Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
- عمل
سلام.عمل لاپاراسکوپی رحم که به علت فیبروم فراوان میخوان رحم رو دربیارن چند روز تو بیمارستان بستری میشن و نیاز به همراه دارد؟ ممنون از شما
- کبد
سلام ۴ضایعه کوچک درپارانشیم کبدم دیده شده منظورشون ازاین ضایعه چیست خطری هم داره
- فیبروساب سروزال
سلام یک فیبروم ساب سرزوال به دیامتر۱۸میلیمتردر قدام فوندوس دیده شده ایا نیاز به عمل دارم . برای بچه دار شدن مشکل ایجاد میشه . دارویی برای درمانش هست .
- لاپارسکوپی یا ivf
خسته نباشید میخواستم بونم احتمال بارداری در لاپاراسکوپی درمانی بیشتر یا در ivf
- کیست تخمدان
باسلام خدمت شما خواهر من کیست تخمدان داره نزدیک ۱۶ سانت شده اما بعلت ویروس کرونا هیچ بیمارستانی قبول نمی کنه خودش هم کارمند اداره بهداشت هست عاجزانه خواهش میکنم مساعدت کنید به مطب شما هم مراجعه ولی نوفق تشداد شما رو ملاقات کنند. ۰۹۳۵۹۳۸۰۶۱۷ لطفا کمک کنید خواهرم از پدر م که جانباز شیمیایی و مادرم که دیسک کمر عمل کرده مراقبت میکنه
- Lanza tus giros en la slot Sweet Bonanza en un operador recomendado con buenas reseñas con nuestra reseña.
¿Te apetece explorar nuevas emociones en línea? Llegaste al lugar correcto, el slot sweet bonanza opiniones Bonanza puede convertirse en tu favorito.Presentado por una firma de prestigio, Sweet Bonanza mezcla dinámica especial con giros extra.El juego por dentro
Vive una pantalla explosiva de golosinas, donde llueven multiplicadores. Esa es la esencia de Sweet Bonanza.La interfaz visual es moderna, con un aire caricaturesco. El sonido hace más entretenido el juego.Funciones principales
Hablando de funciones, siempre hay novedades. Prepárate para:juego de bonificaciónmultiplicadores enormescascadas de símbolosscatters de carameloCada jugada puede activar un extra.Dónde encontrar este slot
¿Quieres saber Sweet Bonanza? Aquí la info: operadores confiables ofrecen esta slot tan buscada.Te sugerimos:Mr Greenfree spins de bienvenidaideales para nuevos jugadoresConclusión de la reseña
Después de jugar es un slot que engancha.Ventajas:dinámica entretenida
jugabilidad modernaPuntos débiles:alta volatilidadPara fans de slots modernos, Sweet Bonanza es una gran elección. - هیستروکتومی
سلام با هیسترو کتومی به روش لاپاروسکوپی برش روی شکم انجام میشه؟
- آیا توده هایپو اکوی بین معده و پانکراس خطرناک است
با سلام ببخشید من دیروز سونوگرافی شدم زده بین معده و سر پانکراس توده هایپو اکوی 32*23 میلیمتری مشهود است جهت بررسی بیشتر سی تی اسکن با و بدون تزریق ضروری است
- قرص ال دی و کیست پنج سانت
سلام دکتر جان من ۱۹ سالمه و مجردم الان ۱۵ تا از خوردن قرص ال دی میگذره درست سر ۱۵ قرص ال دی ساعت ها یکساعت جلو رفتن و من هم فراموش کردم نمیدونم باید ساعت یازده شب قدیم بخورمش یا دوازده یازده جدید امشب ساعت یازده بیست دقیقه قدیم خوردمش مشکلی نیست ؟ چیکار کنم ؟
- تیرگی واژن لیزر
با مونالیزا تاچ رفع تیرگی کنین قیمت هر جلسش چنده
- کیست دروموییدتخمدان
عرض ادب واحترام میخواستم بدونم آیا پس از جراحی کیست درومویید احتمال باز گشت یا عود کردن وجود دارد
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال ۲۶هفته زودرس شدم ایاشکمی برامن خوبه ازنایشاتم دادم مشکل انعقادداشتم
- وجود توده
اندومتر با ضخامت ۱۰ م م و بصورت هموژن و با حدود منظم رویت شد.تخمدان چپ بصورت جداگانه قابل مشاهده نبود .تصویر توده سالید سیستیک کمپلکس ۷۰*۵۵ م م دارای دبری های داخلی در آندکس سمت راست رویت می شود. کیست هموراژیک و اندومتریوما در تشخیص افتراقی یکدیگر قرار دارند .
- هاپیرپلازی بدون اتپی
سلام وقتتون خوش 1-Endometrial curettage : Endometrial hyperplasia without atypia arising on endometrial polyp 2-Right ovarian cystectomy : Serous cystadenofibroma 3-Cervical tissue biopsy : Exocervical epithelium without dysplasia این جواب نمونه پاتولوژی من هستش میخاستم نظر شما رو بدونم با تشکر
- علت؟
سلام وقتتون بخیر من 18سالمه در مواقع پریودی مقعدم درد میکنه و خونریزی داره تو سونوگرافی کیست و اینا نبود و این که از 11سالگی پریود میشم و 1سال هست که در ماه دوبار پریود میشم 10 روز خونریزی 5 روز پاک 10 روز لکه بینی
- نارسایی دهانه رحم
باسلام خانم دکتر من به علت ۳ تاسقطی که داشتم و اخرین سقطم در۲۳هفته و باوجود سرکلاژ واژینال بود تشخیص نارسایی دهانه رحم دادند و گفتند باید سرکلاژ شکمی بشم خانم دکتر من سپتوم خیلی پهنی داشتم که با دوبار عمل هیستروسکوپی کامل برداشته شد و دوماه بعدعملم باردارشدم ایا ممکنه بخاطر زود باردار شدنم دوباره سقط کرده باشم؟سرکلاژ شکمی چقدر امکان موفقیت دارد؟
- کیست درموئید
سلام خسته نباشیدمجردم و۱۹ساله ام من چندروزی هست که دل دردوکمردرددارم سونوانجام دادم درسونوم تصویرفولیکول های متعددبه قطر۲تا۷میلیمتردرقسمت محیطی تخمدانهادیده میشودکه مطرح کننده pcodاست.یک ضایعه کیستیک باجداراکوژن وضخیم به ابعاد۲۱×۲۶میلیمتردرتخمدان راست دیده میشودکه میتواندمطرح کننده کیست درموئیدیا....باشد.رحمم ۲شاخه است..راه درمان چیست؟باوجودضمینه ارثی سرطان ممکن کیست بدخیم باشه؟
- برداشتن رحم وتخمدان ها
سلام وقتتون بخیر ۶ماه پیش به روش لاپاراسکوپی رحم تخمدان رو برداشتم الان بعد این همه مدت باز ترشح زرد رنگ دارم میترسم خطر ناک باشه البته بگم درد ندارم لصلا
- کیست ۷سانتیمتری فاقد سپتا دارای دیواره ضخیم حاوی ذرات اکوژن
با سلام من حدود ۷ماه قبل کیست داشتم با لاپاراسکوپی درمان شدم الان بعد از گذشت ۷ماه مجددا با درد پهلو مراجعه کردم که دوباره تشخیص کیست دادند منتهی این بار سمت راست برخلاف دفعه قبل هیچ علائمی هم ندارم نه لکه بینی نه نامرتبط پریود فقط درد پهلو خواستم بدونم درمان دارویی جواب میده یا اینکه انجام لاپاراسکوپی به فاصله هفت ماه عوارض نداره
¿Te apetece explorar nuevas emociones en línea? Llegaste al lugar correcto, el slot 

