در صورت بریچ بودن جنین،تا هفته چند نوع زایمان مشخص میشه؟اگر جنین بریچ باشه تا هفته ۳۸ امکان سزارین هست؟
- بی بی چک هاله انداخت پریود شدم آزمایش دادم بتا بیست شد چیکار کنم.بنظرتپن باردارم؟
سلام وقت بخیر من این ماه قبل از پریودی لکه قهوه ای میدیدم خیلی کم بعد از یک روز تاخیر بی بی چک هاله انداخت احساس کردم دارم پریود میشم دیشب و خون دیدم باز بی بی چک هاله انداخت صبح هم همینطور امروز با وجود خونریزی آزمایش دادم بتام ۲۰بود ینی باردارم؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر باتوجه به دوبار سابقه زایمان زودرس و انجام سرکلاژ شکمی چه آزمایشات و چه فاکتورهایی نیازه قبل بارداری انجام بدم؟ لطفا فاکتورهای مورد نیاز را بفرمایید تشکر از شما
- سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشی من مرداد ۹۹ زایمان سزارین داشتم و الان مجدد باردارم ۲۱ هفته . سرویکس در ۱۲ هفتگی ۳۰ بود . ولی ۲۰ هفتگی شد ۲۰ و دکتر سر کلاژ کرد. خواستم بدونم باید استراحت مطلق باشم و حموم میتونم برم ؟
- ادنکس تخمدان
سلام خسته نباشیدمن پنج هفتگی باردارهستم امروزرفتم سونو که هیچ اثری ازلانه گزینی نبودیعنی ساک نبودتوجواب سونونوشته درآدنکس چپ یک کانون کیستیک باجدارنامنظم حاوی اکوی مختصرداخلی باقطر۲۸میلی مترمشاهده شد.مایع آزاددرکلدوساک خلفی مشهودنمی باشد
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر خسته نباشین
دارم از استرس میمیرم خواهش میکنم به سوالم جواب بدین
الان هفته هشتم بارداریم هستم قبلا تبخال تناسلی داشتم البته الان خداروشکر ندارم ولی در کل تو بدنم فعاله
میخواستم کمکم کنین ک تو بارداریم مبتلا نشم😔 - رابطه جنسی
اگر کسی رابطه جنسی داشته باشه وآلت مرد به طور کامل در داخل نرفته باشه وقبل اینکه اب مرد بیاد مرد اون را خارج کنه وبعد ابش بیاد در خارج از واژن امکان حاملگی است
- شک دارم ک باردارم ولی خارش و ترشحات واژنی زیاد دارم چی استفاده کنم؟
- ناباروری
سلام دختری 40ساله هستم و مجرد و درا ستانه ازدواج وزن من 105و قدم 155 واضافه وزن دارم ...ببه خاطر کم بودن خونریزی ماهیانه و اینکه ایا در اینده برای بچه دار شدن مشکلی دارم یا نه ازامایش و سنو انجام دادم .. سنو من مشکلی نداشت و همه چیز نرمال بود اما ازمایش A.M.H=0.5 وکلسیم دی 6 وهموگلوبین من 11.1بقیه مشکلی نداشت...خانوم دکتر اینا یعنی چی؟یعنی من در اینده به طور طبیعی بچه دار نمیشم؟دکترمن خیلی با حرفاش منو نگران و مظطرب کرد.میخوام بدونم درصد بارداری طبیعی من در اینده چقدره؟چکارکنم این درصدزیاد بشه؟تا چند سال دیگه یاسه میشم؟چکار کنم این کار به تعویق بیفته ؟ایا مشخص چه مقدار دیگه فولیکول دارم ?ایا وزن کم کردن تاثیری داره؟ ترو خدابگید چکار کنم خیلی نگراتم
- عمق رحم
سلام خانم دکتر عمق رحم معمولا چندسانت نرمال؟
- تهوع بارداری
سلام وقت شریف تون بخیر حدوا شش هفته باردار هستم چند روز پیش به مطب مراجعه کردم چند روزی هست ک حالت تهوع شدیدی دارم اصلا نمی تونم نهار یا شام بخورم ممکنه بهم دارو معرفی کنین خیلی اذیت میشم
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- لک بینی ابتدای بارداری
با سلام ۳۴ ساله، سابقه سقط بدون تشکیل قلب، بارداری سالم، بارداری مول ناقص اردبیهشت امسال دارم. ابان ماه اقدام به بارداری مجدد کردم، روز موعد پریود به جای خونریزی لک قهوه ای کثیف مشاهده کردم، تیتر بتا با یک روز تاخیر ۱۲۶ بود، سونو وازینال انجام دادم، ۴ هفته و صفر روز ساک حاملگی منظم در رحم مشاهده شد، شیاف استفاده میکنم و استراحت نسبی دارم ولی کل همچنان هست، نگران مول دوباره هستم، لطفا راهنمایی بفرمایین


