Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم رحم
زتم دهانه رحم تا چند ماه درمان نشود خطر ایجاد میشود؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- طول سرویکس
سلام.طول سرویکسم ۳۱هست آیا خطرناکه؟احتمال سرکلاژ وجود داره؟
- من 14ساله هستم ب خاطر تنبیلی تخمدان قرص سیبل دادن روز پنجم قاعدگی سب روز کی بخورم منضور وفتشو نمیدونم هر روز چند تا بخورم
- پرده بکارت
عذر میخوام من واقعا گیج شدم یعنی این خراشه چیه بهشون گفتم یعنی گواهی میدن گفتن بله بعضی خراشا خودشون خود به خود ترمیم میشن ولی من هرجا خوندم گفتن هیچ خراشی خود به خود ترمیم نمیشه میشه لطفا اینم جواب بدید
- بارداری خارج رحم
سلام خسته نباشی من ۶ ابان دیگه پریود نشدم تست دادم مثبت بود بعد بتام میرفت بالا بعد سونو دادم ک ساک خالی در رحم دیده شد وبعد گفتن خارج رحم هست ک من یک هفته بستری شدم بعد بدون اینکه کاری کنم برام مرخص شدم بعد بتام اومد پایین بعد خونریزیم شروع شد تا یک هفته بعد رفتم سونو گفت چیزی داخل لوله آدنکس مشاهده نشده و الان خونریزی من تمام شده ولی ساک ۶ میلیمتری داخل رحم من است حالا این ساک چطوری دفع میشه ممنون
- توده اکوژن در سونوگرافی
با سلام زن ۳۲ساله هستم باردار هستم وسن جنین ۶هفته است نمیخواستم جنین را سقط سقکنم ولی در سونوگرافی شاهد توده اکوژن ب ابعاد۶×۱۲شده ام که دارای فلوی عروقی میباشد مرا یاری کنید
- زایمان
سلام خانم دکتر در کدام بیمارستان ها جراحی و زایمان انجام میدن؟
- قرص کامپاند
سلام خانم دکتروقت بخیرآیاقرص سیپروترون کامپاندباعث شکم دردمی شود؟ 💜
- واژنم بیش از حدتنگ است
سلام من حدود یک سال هست که ازدوتج کردم ولی هنوز موفق به دخول کامل نشدم حتی پزشک های متخصص مراجعه کردم معاینه شدم گفتن طول واژن خوبه چون من بیش،از حد تنگ بودم قادر به انجام دخول نشدم البته فقط از دیلاتور در ۶ سایز استفاده کردم تا حدی خوب بوده ولی کار ساز نبوده آیا دستگاهی هست که بشه واژن های تنگ گشاد کنن من برعکس بقیه ام همه میخوان تنگ کنن من گشاد
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص گین آپ
سلام من قرص گین آپ مصرف میکنم الان یک هفته از زمان پریودم میگذره و پریود نشدم ممکنه عوارض قرص باشه
- باردارم
من با این سونو باردارم اکوژنیسیته میومتر غیر یکنواخت
- پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
- سلام میخاستم در باره دختر دار شدن سوال کنم
آیا باروش رژیم میتوان در تعیین جنسیت تاثیر گذار بود
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- مصرف ال دی
باسلام من به مدت یک سال هست که قرص ال دی یرای پیشگیری استفاده میکنم.میخواستم بدونم ایا مصرف بلندمدت این دارو عوارضی برای بارداری در آینده داره یا نه؟ میزان برگشت پذیریش چطور هستش ؟بهتره همین روشو ادامه بدم یا شما روش دیگه ای رو بهتر میدونین؟ممنون
- ضدافتاب
سلام تودوران بارداری از چه مارک کرم ضدافتابی استفاده کنم اگه میشه لطف کنین دقیقا بفرمایین واینکه spfچندباشه، که ضرر نداشته باشه ،میتونم از ضدچروکم استفاده کنم؟
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...
- سلام من د سونو که دادم یه تصویر از ناحیه اکوژن به ابعاد ۹×۱۰ دیده شده که گفته شاید پولیپ یامیتو اندومیوم باشه ایا نگران کننده هست وم
چون میخوام باردار شم میخواستم بدون نگران کننده هست یا نه ممنون


