Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر. من مشکل تنبلی تخمدان دارم ۶ ماهه اقدام با بارداری کردم ولی موفق نشدم بهم گفته بودین اگه باردار نشدم لتروزول بخورم تصمیم داشتم ماه پیش بخورم ولی هنوز پریود نشدم آخرین بار ۱۷ دی پریود شدم ماه پیش سونو دادم مشکلی غیر همونpco نداشتم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود میخواستم زودتر قرصو بخورم باردار شم چیکار کنم پریود نمیشم؟ مشکل دیگه ای که دارم پرولاکتینم بالاست یه دوره کاربرگولین خوردم پایین اومده بود بعد دو ماه دوباره آزمایش دادم ۳۸ بود میخواستم بدونم دوباره کابرگولینو بخورم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- ویتامینA در بارداری
سلام.وقتتون بخیر من۵شهریور اولین روز آخرین پریودم بود ۱مهر باید پریود میشدم ک نشدم و بعد فهمیدم باردارم من۴مهریک قرص ویتامین A 25000 خوردم و ۴روز بعد هم یه قرص دیگه من نمیدونستم باردارم و نمیدونستم این قرص ااانقدر خطرداره برای جنین ۱۲مهر ک دکتر رفتم سونو انجام دادن ساک حاملگی دیده نشد و گفت دیواره رحم ضخیم فقط دکتر گفت احتمالقاح دیرصورت گرفته و هفته ات کمه حالا نمیدونم اون دوتا قرص تاثیر داشتن خییییلی ناراحتم دارم میمیرم از ناراحتی😭😭😭 نظر شما چیه؟ چکارکنم؟ دکترخاصی برم؟داروی خاصی باید بخورم؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۵ مهر زایمان زود راس داشتم الان ۲ روزه خون ریزیم قط شده میخواستم بدون چند وقت دیگه پریود میشم و بت برای زود تر پریود شدن میتونم از امپول پروژسترون استفاده کنم؟؟
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر یدونه دختر دارم میخام صاحب پسر شم اخه تو خونوادمونم پسر کمه روش iuiرو میتونم انجام بدم ۲۸ ساله هستم هیچ مشکلی هم ندارم
- لکه بینی دربارداری
سلام خانوم دکتر من هفته ۵بارداری هستم تو این مدت لکه نداشتم شما بهم شیاف دادید که هرشب مقعدی استفاده میکنم .دیشب روی دستمال یه لکه دیدم خیلی ترسیدم که دیگه نبود .همش تکرر ادرار داشتم حتی دیشب نتونستم راحت بخوابم بخاطر تکرر ادرارم.امروز موقع ادرار کردن یکم ادرارم تیره شد انگار کمی خون قاطیش بود چیکار کنم خیلی میترسم
- غربالگری اول بارداری
سلام ببخشید من تو غربالگری اول نرمال بود ان تی 1 سندروم داون یک بر پانصدو هفتاد بود که ریسک نگاتیو بود ولی دکترم مرحله ی کواد مارکرو توصیه کرد تو مرحله ی دوم ریسک مشکوک شد عدد سندروم داون 246بود و امینو رو برام نوشته خیری نگرانم یعنی بچم مشکل داره ما قبل ازدواجم ازمایش کاریوتایپ انجام دادیم وا نرمال بود
- سقط
سلام وقتتون بخیر پریودم عقب افتاده بود بیبی چک زدم مثبت شد ولی آزمایش ندادم هنوز اگه مثبت باشع چون ناخواسته بود و خودم نخواستم چجوری میتونم بندازم با قرص سایتوتک امکانش هست شما چه روشی رو پیشنهاد میدین هم خودم و هم همسرم رضایت کامل داریم
- بارداری
سلام.خسته نباشید.من هفته چهارده بارداری هستم.سونوگرافی هام نرمال هستن.ازمایشات غربالگری اول رو هم انجام دادم،و نرمال بود. تازگییه مطالبی درمورد حاملگی مولار نسبی خوندم.میخواستم بپرسم از کجا میشه تشخیصداد که من مولار هستم یا نه.ازمایشی هست؟از طریق سونوگرافی مشخص نمیشه؟
- شیاف اکتوژست
سلام امروز رفتم دکتر زنان سنو گرفتم گفتن دور جنین یچیزی گرفته احتمال سقط هست بهم شیاف اکتوژست داده حالا نمیدونم طریقه مصرف از مقعد یا واژن
- سقط
سلام خسته نباشید من قلب جنینم تشکیل نشده طبق گفته دکتر و تحت نظر ایشون با مصرف شیاف پروژسترون و آسپرین تا هفته دوازده جنین رو نگه داشتم چون احتمال رشد مجدد داده بودن حالا دیروز سونوگرافی کردن و دوباره رشد نداشته بهم قرص لتروزول دادن قبل از اینک اخرین بار سونو بدم سه روز لک بینی پراکنده داشتم از دیروز دیگ ندارم امروز هم ک تا الان دو تا قرص لتروزول خوردم زعفران و اناناس و چای دارچین و ورزش و بپر بپر و پیاده روی و حموم و اینا بازم حتی یه قطره لک ندارم فک کنم بخاطر شیافیه ک استفاده کردم بنظرتون چیکار کنم سقط شه و بقایا نداشته باشه و کامل دفع شه بخدا خیلی نگرانم چسبیده باشه و بخوان کورتاژ کنن
- چسبندگی جفت
سلام وقت بخیر.من قبلا جراحی باز فیبروم داشتم.فیبرومم اینترامورال بود.الان باردار هستم هفته۳۲هستم.جفتم قدامی هست.ایا نیازه به لحاظ چسبندگی سونوگرافی داپلر انجام بدم؟به دکتر زنانم گفتم،گفتن نیازی نیست چون فیبرومم اینترامورال بوده گفتن جای نگرانی نیست.
- بارداری مجدد بعد دوبار سقط
سلام خانم دکتر دکتر من۳۵ سالمه یه پسر ۸ ساله دارم دوبار سقط داشتم یه بار دوقلو که سه ماهو نیم بوده یه بارم پارسال که شش ماه و نیم بوده میخوام دوباره باردار بشم میشه راهنماییم کنید
- قرص لتروزول برای سقط
سلام خسته نباشید.. باردارم تقریبا هشت هفته ک قلب جنین تشکیل نشده برای سقط رفتم بیمارستان ک دکتر بهم قرص لتروزول داده هر هشت ساعت دو عدد بخورم.. امکان داره با این قرص سقط بشه یا ن.. ممنون
- قرص اوژانسی
سلام.. خسته نباشید.. خانم دکتر من دقیق 65 ساعت پیش نزدیکی مشکوک به بارداری داشتم الآن از بس استرس داشتم رفتم قرص اورژانسی گرفتم خوردم آیا موثر میباشد؟ دیر ک نخوردم؟
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من خانم 34ساله 50روزه بودم سقط کردم باقرص ولی بعد 9روز سونو دادم گفتن بقایامونده پریودمم قطع شده میشه راهی جلوم بزارین نمیخوام کورتاژ کنم
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من به دلیل مشکل اندومتریوز ۳ ماه قرص لویتود مصرف میکنم هفته پیش روز آخر پریودی رابطه غیر محافظت شده داشتم امکان بارداری وجود داره؟
- بارداری بدون دخول
با سلام ۲۶ سالمه و باکره هستم دیروز با نامزدم رابطه داشتم اما بدون دخول ایشون انزال شدن و آبشونو روی واژنم ریختن و فکر میکنم داخل واژنم چندقطره ریخته شد سریع با آب شستم و یه ساعت بعدش ال دی خوردم آیا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خانم دکتر من بیشتر تمایل به داشتن دختر دارم تمامی روزهای پریودی رویداد داشت کردم من معمولا سیکل ۳۰روزه دارم در روز ۱۴سیکل تا ۱۶من ترشح سفید رنگ شفاف دارم و همچنین در روز ۲۰ام سیکل ترشح سفید رنگ مات تقریبا مثل پنیر میخوام بدونم برای دختر دار شدن تو چه روزی از سیکل اقدام کنم راه جلوگیری من کاندوم البته بگما میدونم ۱۰۰در ۱۰۰نیست ولی به صورت تقریبی میخوام بدونم
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره


