Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۲۱ یکهفته باردار بودم کیسه آب ترکید بچه سقط،شد رفته سونو گفتن بقایای ۱۶در ۱۰ میلی داری به نظر شما خودبخود دفع میشه پزشک سونوگرافی گفت دوهفته دیگه دوباره سونو کن
- زایمان طبیعی بدون درد
سلام در هنگام زایمان طبیعی اگه دردمون خیلی زیاد بود میشه همونجا درخواست اپیدورال کنیم؟ یا حتما باید از قبل هماهنگ کنیم؟ بیمارستان گلسار میخوام زایمان کنم
- زنان زایمان
سلام من چند ماهه ازدواج کردم ماه قبل در حاملگی شک کردم بعداز نزدیکی آزامایش خون دادم منفی بود بعد پریید شدم به مدت ۷روز بعد قطع شد الان بعد ۳۰روز که قراره پریید بشم اما ۴روزه هنوز نشدم آیا امکان پرید دربارداری هست
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- بارداری
سلام من ودوست پسرم باهم رابطه دخول واقعی با گوشی داشتیم ۵تا از علائم بارداری روهم دارم ۱۰روز مونده به وقت پریودم امکان خریدن بی بی چک ندارم از کجا میتونم سریع تر بفهمم حامله ام یانه؟؟
- کراتینه مو در اقدام به بارداری
سلام من دیروز موهامو کراتین کردم آیا اقدام برای بارداری مشکلی داره؟ یه پسر ۸سال دارم و ۴ماه پیش یه سقط داشتم در هفته نهم
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.
- اکوژن روده گرید ۲
سلام من ۱۹ هفتم وسونو ک رفتم اکوژن روده گرید ۲ نشون داد وآزمایشات غربالگریمم سالمن والان خیلی استرس دارم میخاستم بدونم جنینم مشکلی داره یا ن
- جواب سونوگرافی
رحم با ابعاد ۸۵*۵۴ و با اکوی هموژن دیده میشود تصویر یک ناحیه سیستیک و هترون به سایز تقریبی ۵۱*۵۶ با واسکولاریته در کاویته اندومتررویت میشود که متواند مطرح کننده حاملگی مولار باشد لذا تیتر BHCG و سونوگرافی کنترل بصورت ترانس واژینال توصیه میشود
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و بااخلاق. ممنون که وقت میذارید و پاسخ میدید من در غربالگری مرحله دوم(سونو) در هفته 18 که سونو دادم نوشتهnb:5.9mmو نوشته نرمال است آیا واقعا این عدد نرماله ؟زیاد نیست ؟ آیا درسته که این عدد نشون میده یه بچه با بینی خیلی بزرگ است؟ممنون از لطفتان
- بارداری
سلام من در هفته ۳۶ بارداریم نوزادم بریچه ایا احتمال چرخش هست ؟
- پولیپ رحمی
سلام مدت یکسال و سه ماه اقدام به بارداری دوم بعد از هفت سال کردم، ولی وقتی موفق نشدم به متخصص زنان مراجعه کردم که سونوگرافی داخلی انجام داد در سونوگرافی چیزی شبیه پولیپ دیده شد که دکتر گفت برای اطمینان بیشتر باید سونوگرافی داخل آب انجام بشه، به نظر شما من این سونو گرافی را انجام بدم؟
- کیست اکوفری
سلام من دوماه باردار بودم اما خونریزی شدم رفتم سونگرافی دادم گفتن کیسه اکوفری داری که بچت افتاده از کیسه بچت رشد نمی شه من الان دوبار باردار میشم این کسه در میاد با بچه
- درباره بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۲ سیکل سونو دادم ابعاد رحم ۷۷*۴۲ با اکوی میو متریال نرمال ضخامت آندومتر ۸.۵ فولیکولهای متعدد ۱۴ میلی آمپول hcg زدم وقرص لتروزول مصرف کردم باردار میشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین نگرانم
- سرکلاژ شکمی
من درسه ماهه اول بارداری هستم با توجه به سابقه های سقط حتی باوجود سرکلاژ میخواهم سرکلاژ شکمی انجام دهم ودکتر قبول کرد میخواستم ببینم سرکلاژ شکمی در سه ماه اول بارداری خطر ندارد ومطمن تر از سرکلاژ واژینال؟
- لک قهوای ۹روز بعد از انتقال جنین
سلام
۹ روز پیش انتقال جنین داشتم امروز یه لک قهوای دیدم ۲ روز دیگه موقع پریودیم هست تو رو خدا بگید دلیلش چیه یعنی باردار نیستم
- تنبلی تخمدان
سلام تنبلی تخم دان دارم میخوام بچه دار شم ولی نمیشه چیکار کنم کپسول اوابوست و اسید فولیک مصرف کردم طی یک ماه ولی جواب نداد درصورتی که دکتر گفته بود درس میشه
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بارداری قبلیم ۲۵هفته دهانه رحمم بازشد مرده زایی شد الان دوباره ۱۸هفته باردارم تو۱۷هفته رفتم سونو واژینال طول سرویکس ۳۰بود بنظرتون چیکارکنم بره بالا؟
- مایع آمینیوتیک
سلام خانم دکتر . من هفته۳۸ هستم. چندروز پیش بخاطر حرکت جنین رفتم بیمارستان گلسار که شما منو فرستادید واسه سونو بیوفیزیکال و.... خداروشکر همچی خوب بود و من مرخص شدم .تو سونو زده بود مایع آمنیوتیک حداقل نرمال۹۹mm. حالا من نگرانم که همینجور کم نشه اب کیسه ابم.زایمان طبیعیم ۱۵ آبان هستش.که ۱۴ قراره بیام پیش شما چک بشم . بنظرتون چیکارکنم این حجم مایع فعلا خوبه؟؟


