Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام، بعلت عدم قطع خونریزی دوسال پیش با ویزیت دکتر آمپول لوپرومر7.5 میلی گرم تزریق کردم که خوب شدم بعد از دوسال دوباره بیش ازیک هفته است خونریزی دارم آیا دوباره همان آمپول بزنم صحیح است سپاسگزارم
سلام، بعلت عدم قطع خونریزی دوسال پیش با ویزیت دکتر آمپول لوپرومر7.5 میلی گرم تزریق کردم که خوب شدم بعد از دوسال دوباره بیش ازیک هفته است خونریزی دارم آیا دوباره همان آمپول بزنم صحیح است سپاسگزارم
- بیماری زنانه
سلام من ۲۸ سالمه ۴ سال پیش از نامزدم جدا شدم در طول دو ماه دوران نامزدی یک بار رابطه آنال داشتیم چندی پیش متوجه شدم ایشان رابطه های متعدد داشتن... درسته تا الان هیچ مشکلی نداشتم ولی استرس دارم که ممکنه hpvیا بیماری های جنسی داشته باشن و به من هم منتقل کنن... (تا الان هیچ مشکل یا علایم هیچ بیماری جنسی نداشتم حتی بابت یه مشکل دیگه هم پیش پزشک زنان رفتم چیزی نگفتن) میخواستم ببینم ۴ سال که گذشته چه بیماری هایی میتونن نهفته بمونن؟
- هورمون مردانه
سلام دوست من ۱۶ سالشه و دختره میخاد هورمون تسترون تزریق کنه ( هورمون مردانه) چ اتفاقی براش میفته بعد از تزریق?
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر منکیست در هر دو تخمدان دارم ایزواکو و ۳۰× 23 میل هست ۳ ماه پریود نشدم دردهای شدید دارم قرص پروژسترون هر ۱۲ ساعت مصرف میکنم میشه راهنمایی کنین
- کیست رحم
کیستی با جدار نازک فاقد septaبه ابعاد۲۲×۲۸در ادنکس راست بنده رویت شده میخواستم بدونم ایا برای بارداری خطری داره ؟ برای درمان چه راهکاری را پیشنهادمیدهید ؟
- رز
🌹
- زود به زودشدن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشید من خانمی هستم ۳۴ساله ۳تابچه دارم من قبلناتقریباتا۶ماه پیش همیشه ۴۰روزیبارپریودمیشدم ولی بعد به مدت که کمی وزنموکم کردم همیشه دویاسه روزجلومیندازم وشکمم نسبت به هیکلم خیلی بزرگ شده ویژه چیزیم بگم اثلاباشوهرم رابطه ندارم آیامن مشکلی دارم؟؟توروخداراهنمایبم کنید چون واقعا هزینه دکتررفتن ندارم خدا خیرتون بده ورحمم بعضی مواقع بوی بدی میده ممنون میشم ازراهنماییتون
- مصرف فلوکونازول
سلام فلوکونازول را چطور مصرف کنم ؟
- ناباروری ای وی اف
سلام خانم دکتر من ۱۶ روز پیش انتقال جنین دادم سه تا روز پانزدهم آزمایش دادم منفی شد نیاز داره دوباره ازمایشو تکرار کنم یا نه.درد شکم درد سینه درد ران پا دارم.حالت تهوع هم دارم یعنی نگرفته انتقالم
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام خانم دکتر من آبله مرغان گرفتم و قرص آسیکلویر مصرف میکنم آیا میتونه باعث بشه عادت ماهانم عقب بیوفته؟
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- کیست تخمدان
ایا درد کیست اکوفری به دیامتر ۳۰م م در تخمدان راست وفولیکول به دیامتر ۲۲ م م در تخمدان چپ منتشر میشود
- لکه بینی***
سلام وقت بخیر ماه هست بخاطر جلوگیری از بارداری قرص مارولین مصرف میکنم.این ماه قرص را قطع کردم(یعنی بعد از اتمام قرص پریود شدم ولی بعد از هفت روز مجدد قرص را شروع نکردم)پریود شدم. بعد از پریود در روز نهم سیکل هنوز لکه بینی صورتی دارم آیا طبیعیه؟
- بارداری دوباره با عفونت ادراری
سلام
بر رضای خدا کمکم کنید.
یک سال عفونت ادراری دارم هر 32 روزم پریود میشم. یک پسر 6 سالم دارم و میخواهم دوباره باردار شوم. - اچ پی وی
سلام خسته نباشید من اچ پی ویم مثبت شد از نوع پر ریسک ۵۳ و لو ریسک۶۶ خیلی میترسم،درمان داره؟خوب میشم به نظرتون؟من برای عفونت و زخم دهانه رحمم یک ساله دکتر میرم دارو مصرف میکنم ولی تاثیر آنچنانی نداشت ممنون میشم از راهنماییتون
- قائدگی
سلام .وقت بخیر دخترم ۱۲سال دارد و در ۱۰سالگی به سن بلوغ رسید چند روز بعداز قائدگی یک مایع سفید ژله ای از مثانه یک مقدار خارج می شود میشود راهنمایی کنید .ممنون
- کیست
سلام من پریود نامنظم داشتم سونو انجام دادم کیست سه سانتی در تخمدان سمت راست مشاهده شده فاقد سپتا برای درمانش چه تجویزی دارید ممنون میشم کمک کنید
- همسرم پولیپ داشته یک هفته هست عمل کرده آ
آزمایشگاه رازی جواب آزمایش شما آماده است شماره پذیرش : 1984-07 خانم مريم مهراب منفرد لینک دریافت جواب آزمایش answer.novinmedco.ir/a/W13D4 33550190
- ضربه به کمر
سلام دکتر من از پله افتادم و به کمرم سمت چپ تا باسنم ضربه خورده و پریود بودم ک میخواستم تموم کنم ولی ۶ روزه هم درد میکنه هم پریود هستم آیا خطرناکه عکس گرفتم دکتر گفته فقط ضربه خورده خوب میشی لطفا پاسخ بدین ممنون
- کیست هموراژیک
با سلام و احترام خیلی ممنون از راهنمایتتون فکر میکنم قاعدگی م منطم هست فقط لکه بینی دارم قبل از پریود پریودهای من با احتساب روز های لکه بینی این ماه ۳۴ روزه و ماه پیش ۳۰ بوده منطم هستم؟


