Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیپرپلازی اندومتر
سلام وقت بخیر، ۲۸ سالم یک ماه پیش رفتم برای سونوی ۱۲ قاعدگیم فهمیدم پولیپ دارم و عمل هیستروسکپی انجام دادم بیوپسی که دکتر توی مطب گرفت جوابش اندومتر پرولیفترایو با هیپرپلازی کیستیک آیا خطرناکه پیش سرطانیه؟ باعث نازایی میشه؟
- آیاکلسیفیکاسیون رحم ۴مم باافزایش اندومتر۷م م نشانه سرطان؟
سلام ،۶۵سال سن دارم ده ساله یائسه شدم نزدیک ۲ماه درد شدید کمر شکم دارم الایک هفته است خوریزی دارم رفتم سونو واژینال نوشته؛افزایش ضخامت فوکال در اندومتر ناحیه ی فوندوس به میزان حداکثر ۷م م ،حاوی یک فوکوس کلسیفیکاسیون coarse به سایز ۴م م دیده می شود ،پدیکل واسکولار واضح در این ناحیه دیده نمی شود.(هایپر پلازی فوکال اندومتر؟)آیا این با علائمی دارم نشانه ی سرطانه؟
- زنان وزایمان
از۱۵ آذر که پریودم خونریزی قطع نشده گاهی شدید گاهی کمتر آمپول دکاپپتیل دادن که یائسه بشم یا هم کلا رحم رو بردارم کمخونی شدید هم دارم ۵۳ سالمه اول گفتن هیستروسکوپی بشی نتیجه هر چی اومد انجام بدیم آمپولها عوارض نداره؟نظر شماچیه
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام. من 40 ساله هستم و بدنبال گزارش پولیپ رحمی، پزشک معالجم هیستروسکوپی انجام دادند. که گزارش اتاق عمل و جواب پاتولوژی رو در پایین میفرستم. سوالم این هست که با توجه به گزارش هایپرپلازی اندومتر در گزارش اتاق عمل و نمونه برداری از آن، چرا در جواب پاتولوژی هیچ اشاره ای به این موضوع نشده؟ الان من هایپرپلازی اندومتر دارم یا نه؟ گزارش عمل جراحی Pre-op Diagnosis: increase ET R/O polyp
Post-op Diagnosis: As result of pathology + R/O polyp
Kind of operation: Hysteroscopy polypectomy
Procedure: After P&D, under GA, in Lithotomy position, Pelvic exam was done.
Cervix: ok.
Uterus: Normal
Adnexa: free
At first endocervical curettage was done and sent for path.
Then hysteroscopy was done. Endocervical canal normal. Endometrial cavity with hyperplasia that endometrial curettage was done and sent for pathology.
Both ostium were seen. \"Pathology Report\"
:Diagnosis 1: Endocervix, curettage: -Chronic cervicitis : II: Endometrium, curettage Fragmented endometrial polyp-
Non polypoid endometrium : Secretory phase 19-20th day of 28 days cycle. - مصرف قرص سیبل/
سلام عمل پولیپ بهمن انجام دادم بعدش پریودی ام جلو می اومد و تخمدانم فعال بود ولی قصد بارداری نداشتم سونودادم نشون دکتر دادم گفت ازمایشات خوبه . ولی از اردیبهشت ماه دوبار در یک ماه پریود شدم و دیگه نشدم تا خرداد فکر کنم اخرش بود تا دوباره تیرماه ۱۸ پریود شدم . ۵روز بعدش قرص سیبل یه بسته دیگه مونده بود مصرف کردم تا به قرص سفید رسید چندتاش خوردم الان یک ماهه از مرداد تا الان پریود نشدم جلوگیری ام هم کاندوم بوده علت پریود نشدن چیست؟
- خونریزی
سلام . من عمل هیستروسکوپی برای برداشتن پولیپ انجام دادم و دکترم بهم گفتن که چسبندگی رحم دارم و بهم قرص جلوگیری از بارداری تجویز کردن . الان یک ماهه دارم مصرف میکنم و خونریزی شدید دارم و هنوز خونریزیم قطع نشده. (بهم گفتن قرص های سفید آخرش رو مصرف نکنم و برم بسته بعدی) اما همچنان خونریزی دارم. بنظرتون چیکار کنم ؟
- عکس رنگی رحم
سلام وقت بخیر.من عکس رنگی انجام دادم ودکترم گفت چسبندگی رحم خفیف دارم که بیشترش تو عکس بافشاربازشده وگفت احتیاجی به درمان نیست،لوله ها مم بازبود من الان میخوام اقدام به بارداری کنم امانگرانم که این چسبندگی تو بارداری واسم مشکلی ایجادکنه ایاباوجود این میتونم بارداربشم؟ممنون میشم جواب بدید.
- هیستروسکوپی
با سلام آیا دکتر یا مرکز خاصی در رشت وجود داره که بدون آسیب به هایمن بتونه پولیپ رو به وسیله هیستروسکوپ خارج کنه(برای ویرجین ها)؟
- پولیپ
باسلام. ار نشانه های پولیپ رحم نامنظمی پریود یا لکه بینی بعداز پریوده. ولی من پریودی منظم داشتم. لکه بینی های من هم قبل از دوره ها بود. پولیپ رحمی که داشتم رو برداشتم .الان سه ماه از برداشتن پولیپ میگذره ولی هنوز لکه بینی دارم. آیا مشکل همین پولیپ است؟ علت ادامه دار بودن الکه بینی چیست ؟
- مربوط به عمل هیسترکتومی
سلام در جواب پاتولوژی هیستروسکوپی رحم ، نوشته شده inactive endometrium میخواستم ببینم معنیش چیه ؟ آیا بدخیمی هست یا خیر؟
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر من پولیپ داشتم هیپرپلازی بدون انتیپی بود دکتر سه ماه دوفامد داد بعد سه ماه دوباره نمونه دادم الان باز جواب ازمایشم هیپرپلازی خفیف کیستیک ساده بدون آنتیپی باید دوباره دارو مصرف کنم مشکلم حل میشه با دارو؟ بچه ندارم
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من یه جواب پاتولوژی دارم میخواستم ببینم چیه و مشکلی هست واسم؟سپتوم رحم داشتم پولیپم تو عمل مشاهده کردنو برداشتن میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم اینم ازمایشه endometrial curettage:proliferative cndometrium و
- قرص جستیران
سلام ۴۹ ساله هستم به علت خونریزی شدید هیستروسکوپی شدم گفتن میتونی هیستروکتومی بشی یا دارو درمانی انجام بدیم قرص جستیران تجویز شد آیا تاثیری در کاهش ضخامت رحم داره؟ و اینکه واقعا این قرص باعث چاقی میشه ؟
- خونریزی بعد از ۱۰ ماه از برداشت رحم بصورت نصف
سلام بنده خانم ۳۳ ساله هستم که به خاطر فیبروم زیادو خونریزی، قسمت فوقانی رحم رو برداشت کردن ودهانه رحم رو برام گذاشتن .اما حالا طی مدت طولانی بعد ۱۰ ماه خونریزی بهم دست میده و هر سری میرم پیش دکتر که بار اول گفت گوشت آورد و سوزاندم وبار دوم پودری خارجی داشت برام ۳ بار الان میزنه اما هیچ تعصیری نداره حالا چه کاری باید انجام بدم
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن
- پولیپ
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن لکخ بینی داشتم اومدم خدمتتون سونوکردین گفتین یک پولیپ ده میلی متری دررحم دارم،آیاحتمابایدجراحی بشم وایامانع بارداری؟خیلی استرس گرفتم
- تفسیر آزمایش هیستروسکوپی
سلام . آزمایش هیستروسکوپی دادم . جوابش اومده ممنون میشم نتیجه آزمایش رو بفرمایید Fragments of unremarkable endocervical tissue
- هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر هیستروسکوپی پولیپ باعث چسبندگی میشه؟ واینکه لکه بینی بعد نیست و تا چند روز طبیعیه؟؟؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دختری مجرد 24 ساله هستم یکی دو سال میشه مدام لکه بینی دارم تحت نظر یک دکتر زنان هستم ولی خوب نشدم لطفا راهنمایی فرمایید خو
- Testaa reactoonz-peli ja sen rtp sivustolla suosittu vinkeillämme.
Etsitkö uutta pelikokemusta? Sitten, reactoonz slot ansaitsee huomiosi.Tarjonnut tunnettu peliyhtiö, reactoonz sekoittaa hauskan teeman ja erikoistoiminnot.Pelin esittely Tervetuloa piirretyltä näyttävään galaksiin, jossa bonukset käynnistyvät yllättäen. Tämä on juuri se, mikä tekee reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma sopii täydellisesti pelin rytmiin.Bonustoiminnot Toimintojen osalta, reactoonz slot ei petä. Odota:- Free spinejä - Kertoimia - Epätyypillisen pelimuodon - Yllätyksellisiä scattereitaPelatessasi voit laukaista minipelin.Missä pelata reactoonzia? Missä pelata reactoonz? Hyvä uutinen: monet nettikasinot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Mobiiliyhteensopiva - Hyvä valinta aloittelijoilleKannattaako kokeilla reactoonzia? Muutaman tunnin testauksen jälkeen reactoonz slot on erinomainen ajanvietto.Mitä pidimme: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Monipuoliset bonuksetHuomiot: - Voi tuntua kaoottiselta uusille pelaajille - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot saattaa olla uusi suosikkisi.


