Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری اچ پی وی
سلام با عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر من اچ پی وی تیپ ۴۴ و ۵۵ دارم که بهم گفتند جزو کم خطراس ولی خودم خیلی میترسم دکترمم گفته احتمالا اگه بهش نرسی سرطانی میشه و واقعن حال روحیمو بهم ریخته اگ۶ میشه بهم راهنمایی بدهید چون واققعن حال روحیه خوبی ندارم با تشکر از شما که وقت میزارید برای مردم کم بضاعت خیلی ممنونم
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- سونو گرافی
سلام خسته نباشيد در سونو كرافي من نوشته شده در آدنكس چپ توده اكوژن به ابعاد ٤٤در ٤٢ در ٣٨ ميليمتر وجود دارد احتمال كيست درموييد و كيست در زمينه اندومتريوزيس و hemorrhagic مطرح است ميخوام بدونم دقيقا چه كيستي دارم با دارو درمان ميشه؟ چون دكترم بهم دارو دوفاستون داده و درخواست سونو مجدد داده و گفت ممكنه جراحي بخواد جراحي خطرناك نيست چون بچه ندارم و ميخوام اقدام كنم ؟ پيشاپيش ممنون از راهنماييتون ❤️
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- ——
سوال برای معاینه دخل لگنی(مقعد)به چه کسی باید مراجعه کرد؟ جهت تشخیص
- با سلام یک ماه پیش سزارین کردم دوروز است که متوجه شدم یک گوشه از زخم باز شده و مقداری عفونت کرده سفالکسین مصرف کردم بهتر شده آیا مصرف سفالکسین برای نوزاد ضرر دارد لطفاً راهنمایی کنید
- کیست و میوم
خانوم دکتر مادرم 51سالشه و یک کیست 8سانتی و 5میوم دارد. در صورت عمل نکردن چه خطراتی دارد؟ با توجه به اینکه نزدیکه یائسگی است و صبر کنیم،اگه عمل نکنه چه خطراتی داره؟؟ ممنونم
- سزارین
خانوم دکتریادم رفت بگم عمل جراحی کیست تخمدان درسمت چپ داشتم،باتشکر
- راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده و رحم و تخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- سنوگرافی
رحم دارای ابعادنرمال واکوی میومتریال هموژن رویت گردید تصویر ضایعه هایپواکو هتروژن به ابعاد 24 *17 م م درمیومتردیواره قدامیبادی رحم مطرح کننده میوم ساب سروزالمشهود است. ضخامت دولایه آندومترحاکثر 5.5 م م می باشد. تصویر ندول های اکوژن کوچک به صورت پراکنده در میومتررویت گردید مارژین آندومتریالilldefined می باشد این یافته ها به همراه نمای گلبولار رحم مطرح کننده آدنومیوزیس می باشد
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- به نظرتون رحمم رو بردارم
سلام خسته نباشید مو ضخامت اندومتر داشتم ۴۹ سالمه کرتاژ تشخیصی انجام دادم مشکلی نبود امپول لوپرومر هفت ونیم استفاده کردم امپول استرادیول والرت استفاده کردم جستیران ۴۰استفاده کردم قرص ضد بارداری هم استفاده کردم ولی هنوزم خونریزی دارم الان یک ونیم سال هستش ممنون میشم جوابمو بدید چند دکترها رفتم بهم گفتن رحمتوبردار
- دردپهلوی راست وزیرشکم
سلام من۱۶مهرموعدپریودم بود ۱۶آبان باید پریودمیشدم ولی نشدم رابطه محافظت نشده ای هم نداشتم ازمهرماه سمت راستم پهلوم دردمیکنه وکمروشکم درددارم انگارکه همین الان میخوام پریودبشم،بعدصورت جوش زده ولی پریودنشدم پاهام دردمیکنن،دوروزه چای زنجبیل وتخم شویداستفاده کردم بلکه پریودبشم ولی اثرنداشت چیکارکنم،من۲۷سالمه و۳تابچه دارم،چیکارکنم زود پریودبشم.
- لخته های بزرگ
با سلام مدت 4 ماه پیش سزارین شدم که سه ماه خونریزی داشتم بعد از ان 15 روز قطع شد ولی دوباره 17 روزه باسلام من چهارماه پیش سزارین شدم سه ماه خونریزی داشتم. بع ا5 روز قطع ش ولی دوباره شروع شده و16 روزه که ادامه دارد شدید است ولخته های بزرگ داردکه شروع شده خیلی شدید است ولخته های زیادی دارد
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله درحال اقدامم برای بارداری امانشدم آزمایش های قبل بارداری دادم تیروییدکم کاردارم نوشته بود۷/۰حالاناشتابرام نصف قرصی لووکسین۱۰۰نوشته مشکل دیگه ندارم این ماه یه هفته عقب انداختم چندقطره خون دارم لطفاراهنماییم کنین دسترسی به دکترندارم
- پریودی
سلام ایا عفونت یا قارچ روی پریودی تاثیر دارد ؟ من پریودیم بهم ریخته و سنوگرافی دادم و پزشک موقه ی سنو پرسید پریودیت منظم. نپرسیدم چی دیده که اینو پرسید.ایا چیز خطرناکی است؟ مشکل چیست؟
- نزدیکی بعد جراحی
سلام،وقت بخير من جراحي لاپاروسكوپي انجام دادم برداشتن فيبروم و كيست و آندومتريوز و آدنومايزيس ميخواستم بدونم تا چند وقت نبايد نزديكي صورت بگيره
- هایپرپلازی یا پولیپ
سلام برای خانم یائسه در سونوگرافی واژینال تشخیص هایپرلازی فوکال یا پولیپ دادن به علت ضخامت آندونتر روش درمان چیست و از کجا باید مطمئن شد هایپرپلازی اس یا پولیپ ؟ طول ضخامت 12 در 3 است
- کیست تخمدان
سلام .من سونوگرافی انجام دادم .جوابش ب اینصورته ک فولیکول ب قطر11mmدرتخمدان سمت راست مشهوداست.و کیست با اینترنال اکو16mm درتخمدان سمت چپ مشهوداست(فولیکول غالب پاره شده؟) میخاستم اگه میشه ی توضیحی دراین مورد بهم بگین.ممنون


