Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درباره ivf
من روز ششم انتقال هستم روز ۵ انتقال پماد واژینال به اندازه بند انگشت اسفاده کردم به خاطر سوزش وحشتناکی که داشتم مجبور شدم وامروز ترشحات سبز کمرنکی از واوژن میاد امکان داره احتمال بارداری رو کم کنه یا اصلان باردارنشم ؟
- پریود نامنظم
سلام خسته نباشید من ۱۳ ماه قبلی پریود شدم و الان ۱۰ روز از تاریخ پریود مجددم میگذره..دوهفته پیش با نامزدم رابطه داشتم ک فقط بصورت مالش آلت ها بوده ودخول صورت نگرفته و مایع منی وارد نشده ممکنه حامله شده باشم هیچوقت ایقد تاخیر نداشته هرچقدرم زعفرون و زنجبیل میخورم فایده نداره
- سلام من قرص اوابوست استفاده میکنم شبی یک عد د چندروز پریود شدم یعنی براثر استفاده از قرص هستش
- بارداری
سلام خانم دکتر،من هفته ۲۸ بارداری هستم،میشه به جای قرص easy iron شربت فروگلوبین بخورم؟
- یائسگی با واریو پپتیل
سلام ۴۷ساله هستم دوتا سزلرین داشنم دوبار بخاطر پولیپ کورتاژ کردم که مرتبه دوم پولیپ بزرگ بود ضخامت رحم زیاد و۱۶ mmاست دکتر گفته با امپول واریو پپتیل به سمت یائسگی برم نمیدونم گار درستی یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید۳
- سلام خسته نباشید من آنپول ضد بارداری زدم سه ماها الان یک ما گذشته عادت ماهانه شدم لکه بینی دارم دو هفته شده دکتر بهم قرص مدروکسی داده خوبه بخورم
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من همسرم دو ماهه که قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنه امروز بیست و یکمین قرص رو خورده که ماه دوم تموم میشد و رابطه ی محافظت نشده داشتیم که بعد از رابطه ۴ قرص برای اطمینان بیشتر مصرف کرده لازمه بدون استراحت دادن قرص رو دوباره شروع کنه؟ و اینکه احتمال بارداری چقدره؟
- قرص سیپرترون کامپاند
سلام میخواستم بدون قرص سیپرترون کامپاند بایدازروز ۵پریودی خوردی یا۳ یافرقی نمیکنه
- پرده
سلام من می خوام ازدواج کنم می خوام بدونم من قبلا خود ارضای می کردن پردم از بین رفته ایا؟ ایا در از مایش معلوم میشه با خود ارضای رفته؟
- Pco
سلام من تنبلی تخمدان دارم دکترم بهم آمپول نوروبیون و کپسول اووبوست و قرص سیپروترون نوشت رو سیپروترون نوشته از روز ۵ عادت مصرف شه منظورش اینه با زدن نروبیون عادت میشم؟؟؟ و ار روز ۵ عادت استفاده کنم کپسول اووبوست چی؟ ممنون میشم جواب بدید دکترم گوشیشو جواب نمیده
- لکه بینی
سلام وقت بخیر یه نفر قبل ازاینکه بره کربلا ده روز قبل از تاریخ پریودش قرص روکین خورده که پریود نشه بعد الان که روز ۱۳ و۱۴ هست میگه دچار لکه بینی شده چکار کنه قطع بشه؟؟ دوتا روکین بخوره ؟؟یا میتونه یه روکین یه پروژسترون بخوره؟؟
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- اقدام بارداری
سلام من قاعدگی هام نامنظم هستش.دوسال برای بارداری اقدام میکنم ولی نتیجه نگرفتم.قرص کلومیفن ۵۰ الان دومین دوره هستش که مصرف میکنم اگه جواب نگرفتم باید چی کنم دوباره باز یه دوره مصرف کنم؟
- سرکلاژ
با سلام و خسته نباشید به علت وزن بالا و داشتن تخمدان تنبل کلی قرص و آمپول استفاده کردم متفورمین روزی 4 تا بلاخره با iui باردار شدم اما در هفته 24 به علت باز شدن ناگهانی دهانه رحم بچه سقط شد من چند روز قبلش سونوی انومالی داده بودم طول دهانه رحم 30 بود و دکتر گفته بود همه چیز خوب هست؛ حالا می خوام بدونم کم کاری از دکتر بود یا 30 واقعا نرماله ؟ دکتر بهم گفته دفعه بعد حتما باید سرکلاژ کنی آیا واقعا لازمه؟ بعد از سرکلاژ باید استراحت مطلق باشم ؟ من ساعت کارم از 8 صبح تا 6 بعداز ظهره کار اداری یعنی نشسته است، می تونم سر کار برم یا نه؟ آیا بازم نیاز به iui هست؟
- مصرف دارو و نتیجه تخمک گذاری
باسلام خسته نباشید.. ایا خوردن مکمل دارویی تاثیری در منفی شدن تست تخمک گذاری دارد یا خیر قرص اهن قرص ویتاگنوس قرص هیرویت برای سلامت مو ویتامین ای 200 اینها مکمل های من هستن با تشکر ممنون میشم جواب بدین
- مادر من در سونو آمده که اکوژن به ابعاد هفت و ده میلیمتر بر روی وجه کاویته اند متریال فاقانی است یعنی حامله است؟ و یا مشکلی در حاملگی به وجود نمیاآمید؟
- پریود نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم... ولی خب الان بازم دوماهه پریود نشدم ممکنه از عفونت باشه؟ باید چیکار کنم؟
- باردتری
سلام ب گفته پزشک ماما ۶ هفته باردارم و چن روز پیش دچار لکه بینی شدم اول ی کوچولو لخته خون اومد بعد دوبار خون دیدم سریع ب سونوگرافی رفتم ولی کیت بارداری رویت نشد تو جواب آزمایش نوشته که تصویر کانون اکو فریکوچک مطرح کننده احتمال پسودوساک حاملگی ب دیامتر ۳.۵mmبا حاملگی ۴ هفته و ۱ روز میباشد منظور از این نوشته چیه¿چند روزه خیلی نگرانم کرده
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و دوماه پریود نمیشدم...دکتر ۵تا دوفاستون تجویز کرد و چهار روز بعد از اتمامش پریود شد...آزمایش و سونو هم انجام دادم و با مراجعه مجدد دکتر برام از روز شانزدهم به مدت ۷ روز دوفامد تجویز کرد... دوتا قرص خوردم دچار لکه بینی شدم و تا الان ۵تا قرص مصرف کردم و امروز خونریزی گرفتم و مصرف قرص رو قطع کردم...با توجه به اینکه الان در روز بیست و یکم سیکلم هستم،دوتا سوال دارم: اول اینکه قطع قرص کار درستی بود؟ و سوال مهم تر اینکه برای شروع دوباره ی دوفامد در ماه بعد از چه زمانی حساب کنم؟از امروز که مصرف قرص رو قطع کردم؟یعنی از زمانی که دچار خونریزی شدم ۱۶ روز بشمارم و مجددا دوفامد مصرف کنم؟؟؟ ممنون میشم بفرمایید🙏🙏🙏


