Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- ضخامت اندومتر و پولیپ
من ۴۷ سالم هست خونریزی پریودم زیاده .سونو واژینال رفتم نوشته ضخامت آندومتر بادی ۵ ولی فوندوس ۱۸ میلی متره الان هیستروسکومی نیاز هست؟با تشکر
- قرص جستیران
سلام ۴۹ ساله هستم به علت خونریزی شدید هیستروسکوپی شدم گفتن میتونی هیستروکتومی بشی یا دارو درمانی انجام بدیم قرص جستیران تجویز شد آیا تاثیری در کاهش ضخامت رحم داره؟ و اینکه واقعا این قرص باعث چاقی میشه ؟
- عمل هیستروسکوپی
در کزارش هیستروسکوپی نوشته دو استیوم در یک سطح رویت شد منظوز ر چیه ؟
- ناباروری
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر من پولیپ داشتم هیپرپلازی بدون انتیپی بود دکتر سه ماه دوفامد داد بعد سه ماه دوباره نمونه دادم الان باز جواب ازمایشم هیپرپلازی خفیف کیستیک ساده بدون آنتیپی باید دوباره دارو مصرف کنم مشکلم حل میشه با دارو؟ بچه ندارم
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن
- Ismerd meg a Chicken Road a legjobb kaszinóban online az elemzésünkkel.
Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road vicces témával és bónuszokkal egyesíti az élményt.A játék bemutatása Merülj el egy őrült univerzumban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A grafika élénk, rajzfilmszerű stílussal. A zene könnyed és szórakoztató.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road kellemesen meglep. Megtalálható benne:Szabad pörgetések Nyereményfokozók Egyedi szerkezet Vicces WildokMinden pörgetésnél aktiválhatsz különleges animációkat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Egyszerű: számos online kaszinó felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Például: Energy Casino ellenőrzött platformokon a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után remek felfedezés.Erősségek Minőségi animációk Bónuszok sokaságaFigyelmeztetések: Változó RTP kaszinónkéntA szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road meglepő élmény.
- هیستروسکوپی
با سلام، من سابقه هیپرپلازی کمپلکس آتی پی داشتم. ماه پیش با خوردن ۹۰ تا استرادیول ۶ میل در روز انتقال جنین فریزم منفی شد. البته از سه روزقبل EFT هم پروژسترون زدم دکترم میگه دو بار کورتاژ تشخیصی و هیستروسکوپی بشم بعد برم واسه سیکل میکرو دوباره. آیا راه دیگری وجود ندارد؟ چون من پارسال هیسترولاپارا شدم دوبارم میکروم منفی شده. پیشنهاد شما چیست؟
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- درمورد پولیپ رحم
ضخامت اندومتر ۲میلیمتره به ابعاد۶ و۴نیاز به جراحی دارد
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- مصرف قرص سیبل/
سلام عمل پولیپ بهمن انجام دادم بعدش پریودی ام جلو می اومد و تخمدانم فعال بود ولی قصد بارداری نداشتم سونودادم نشون دکتر دادم گفت ازمایشات خوبه . ولی از اردیبهشت ماه دوبار در یک ماه پریود شدم و دیگه نشدم تا خرداد فکر کنم اخرش بود تا دوباره تیرماه ۱۸ پریود شدم . ۵روز بعدش قرص سیبل یه بسته دیگه مونده بود مصرف کردم تا به قرص سفید رسید چندتاش خوردم الان یک ماهه از مرداد تا الان پریود نشدم جلوگیری ام هم کاندوم بوده علت پریود نشدن چیست؟
- عمل نیازه یانه؟
خانمم 7ساله باردارنمیشه.. آزمایشات زیادی انجام دادیم.. اخرین آزمایش ما سونگرافی sisبوده که دکتر نظر داده باید عمل بشه.. هیستروسکوپی.... نوشته تخدانها به شدت pc 0وحجیم واکوژن دیده شده.... حالا شما بفرمایید نظرتون چیه عمل نیازه؟ ما در چه وضعیتی هستیم؟
- فیبرم وادنومیوزیس
با سلام من بعلت فیبروم ۳ سانتی سابموکوزال و ادنومیوزیس خونریزی زیاد وپیاپی داشتم .اولین امپول واریوپتیل رو تزریق کردم ۱۴ روز پیش هر شب هم یک قرص مجسترول ۴۰ خوردمسر دوهفته پرید شدم.ایا ادامه درمان با امپول برای تاریخ دوز دوم مقدوره یا باید طبق پشنهاد سایر پزشکان رحم رو دربیارم
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
من دوبار عمل کردم برای بر داشتن پولیپ بار اول سال 95با روش کورتاژ بار دوم با هیستروسکوپی سال 97با علائم لکه بینی و الان بعد از 5سال دوباره علائم دارم. و این جواب پاتولوژی سال 97است ک میخواستم نظر شما رو هم بدونم
- تشریح گزارش سونوی واژینال
با سلام خانمی باسن ۳۸ سال. در سونوی واژینال نیچ محل اسکار سزارین به طول ۱۱ م.م و عمق ۴م.م در قدام سامان تحتانی دیده شده. ضخامت میومتر در این ناحیه کاهش یافته( ۱.۵ م.م )است. با این توضیحات آیا نیاز به عمل هیستروسکوپی هست؟ و آیا این موضوع باعث عدم باروری میشه؟ ۳تا سزارین تاحالا داشتم و قصد بارداری
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
The specimen consist of several fragments of tan-brown soft tissue & blood clot measuring 4x2x1 cm
in aggregates.
Ts in 3 blocks.


