Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری و دیدن خون
سلام 7 ماه باردارم دیشب شب دوم استفاده از اپلیکاتور بود و امروز صبح بعداز دشویی هنگام خشک کردم خودم در حد سه قطره خون دیدم آیا مشکلی ندارد؟
- عقب افتادن پریود
سلام، 13 روزه از پریودم گذشته و پریود نشدم آیا عفونت رحم باعث عقب افتادن پریود میشه؟ باردار هم نیستمو کیست هم ندارم
- سلام من ۱۰ روز پرپودم عقب افتاد ۲ آمپول پروژسترون زدم و بعد ۵ روز روزی ۲ عدد قرص دوفاستون خوردم الان قطع کنم چند روز بعد پرسود می شوم چون عالم سفر هستم نمی دونم چه کار کنم اهل ورزش هستم کمی دل درد هم دارم لطف میکنیم من رو راهنمایی کنید سپاس فراوان
- ضخامت اندومتر
سلام ببخشسد من اقدام به بارداری هستم روز ۱۳پریودی سونو کردم دکتر گفت ضخامتت ۷.۵هست بعد برا قرص استرادیول روزی دوتا و شیاف پروژسترون نوشت بعد خوردم تموم شد الان ۴روزه تموم شده زیر شکمم خیلی درد میکنه لکه میاد ولی خون ریزی نمیکنه دلیلش چیه امکان داره ضخامتم خیلی شده باشه ریزش نمیکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- مصرف قرص روکین
سلام من برای منظم شدن پریودیم قرص روکین خوردم بخاطر حالت تهوع قطع کردم کلا پنج روزخوردم ،چه زمانی پریودمیشم؟
- آمپول دیفرلین
باسلام آیا آمپول دیفرلین برای جلوگیری از خونریزی شدید مناسبه.وچن ماه تاثیر داره.این آمپول عوارض نداره.ممنون از شما
- بارداری
خسته نباشید خانم دکتر من ۲۰روز پیش نزدیکی داشتم قبلش هم قرص خورده بودم ولی الان ۳روز هست که از پریود نشدنم میگذره خواستم ببینم اگه باردار باشم چه داروطی بخورم که جنین سقد بشه
- لیزر
سلام این که دختر برای بیکینیش لیزر کنه راسته میگن نازا میشه🙏🙏🙏🙏🙏
- خون ریزی ناف
من شکمم زربه خورده الانم نافم خون ریزی دارد باید چه کار کنم
- نازایی
بعد از تزریق ماده کنتراست در کاویته اندومتر وتهیه کلیشه های مناسب تمام حفره اندومتر از ماده کنتراست پر شد رحم شکل و نمای اناتومیک طبیعی دارد filing defect.جابجایی یا اثر فشاریاز خارج دیده نشد سرویکس spindle shape و ایسم سیلندریک میباشد هر دو لوله با دیامتر طبیعی روئت شدند. ولی spillage کنتراست از هیچکدام از لوله ها رویت نمیشود در کلیشه های پس از تخلیه باقی مانده کنتراست در لوله ها و کاویته رحم دیده نشد.. سلام دکتر عزیز میشه مشکل من رو بگید چیه. ایا لوله های من بسته است..۴۲ سالمه و فرزند ندارم..سه ساله اقدام کرده ام و نشده.
- خونریزی بعد ازسقط
من در تاریخ۱۹فروردین یعنی۱۸روز پیش با قرص میزوپروستول به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط کردم،درسه روز اول با درد نسبتا زیاد تکه های بزرگی دفع کردم خونریزی از زیاد تبدیل به کم شد،تا اینکه در تاریخ۳۰فروردین نزدیکی داشتم که متاسفانه کاندوم پاره شد ومجبور شدم قرص اورژانسی تنسی۷۵/.رو دوتا به همراه هم مصرف کنم که از اون به بعد همچنان لخته های کوچیک دفع میکنم ،وامروز یعنی۵اردیبهشت خونریزی شبیه پریودی دارم،میخواستم بدونم دلیلش چیه،آیا ممکن بقایا مونده باشه؟یا پریود شدم؟خیلی نگرانم،لطفا پاسخ کامل بدید.درضمن همین چند روز نوبت دکتر دارم که نمیدونم با خونریزی میشه سونو واژینال بدم یانه؟
- سلام قاعدگی زوتر ازیک ماه صورت میگیرد افونت تمام نمیشه
- نارسایی دهانه رحم و سقط جنین
من بیمار دکتر سمیرا شیاری متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی هستم که مطب شون توی خیابان نواب رشت هست ، من چندبار سقط جنین داشتم تا با ایشون آشنا شدم ، ایشون برای نارسایی دهانه رحم من عمل سرکلاژ و پیشنهاد دادن ، انجام دادم و الان ماه آخر بارداری ام است و خدا رو شکر بچه مو نگه داشتم ، سوالم اینه الان بهتره سزارین بشم یا زایمان طبیعی کنم
- سلام من اول بارداریم نمیدنم هم چند هفته مه میشه موهام رو رنگ کنم
- امکان بارداری
سلام من ۲۴ ام تو رابطه با پارگی کاندوم مواجه شدم ۱۳ ساعت بعد اورژانسی خوردم و ۸ روز بعد دچار خونریزی لکه ای شدم ایا باردارم؟؟؟
- آنفولانزا
سلام .آنفولانزا در ماه ششم بارداری برای جنین خطری دارد؟
- خوردن کپسول اووبوست
سلام من ۳۲ سالمه درصد دخیره تخمدان ۰.۰۷ آیا اووبوست تاثیر داره؟
- قرص مدرکسی پروژسترون
با سلام به خاطر پولیپ که داشتم البته با جراحی بر. داشته شد . و قرار بود که سه ماه بخورم که یک .ماه مصرف کردم . و به دلیل کیست که داشتم و پس از نمونه برداری از نوع بدخیم نبود و نکروز چربی بود و خیلی هم کوچک که با مامو گرافی دیده می. شود دکتر جراحفرمودند دیگر نخورم و روغن مغربی تجویز کردند و گفتند قرص پروزژسترون نخورم
- بارداری
من باردارم حدود دوماهه از تریاک استفاده میکردم اگ الان بذارم کنار بچم معتاد نمیش
- بلوغ زودرس
سلام دخترم دچار بلوغ زود رس شد بردمش متخصص غدد الان تقریبا سه سال هست واربو پپتیل استفاده میکنه . میخواستم بپرسم این امپول باعث نازایی نمیشه ؟


