Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
باسلام بنده جمعه گذشته انتقال جنین داشتم و شنبه ۹ روز بعد از انتقال آزمایش خون دادم و عدد بتا زیر ۵ بوده . آیا مجدد آزمایش بدم شاید مثبت باشد
- سرکلاژ،،
سلام خانم دکتر . من هفته نوزده سرکلاژ شدم سرویکس بیست و دو بودم سرکلاژ شدم استراحت کردم بیرون نرفتم فقط آشپزی کردم بعد یک هفته رفتم سونو شد هفده الان بیست و یک هفته هستم سرویکس شده یازده دکتر م گفت استراحت مطلق باید باشم . امکان سقط هست . یعنی امکان سقط دارم؟ و اینکه شما قبول میکنید من رو برای ادامه تایم بارداریم من لاهیجان هستم
- توروخدا کمکم کنید سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- آزمایش ژنتیک
من مامان مهربون هستم سوالم رو تکمیل میخوام بکنم، برادر شوهر و خواهر شوهر من دارای نقص مادرزادی پا_ (پا چنبری یا کلاب فوت) هستند، اما همسر بنده این بیماری رو نداشتن و کاملا سالم هستن و حالا من در هفته ی هفتم سقط جنین رو تجربه کردم خودم هم سالم هستم، غریبه هم هستیم. دکترگفتن غالبا این طور سقط ها علتش ناهنجاری کروموزومی هستش . میخوام بدونم پ ایا این قضیه ممکنه در همسرم نهفته بوده باشه؟ یعنی تو زن همسرم این بیماری باشه اما خودشو نشون نداده و همسرم ناقل باشن؟ نیاز هست ما ازمایش ژنتیک بدیم؟ ممنون میشم خانم دکتر بنده رو راهنمایی بفرمایید.
- اثر سرماخوردگی بر تخمک گذاری
میخواستم بپرسم آیا خود پروسه ی سرماخوردگی روی تخمک گذاری یا عدم تخمک گذاری یا ایجاد مشکل در تخمک تاثیرگذار است؟ اگه هیچ قرصی مصرف نکنم و تحمل کنم و با مایعات خودمو خوب کنم مشکلی در تخمک گذاری این ماهم که میخوام اقدام کنم پیش نمیاد؟
- سن بارداری
سلام تعیین سن بارداری ازروی اخرین مریودحساب کنیم یاسونوان تی چنروز نفوت داشت سونوبیشتربود کدوم درستتر
- بارداری وپروستات
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن این سوالوازجانب خواهرم میپرسم :سلام خانوم دکتر من28سالمه دوتادختردارم شوهرم 36سالس دوسال بودبخاطردردزیرناف دکترمیرفت بعدازسونومشخص شد پروستاتش مشکل داره وگفتن عددش 25 دقیق نميدونم یعنی چی الان بعدمصرف دارو مقدارش 21شده سوالم اینه که جلوگیری ماطبیعی هست همیشه طبیعی بوده میخوام ببینم این روش باعث بدترشدن وضعیت شوهرم ميشه؟ واقعاربطی داره؟ جلوگیری طبیعی وایجادبعضی ازمشکلات درمردها نميدونم راهنماییم کنیدمن تصمیم دارم تایکسال آینده فرزند داربشم ومیخوام جنسیتش پسرباشه وشنیدم مردبایدقوی باشه آیا جلوگیری طبیعی واون مساله مشکل سازخواهدبود؟تشکر
- جلوگیری از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتون ممنون میشم اگه جواب بدین من ۳ ماه پیش زایمان کردم و ی ماه پیش پریود شدم الان ماهم کامل شده ولی هنوز عادت نشدم جلوگیری طبیعی هم داشتم ولی نمیدونم چرا هنوز پریود نشدم؟
- بارداری
با سلام من سیکل های ۳۰روزه دارم آخرین بار یکم بهمن پریود شدم و چون تصمیم به بارداری داشتم از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و در روزهای ۱۸ و ۱۹بهمن کیت تخمک گذاری مثبت شد و روز ۲۰و۲۲ بهمن اقدام داشتم در روز چهارم اسفند بی بی چک مثبت شد و روز ۶م اسفند آزمایش بتا دادم که عدد بتا ۴۳۶ بود ، آیا این عدد بتا طبیعی هست ؟ و من چند هفته باردار هستم ؟ ممکنه بارداری خارج از رحم باشه ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر، آیا رابطه جنسی بعد از تخمک گذاری و اقدام به بارداری برای انجام لقاح و لانه گزینی مشکلی ایجاد میکند و ضرر دارد؟
- متخصص زنان
سلام من 4سال ازدواج كردم وهنوز باردارنشدم واز صورتم زياد مو مردانه مي ياد بيرون مي خواستم ببينم دليلش چيست وچه دارويي بايد مصرف شود كه اين موهاي زائد از بين برود
- قرص سیبل
سلام من دچار اندومتر هستم و دکتر برام قرص جلوگیری تجویز کرده الان بسته دومم دارم مصرف میکنم کاخراشه و هرشب میخورم یکشب فراموش نکردم بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم میخاستم بدونم احتمال بارداری دارم یانه
- بارداری
سلام وقت ب خیرروز 13خرداد پریود شدم روز 17خرداد لکه بینی داشتم اون روز با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم طوری ک فقط آلت ها ب هم مالید شده بود بعد از اون بار افتادم روی خون ریزی حتی از روز اول پریودی رقیق تر و تمیز تر،دکتر رفتم گفت پرده سالمه ،سیکل پریودی من منظم و30روزه س،بعد یکم از پیش اب نانزدم روی وازن من ریخته شد الان میترسم باردار شده باشم چون حالت تهوع دارم،24ساعت بعد از این موضوع من قرص ال دی خوردم4تا 12ساعت بعد 4تا الان من چیکار کنم
- بارداری
امروزفهمیدم باردارم وبچم هنوز یکسالشه چکارکنم این بچه روسقط کنم
- اکوژن بطن چپ 18هفته
- اقدام به بارداری
قبل از اینکه اقدام به بارداری کنم چه قرصهایی و برای چند ماه مصرف کنم لازمه ؟ فقط فولیک اسید میخورم . ممنون
- پرولاکتین
باعرض سلام وخسته نباشید. من 33 سال سن دارم 2 ماه قبل برا بارداری به دکتر مراجعه کردم. آزمایشات قبل باداری رو انجام دادم. همه چیزم خوب بود. فقط پرولاکتینم بالا بود. 54 نانو در میلی لیتر. من داروی رفلاکس معده مصرف میکردم. یه مدت بعد ازمایش از سینه م شیر میومد. سینه هام خیلی درد میکرد. بعد داروی رفلاکس معده رو قطع کردم و نخوردم. و از اون به بعد دیگه نه سینه م درد گرفته و نه ازش شیر میاد. خواستم بپرسم آیا ممکنه چون داروهای رفلاکس و قطع کردم پرولاکتینم پایین اومده باشه؟پریودی هام منظم بوده همیشه. فقط این ماه که اقدام کردم برا بارداری الان 3 روز عقب افتاده. تست دادم باردار نبودم.آیا ممکنه به خاطر اینکه بعد 5 سال اقدام کردم برا بارداری پریودیم عقب بیافته؟ تمام علایم پریودی رو دارم فقط خونریزی ندارم. ممنون میشم اگه به سوالاتم جواب بدین.
- مصرف قرص و بارداری
سلام من زخم معده دادم و هر روز ناشتا ۲تا قرص ازونیوم ۲۰ میخورم. برای اقدام به بارداری باید چیکار کنم؟
- هماتوم بارداری
سلام باردار هستم در هفته ششم و سه روز قراردارم قلب جنین تشکیل شده و منظم است فقط یک هماتوم ۱۵میلی متر در ۳ میلی متر در خلف جفت دارم آیا خطر ناکه چیکار کنم از بین بره اصلا لکه بینی و خو نریزی ندارم
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز دیگش خون ریزی داشتم حالا دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد ۱۰روز که قرص تموم شد دوباره پریود میشم باید چیکار کنم


