سلام،سونوگرافی لگنی و آزمایش خون مربوط به اندومتریوزیس
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
با سلام خدمت خانم دكتر عزيز... ٣٠ سالمه تازه عقد كردم ، حدود ١٥ روز پيش نزديكي كه داشتم جلوگيري نكردم قبل از ١٢ ساعت كه بگذره قرص اورژانس اوسيز ٧٥/ دوتا با هم خوردم .\\\\\\\' مجددا فرداش باز هم همينجور شد و جلوگيري نتونستم كنم بعد دوباره قرص اورژانس خوردم دوتا باهم ... البته خيلي اذيت شدم و تمام عوارض قرص داشتم ... ١٥ هر ماه پريود ميشدم ولي تا امروز ٦ روز از موعدم گذشته و هنوز پريود نشدم يكم بيحالي و درد زير شكم و كمردرد هم دارم چه زماني آزمايش بتا انجام بدم كه حاملگي نشون بده ؟ احتمال داره پريود بشم ؟ نميخوام باردار بشم ممنون از لطفتون ميشم اگه جوابم رو بديد
- قرص دوفامد
سلام قرص دوفامد احتمال بارداری را بالا میبرد؟برای پیشگیری چیکار کنم؟
- جواب ازمایش
سلام جواب ازمایش غربال گری دومم که در هفته ۱۸ انجام دادم calculated :slos <1:100 اینو داخل کارت ویزیتم نوشتین الان این چیه خطرناکه
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- با عرض سلام ادب من فیبرم دارم ایا درمان داروی دارد
- بارداری
سلام خسته نباشید44 دقیقه پیش من از پماد دالاواگ سی استفاده کردم بعد دو روز قبل پریودم خونریزی کردم و دو روز بود که پماد رو استفاده کردم و الان خیلی دلم هوس چیزای ترش و شیرین میکنه و خیلی ضعف دارم هر چقدر میخورم سیر نمیشم و خسته ام تکرر ادرار دارم آیا ممکنه باردار باشم هنوزم که چهار روز شده خونریزی دارم آیا واسه لانه گزینی میشه؟؟؟ آیا احتمال حاملگی هست بعد یهو گرمم میشه
- غربالگی سه ماهه اول
سلام خانم دکتر امروز غربالگری اول انجام دادم ۱۲ هفته و ۶ روز طول سرویکس ۳۱ بود طول سرویکس کمه؟ درمانش چیه
- بارداری
سلام مجدد در مورد سوال قبلی آیا باید در مدت بارداری مدارک پزشکی را برای شما بفرستم یا اینکه فقط یک هفته مانده به زایمان رشت بیام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- ایا ضربه به مثانه باعث اسیب و شن ریزی مثانه میشه
- تخصصی
سلام من خانم ۳۵ساله هستم ک هرماه روز دوم قاعده گیم لخته خون ازم خارج میشه بدون هیچ دردی ایا خطرناکه؟؟
- قاعدگی نامتظم
سلام ۲سال قرص مارولین مصرف کردم برای تنظیم پریود الان حدود۴۰سالمه دکتر میگه نباید مصرف کنی بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد از روز ۱۲قاعدگی ب مدت ۱۲شب روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- امینو سنتز
ایا در هفته ۳۰ بارداری می توان ازمایش امینو سنتز انجام داد
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
با سلام هفته ۸ سونو دادم نوشته جفت سیرکولار یه جا نوشته شکل غیر طبیعی جفت هست یه جا میگن به معنای جلو بودن جفت و پایین بودن جفت نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- با سلام من سونوگرافی واژینال انجام دادم و تشخیص به پولیپ متن داخل سونوگرافی ضایعه اکوژن به ابعاد 5,7#4,7mm دارای پایه عروقی در فوقانی ترین قسمت کاوینه رحم و شایعه مشابه به ابعاد 11,4#5mm در قسمت میانی کاوینه رحم دارای پدیکل عروقی از دیواره خلفی دیده شده که احتمالاً مطرح کننده پولیپ می باشد
سلام خانم دکتر سونوگرافی انجام دادم ضایعه اکوژن بدون وسکولاریته به ابعاد7/5m.m در کاویته اندومتر دیده میشود
- نزدیکی در دوران بارداری
سلام خانم دکتر، شما نزدیکی را برای من ممنوع کردید به خاطر لکه بینی ای که در هفته 13 بارداری داشتم . الآن در هفته 19 بارداری هستم و مشکلی ندارم. شیاف پروژسترون هم روزی 2 بار به فرموده شما تا پایان ماه 5 دارم مصرف می کنم. آیا می توانم نزدیکی داشته باشم یا هنوز نه؟ با تشکر
- بارداری
سلام ببخشید من ۲۲هفته باردارم رفتم سونو اندازه جمجمه بچه دو لیمو سفالی بنظرتون مشکلی که نیست
- واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود ۵ماه پیش ازتون سوال کردم درخصوص توده داخل واژن سمت راست که اندازه نخوده ودردناک وبارداربودم پزشکم وشما گفتید جای نگرانی نیست حتی موقع زایمان طبیعی پزشکم ومامادیدن وگفتند توده چربیه وبرداشتن الانش باعث عفونت میشه چون تازه زایمان کردی والان نزدیک ۲ماه است بچم به دنیا اومده واین توده بعضی روزا درد داره میگم طوری نمیشه اگه باشه وبیخبالش بشم اندازه یک بند انگشت داخل هستش...باتشکر
- غربالگری دوم وسلفری
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد


