Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- معاینه بکارت
سلام من یکم پردم پاره شده قسمت3و5 ایا توی گواهی مینویسن؟ البته دکتر معمولی نه پزشک فانونی
- عفونت hpv
سلام وقت بخیر. دخترم 22 سالشه. در سن 16 ازدواج کردن بلافاصله بعد ازدواج دچار تبخال تناسلی شدن و دکتر قرص صد ویروس و پماد برای داخل واژن و بیرون واژن تجویز کردم. تا اینکه بعد 6 سال دخترم مجدد دچار تبخال شد و دکتر پاپ اسمیر و کلکوسکوپی.. انجام دادن. ک متاسفانه دخترم ب ویروس hpv16 مبتلا شد واکسن گارداسیل و ازون تراپی برای عفونت شدید دخترم انجام دادن و گفتن بعد 3 هفته در صورت ترشح و علا/م عفونت مجدد ویزیت بیا. یدو هفته از بعد دوباره ترشح بودار شروع شده. بعد ازون تراپی داروی خاصی برای ویروس hpv تجویز نکردن. راهنمایی کنید چیکار کنم
- مشکلات زنانه
با سلام و احترام در مورد ختنه زنان ، آیا راه حلی یرای درمان این مشکل هست؟ نزدیکی با همسرم امکان پذیر نیست و همیشه عفونت هم داره، راه حل چیه چه باید کرد؟
- تداخل دارویی
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم استفاده همزمان امپول دیفرلین و قرص وروژست تداخلی ایجاد میکند؟ برای بیماری اندومتریوز
- زحم دهانه رحم
سلام من زخم دهانه رحم داشتم بهمن ماه گذشته فریزکردم اماالان بازبعدرابطه خیلی کم لکه بینی دارم احاس میکنم زخمم داره برمیگرده به نظرتون چکارکنم
- سوزش جای بخیه سزارین بعداز۶سال
جای بخیم ازداخل فقط سمت راستم میسوزه
- ضربه به شکم
سلام با خواهرم بحثم شد و ضربه یه شکمش زدم الان اندازه نصف کف دست خونریزی داشته ولی دیگه تموم شده آیا مشکلی هست؟ خیلی میترسم لطفا پاسخ بدید سپاسگزارم
- بهبودی جراحی پس از سزارین
سلام خانم دکتر خداازبزرگی کمتون نکنه خیلی سپاسگذارم ازاینکه به سوالات من وتمامی عزیزان جواب میفرمایین سوالم اینکه چیکارکنم برش های داخلی سزارین زودتر ترمیم بشن چی مصرف کنم بهترین مکمل از نظرشما برای بهبودی سریع برش های ۷لایه ی سزارین چی هست
- کیست
کیست دارای سمتهای نازک داخلی به دیانتی 18 mm در سمنان IVA دیده میشود یعنی چه
- درد لگنی
در زمان پریود درد لگن دارم هنگام مدفوع کردن ودر حال حاضر تحت درمان زخم رحم هستم
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سوال
سلام من از ۱۰ تیرماه پروید شدم روز چهارم رفتم پیش دکتر زنان ببینم عفونت ندارم سونا واژینال کرد از همون روز خونریزی دارم روز ۲۴ تیر برام آمپول ۳ ماهه نوشت اونو زدم هیچ تغیری نکردم دوباره رفتم پیش دکتر زنان قرص ترنسید۲۵۰ با مفنامیک اسید با قرص Doxium برام نوشت ولی هنوز خونریزی دارم
- سینه۲
سلام برای بزرگی سینه و باسن دارویی غیر از تزریق ژل هست
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش آیا رابطه جنسی عمیق باعث پاره شدن نخ سرکلاژ شکمی میشود؟
- نتیجه سونوگرافی به علت تاخیر پریود- سونوگرافی کامل از رحم
با سلام
فقط امیدم بعد خدا به پاسخ دقیق شماست
تو رو خدا منو کمک کنید
۴۶ سالمه و حدود یک دو سالس است که پریود نمیشم. درصورتی که این امر ارثی نبوده و مادرم در سن ۵۵ سالگی یائسه شدند…
سونوگرافی که دیروز از رحم و ضمائم (ابدومینال + ترانس واژینال) داشتم نتایجش به شرح زیر است:
رحم با ابعاد Top normal 77*55*98 میلی متر و با اکوی میومتریال Coarse در بعضی نواحی مختصری هتروژن دیده شد.
آندومتر با ضخامت برابر با ۹.۵ میلی متر (در دو لایه) مشاهده شد.
تخمدان چپ با ابعاد ۱۸*۲۷ میلی متر و با اکوی پارانشیمال طبیعی مشاهده می شود.
تخمدان راست با ابعاد ۳۵*۲۶ میلی متر و با اکوی پارانشیمال مختصر هتروژن دیده شد. یک تودخ هترواکو به ابعاد ۱۵*۲۰ میلی متر در تخمدان راست دیده می شود.
در ضمن مقدار کمی مایع آزاد نیز در آدنکس راست مشاهده می شود.
پیگیری س.ن.گرافیک و بررسی تکمیلی از جمله کنترل تومور مارکرها توصیه می شود.
تورو خدا بگیید چه وضعیتی دارم. خیلی نگرانم. توضیح دهید کامل و دقیق چه اتفاقی برام افتاده است.
منتظر پاسخ کامل و سریع شما هستم.
باتشکر - خون بعد از ادرار
سلام پزشک به علت قارچ برام شیاف آفی تریمازول تجویز کرده بعد از استفاده سه چهار بار در هنگام ادرار در انتهای ادرارم چند قطره خون همراه با درد دارم امکان داره بخاطر استفاده ازاین دارو باشه یا علت دیگه داره؟
- اختلال پریود
سلام ۴۴ سالمه بغلت پریود نامنظم کورتاژ تشخیصی شدم و مشکلی نبود الان دوباره نامنظم لطف میکنید پاسخ بدید
- درباره مصرف قرص دوفامد
سلام وقت بخیر من برای اینکه پریود نمیشدم پزشک برام قرص دوفامد ۱۰ نوشتن از روز ۱۴ قاعدگی به مدت دوهفته گفتن مصرف کن بعدش ک تموم شد دیگه نباید بسته ی دیگه ای مصرف کنم؟چون چیزی نگفتن
- کیست تخمدان
سلام من حدودا یک ماه و یک هفته از عمل کیست تخمدانم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا عادی ؟؟؟


