Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خوردن قرص ال دی واورژانسی دریکروز
سلام خانم تقریبامن ۱۳روزپیش سه بارنزدیکی داشتم همون ساعتدوتاقرص اورژانسی خوردم وهمون روز۴تا ال دی خوردم وتا ۳روزبعدش روزی چهارتا ال دی خوردم وقطع کردم الان نه روزه منتظرم پریودشم ولی نشدم ودقیقادوازده روزبعدنزدیکی و۸روزبعدمصرف قرص ال دی دبروزصبح بی بی چکزدم منفی شد ببخشیدمصرف قرص اورژانسی وال دی پریودموبهم ریخته؟؟؟ واینکه بی بی چک زدم درسته؟؟
- سلام . من خانمم ۱۲ سال عمل سزارین انجام داده و الان مدتی هست که هر از چند گاهی جای عملش درد شدید میگیره میخوام بدونم دلیلش چیه و باید چیکار بکنیم . ممنون میشم پاسخ بدید . با تشکر
- نازایی بر اثر تنبلی تخمدان
سلام من ۱۶ سالمه تنبلی تخمدان دارم نیازه برم دکتر؟چون ۳ ماهی هست پریود نمیشم و اینکه ازتون سوال پرسیدم گفتید امکان داره برای بارداری نیاز ب درمان داشته باشم احتمالش هست من نازا بشم؟
- دردپا بعد پریود
باسلام وخسته نباشید دکتر جان یک مدتی هست که بعد پریود هر دو پام درد میکنه زانو وبالاتر از زانو، دلیلش چی میتونه باشه
- درمورد پستان
سلام خانم دکتر خوبید من رفتم سونو سینه سمت راستم نوشته تصویر کانون اکوفری با ابعاد ۳۰ در ۱۵ م م در فارزون راست. تصویر لنف نود اتیپیک با دیامتر ۱۰در ۲۰ م م در اگزیلاری راست رویت شد . میشه بگید یعنی چی؟؟
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- جواب تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر من جواب پاپ اسمیر که گرفتم منفی بود ولی یه قسمتی که علامت خورده بود به فارسی زدم سلول های درون غشایی متاپلاستیک وجود دارد میشه راهنماییم کنید
- کپسول نوافن و مترونیدازول در شیردهی
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم نوزاد دختر دارم شیر خودم میخوره، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ دندونم درد میکرد کپسول نوافن دوتا خوردم نمیدونم با فاصله نوافن خوردم یا دوتانوافنو باهم خوردم یا جدا ،چون یادم رفته و نمیدونم بلافاصله به بچه شیر دادم یا با فاصله زمانی، قبل اونم فک کنم قرص مترونیدازول خوردم ی دونه نمیدونم ۲۵۰ بود یا ۵۰۰ چون نوشته اش پاک شده بود،میخواستم بدونم واسه بچه مشکلی نداره؟ سوال ۲:امروز متوجه شدم که به خاطر عفونت دندونم گونه ام ورم داره و همسرم مجبورم کرد مترونیدازول بخورم باز چون نوشته دارو کنده شده بود و پاک شده بود نفهمیدم مترونیدازول ۲۵۰ بود یا ۵۰۰ ی دونه خوردم میخواستم بدونم واسه بچه ضرر داره؟سوال ۳: تو شیردهی واسه عفونت دندان چه دارویی بخورم بهتره؟سوال ۴:اگه بعد خوردن کپسول نوافن بچه شیر بخوره واسش ضرر داره؟ خیلی نگرانم چون بچه ام بی قراری میکنه همیشه مجبور میشم هر لحظه بهش شیر بدم حواس نمونده واسم واسه همون یادم نمونده اون موقع هم که کپسول نوافن خوردم نمیدونم دوتا کپسول نوافنو باهم خوردم یا با فاصله ؟ و یادم نیس بلا فاصله بعد خوردن کپسول نوافن به نوزادم شیر دادم یا با فاصله زمانی؟ امروزم نمیدونم بلافاصله بعد خوردن مترونیدازول به نوزادم شیر دادم یا چند ساعت بعد،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ببخشید اگه طولانی شد.
- سلام قوزک پا م ورم کرده وزرداب زیرپوست است مشکل چیست باتشکر
- کیست تخمدان
سلام من پریودم نامنظمه دکتر هم رفتم ففط ای دی برام تجویز کرد فک کنم کیست تخمدان دارم مصرف کلو میفن برام مشکلی از جمله نارکی رحم ایجاد نمیکنه
- راجبه پرید
من چند روزه پیش پریود شودم دو روزه مقدم خیلی درد داره داخله مدفوم التهاب میبینم خیلی درد دارم و درد بالاتر میاد باید چکار بکنم تشکر اگر جواب بدید
- خونریزی ناشی از آسیب جداره رحم
سلام خانم دکتر من این ماه پریود شدم بعد ۸ روز پاک شدم بعد نزدیکی داشتیم دوروز بعدش لک دیدم دکتر ماما رفتم معاینه کرد گفت زخم و التهابه بد خیلی معاینه کرد خونریزبم شدید شد رفتم پسش متخصص گفت نه زخم داری نه التهاب دیواره رحم آسیب دیده قرص مفنامیک اسید دادن از دیروز میخورم ولی خونریزیم زیاده چکار کنم ممنونم .۳۴ سال متاهل هستم
- پارگی بخیه سزارین
سلام،بعداز۲۰سال درقسمت راست بخیه های داخلی احساس دردوسوزش شدیددارم آیاممکنه بخیه هام بازشده باشن؟البته که این دردبعدازفشارشدیدی که به شکمم واردشدشروع شد
- آمپول دیفرلین
سوالی داشتم از خانم دکتر عزیز، موقع آماده کردن آمپول عضلانی، مقداری از ماده حلال موقع وارد کردن به ماده اصلی، از سرنگ خارج شد، حدود ۰.۱ سی سی، ولی محلول یکنواختی حاصل شد، تزریق این آمپول اشکالی نداره؟
- سقط ناقص
سلام من ۴۸رزو پیش سقط داشتم بدون خونریزی بقا حدود ۴سی سی هستن پریود نشدم، همه قرص شیاف استفاده کردم باز م پریود نشدم ، آزمایش بتا دادم با فاصله دو روز هردفعه بتا کم میشه ولی بقایا هنوز هست دکتر آمپول پروژسترون داد آیا با استفاده از آمپول پریود میشم
- مشکل نعوظ
سلام و وقت بخیر خدمت شما خانم دکتر ببخشید لطفا به سوالم پاسخ بدهید همسرم آقای ۵۱ ساله هستن وقتی که تحریک میشن نعوظ دارن ولی در هنگام نزدیکی، آلت، نعوظ ندارد به حدی که برای دخول مشکل دارن مشکلش چیه و باید چکار کنیم ممنونم از راهنماییتون
- بالا بودنfsh
سلام من کم کاری تیروئید دارم که البته کنترل شده هست چند وقت پیش له دکتر غدد مراجعه کردم گفتنfshخونم بالاست۱۳/۹بود گفتن به پزشک زنان مراجعه کنم شاید میخام یائسه بشم واینکه الان چندسال دو روز خون ریزی دارم وباقی روز لکه بینی هست
- سلام من ۷۵ میلی در رحمم بقایا مونده نیازی هست به کورتاژ
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- قطع خونریزی پریودی
در دوران شیردهی واسه کم شدن خونریزی میشه از مفنامیک اسید استفاده کرد؟


