Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اژ شدم.دوبارم هیستروسپتوم و چسبندگی .دوبار هم تو بارداری سرکلاژ و سرکلاژ پساری شدم.با این همخ بازم سقط کردم.سونو آخری گفت تو رحم ات کوچک و کش نمیاد.تو تمام موارد قبلی بهم نگفته بودن.سرکلاژ شکمی بنظرتون فایده داره برامن یا اجاره باید بکنم.باسپاس
سلام خسته نباشید در سرکلاژ شکمی وسیله ای میله مانند در موقع عمل میزارن تا اندازه دهانه ثابت بمونه یا همینجوری چشمی میدوزن
- لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
سلامممکن هست که لطفا بگید لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
- توده سالید اکوژن به ابعاد40*33میلی ۴۰*
درود وخداقوت توده سالید اکوژن به ابعاد40*33میلی در تخمدان چپ که درسونو نشان داده شده .دخترم ۱۹ سالشه وتجویز پزشک عمل لاپاراسکوپی هست لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم.چیکار کنم ؟درمان دیگری هم دارد؟!
- فیبرم رحم
سلام وقت بخیر من فیبرم رحم دارم دکتر برام ۳ دز آمپول دیفرلین تجویز کرده روز دوم پرید تزریق کردم ۲ روز پاک بودم الان ۷ روز خونریزی دارم الان این خونریزی برای آمپول هست وکی تمام میشه ممنون میشم حواب بدین
- فیبروم رحمی
با سلام و خسته نباشید ۴۵ ساله و مجرد هستم فیبروم بررگ دارم که تقریبا سیزده سانت میباشد ده سال پیش نیز جراحی فیبروم داشتم که مشکل برطرف شده با توجه به اینکه میخوام رحمم اسیب نبینه خانم دکتر پیشنهاد شما چیست چون تصمیم به ازدواج دارم شاید خدا خواست تونستم باردار شوم در ضمن در حال حاضر خونریزی ندارم
- میوب ساب
سلام من حدود ۴ ماهه که پریود نشدم تست بارداری منفی بوده سونو رحم گرفتم ی میوم ساب سروز۸در ۵ در دیواره قدامی رحم دیده شد باید چیکار کنم؟؟
- عمل سرکلاژ
من از کجا بدونم که رحم نیاز به سرکلاژ داره؟دربارداری قبلی بچم سقط شده میگن رحمت ضعیف بوده چه ازمایشی انجام بدم بفهمم نیاز به عمل هس یانع از سرکلاژ خیلی میترسم😭😭😭
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام.تو سونوگرافی رحم نوشته یک کانون لو سنت با شکل نامنظم و جدار اکوژن به قطر 18میلیمتر در تخمدان چپ که بقایای یک کیست یا فولیکول غالب میباشد . میخاستم بدونم این مورد یعنی چی؟ مشکل خاصی هست!!
- فیبروم
سلام وقت بخیر من دی ماه عمل لاپرا فیبروم انجام دادم بعدش هر ماه تا سه ما امپول دکا زدم ماه بهمن و اسفند پریود شدم ولی فروردین اردبیهشت و خرداد نشدم وتیر ماه ب موقع پریود شدم .ولی الان تو ماه مرداد باز پریودیم عقب افتاد امکان داره بخاطر امپول باشه ؟یا امکان داره باردار باشم؟
- سرکلاژ شکمی
با سلام خانووم دکتر من یکماه که تهران سرکلاژ شکمی انجام دادم یک هفته هستش که زیر دلم و کمرمو پاهام همش درد دارن تکرر ادرار هم دارم البته از قبل داشتم بیشتر شده چه کنم طبیعیه
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- پرده بکارت
سلام دکتر عمل بکارت انجام دادهام بعد از دو روز پریود شده ام آیا مشکلی داره ؟ استراحت نداشتم ممکنه بخیه ها باز شده باشن
- استفاده از قرص سالویگل
سلام وقت بخیر.من ۴۳سالمه.الان چهارماه عمل لاپاراسکوپی رحم انجام دادم .گر گرفتگی خیلی منواذیت میکنه .میخواستم از خانوم دکتر بپرسم این قرص سالویگل میشه استفاده کرد یکم برام توضیح بدید. ممنون از شمااز رشت مزاحمتون میشم
- پریود 16 روزه پس از لاپاراسکوپی
حیدرقلی هستم ،مدیرعامل شرکت جهان طب مارلیک، 14 شهریور اورژانسی لاپاراسکوپی شدم ،چون باید به انگلیس میومدم، به جز endometrial در دو تخمدان ،چسبندگی تخمدان چپ به رحم داشتم، شرح عمل رو دارم دلی نمیدونم چطور خدمتتون ارسال کنم، به من بعد از عمل فقط دو تا مولتی ویتامین دادید به همراه وروژست که به طور مرتب استفاده میکنم، درد در قسمت چپ دارم و چون اینجا هستم نگرانم آیا مشکلی برای من به وجود اومده؟ به بنده گفتید 6 ماه بعد از جراحی باید اینجا سونو بگیرم من نیاز دارم که با شما تلفنی صحبت کنم شماره واتسپ رو پیام میدم ولی فعلا پاسخی ندیدم خانم دکتر بنده اینجا امیدم به شماست چون میدونید اینجا وضعیت پزشکاشون چطور هست ممنون میشم به بنده زود پاسخ بدید با تشکر
- سرکلاژ
سلام با مصرف چه داروهایی از زایمان زودرس جلوگیری کنیم.؟ من قبلا سرکلاژ واژینال شدم و آمپول پرلوتون و انوکساپارین هم استفاده کردم ولی جواب نداد چکار کنم؟
- سرکلاژ
سلام سنو سه بعدی از رحم انجام دادم گردن رحم 6/9mmاست دوتا زایمان زودرس هم داشتم هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 22باسرکلاژمکدونالد.من میتونم دوباره باردار بشم وبچه دار بشم؟؟
- سرکلاژ
سلام من پارسال عکس رنگی از رحم گرفتم که نوشته بود هیدروسالپنکس خفیف بدود انسداد در لوله راست و باردار شدم اما در هفته۲۲به خاطر نارسایی رحم از دستش دادم میخوام ان شاالله با سرکلاژ شکمی مجدد باردار بشم ایا نیاز به عکس رنگی از رحم هست؟ایا هیدروسالپنکس بدون انسداد مانع بارداری میشه؟چکارکنم
- عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
سلام. من بیمار شما هستم خانوم دکتر. یک هفته پیش توسط شما عمل لاپاراسکوپی هیستروسکوپی شدم آن پولیپ داشتم و شما برای بارداری لوله هامم چک کردین. من ترشحات خونی داشتم گاهی.که شما گفتید برطرف میشه. ولی امروز که هشتمین روز انگار پریود شدم خونریزی روشن ولی خیلی زیاد نیس مثل پریود دارم موعدم ۱۴ بهمن هست ممکنه ۶روز جلوتر شده باشم بخاطر عمل؟؟
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید
- درد مقعد
باسلام من دوشیزه 30ساله هستم که به بواسیر مبتلا هستم مثل نماد ساعت6و 12 و همچنین گاهی دچار بریدگی میشه یا همون شقاق الان نزدیک پریودمه و برای اولین بار در ناحیه رمتوم احساس درد میکنم مخصوصا موقع جمع کردن مقعد یا زمانی که در توالت نشستم ایا علت خاصی است؟


