سلام،سونوگرافی لگنی و آزمایش خون مربوط به اندومتریوزیس
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ایثار ظهر عمون روز قرص مدروکسی پرپژیارپن شروع کردم الان روز سوم ک میخورم آیا امکان داره باردارشم؟
سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ظهر عمون روز قرص مدروکسی پروژیترپن خوردم الان روز سوم آیا امکان داره باردار باشم
- آیا میشود بعداز ده روز از سقط قرص ال دی خورپ
- دکاپپتیل
سلام من ٣ هفته پيش عمل خارج كردن فيبروم انجام دادم و بعد دكتر آمپول دكاپپتيل تجويز كردن ٣ تا هر ٢٨ روز ولي چون اون آمپول رو پيدا نكرديم مشابه رو پيدا كرديم كه دكتر گفتن فرقي نداره ، و يكيش رو تزريق كردن من ٢ هفته پيش پريود شدم و ٥ روز خونريزي ادامه داشت بعد ١ روز قطع شد بعد٢ روز خونريزي داشتم و بعد از دو روز تا امروز لك بيني دارم در حد روزي ٣ قطره ، نرماله ؟ يعني الان ١٣ روز كه پريودم ممنون ميشم اگه جواب بدين
- کیست
سلام کیست تخمدان ریز دارم و خودم وقتی دست میزنم زیر شکمم سمت راست ورم داره نسبت به چپ بلندتر و گاهی درد میگیره مخصوصا نزدیک پریودی دردش تا زیر کشاله سمت راست قیمت بارتولن و پام و ران میزنه آیا خطرناک؟
- پستان
سلام خسته نباشید،من حدودیک ماه پیش سونوسینه دادم گفتن ک سه تاتوده هیپواکوتوی سینم هس،حالالیزرزیربغل انجام دادم،میخوام ببینم ضرری برای سینم نداره؟
- تشکر
سلام خانم دکتر .با وجود مشغله کاری ، سوالات ما رو بدون پاسخ نمی گذارید ممنون از شما . تنتان سلامت
- درد قاعدگی
سلام خسته نباشید هنگام قاعدگی درد شدیدی در ناحیه ی مقعد احساس میکنم همراه باحالت استفراق و سرگیجه شدید چه دارویی مصرف کنم
- سلام من رفتم سونوگرافی نوشته رحم بواکوی میومنرهتروژن دیده شد اابعادبزرگترازنرمال
- زیبایی
سلام خانم دکتر شرف الدین عمل هایمنو پلاستی رو برای دخترا انجام میدن؟
- پریودهای شدید بعد از قطع قرص ال دی
سلام بعد از بارداری دوم دچار پریودهای نامنظم شدم با خونریزی های شدید و لخته های بزرگ با مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی هیچ مشکلی مشاهده نشد قرص ال دی تجویز شد تا زمانی که قرص ال دی مصرف میکنم پریودهای منظم و به موقع و نرمال دارم ولی چند بار سعی کردم قرص ال دی مصرف نکنم و بصورت عادی پریود بشم تا سه ماه پیریود نمیشم فقط لک های تیره و بعد از سه ما خونریزی های شدید و لخته های زیاد و ادامه دار تا زمانیکن دوباره قرص ال دی مصرف بشه تا کامل قطع بشه..میخواستم راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم
- اکوژن شدن رحم
اکوژن شدن چیه؟ و آیا باوجود اکوژن میتوان باردارشد؟
- حرکات جنین
سلام وقتتون بخیر هفته ۲۷ بارداری هستم . سرکلاژ شده ام و استراحت مطلق هستم اما گاهی اوقات حرکات جنین رو خیلی پایین حس میکنم یعنی گاهی فک میکنم رو واژنم تکون میخوره نگرانم کرده باید چیکار کنم ؟؟
- درد واژن
سلام خانوم دكتر عزيز من با درد لبه هاي كوچك واژن به دكتر مراجعه كردم قبلا عفونت قارچي داشتم كه تحت درمان بود و ريشه كن نشده بود دوباره تشخيص دادن عفونت قارچي شديدتر شده اين درد لبه ها ميتونه به خاطر عفونت باشه انگار ملتهبه و به لمس حساس؟يا ممكنه ولوودينيا باشه؟
- پولیپ رحم
در سونوگرافی نوشته ساختار اکوژن با حدود مشخص دارای واسکولاریته به ابعاد ۵*۱۱ م م در سگمان میکنی کاویته اندومتر دیده میشود که به بیانگر پولیپ می باشد. ممنون میشم راهنمایی کنید که برای درمان پولیپ چکار انجام دهم؟
- ایزوترتینویین
با سلام و وقت بخیر من بعد از اینکه آزمایشم مثبت شد نمیدونستم ضرر داره و یه بسته ده نایی قرص ایزوترتینویین خوردم میخواستم بدونم آیا باسد سقط کنم؟
- عفونت واژینال مکرر
سلام
ببخشید من عفونت واژینال زیاد میگیرم و همه ی راه ها رو امتحان کردم و همه داروها رو مصرف کردم ولی فقط تا زمانی که داروها رو مصرف میکنم خوبه. وقتی داروها تموم شدن، یه هفته بعد باز شروع میشه. الآن یک سال هست که ازدواج کردم و از بعد از ازدواجم بدتر هم شده. سوالم اینه که آیا استفاده از کاندوم باعث بروز عفونت میشه؟ اگه میشه که پس چه راهی برای جلوگیری پیشنهاد میکنید؟
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته سوم بارداری هستم با آی وی اف یک دونه قرص استرافوم ویک دونه استرادیول والرات هر دوازده ساعتی میخورم از روزی که اولین سونو واژینال رو رفتم واین قرص استرافوم خارجی به داروهام اضافه شده خون میبینم قطع میشه وباز مجدد میاد نمیدونم از مصرف این قرص هست یا از سونو واژینال یا خدایی نکرده برای بچه اتفاقی افتاده ..من چیکار کنم استرس دارم
- سلام دکتر من ماه اولم است باردارم و امروز زنبور بالای پام رو نیش زد ایا برای بچه حطر استسلام دکتر من ماه اولم است باردارم و امروز زنبور بالای پام رو نیش زد ایا برای بچه حطر است
سلام دکتر من ماه اولم است باردارم و امروز زنبور بالای پام رو نیش زد ایا برای بچه حطر است
- پریودی
سلام.ببخشید در ادامه ی سوالی ک ازتون پرسیدم لطف میکنین بگین مصرف رواکوتان اونم هفته ای یه بار ممکنه باعث قاعدگی نامنظم و ریزش شدید مو بشه؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز.تاحالا سرکلاژشکمی زیاد انجام دادین روی مریضها یا هیچکس مثل من نیست؟


