Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر ببخشید بنده با نامزدم ۲ روز بعد از اتمام دوره پریودی رابطه لاپایی و بدون دخول داشتیم و ایشون ارضا نشدن آیا احتمال بارداری با پیشاب وجود داره؟ و اینکه ۵ روز بعد از اتمام پریودی ۱ عدد قرص LD مصرف کردم و دیگه ادامه ندادم و ۴روز بعد خونریزی شدیدی دارم آیا بخاطر قرصه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟ تست بارداری بدم؟
- کم کردن وزن در بارداری
سلام خسته نباشید من هفته37 و 2 روز بارداریم وزنم هفته ی پیش یعنی ابتدای هفته ی 37 دقیقا 95و500بودم هفته ی 37 تموم شد و برای چکاب رفتم ولی وزنم 95و 300بود 200گرم کم کردم از نظر شما مشکلی دارم ممنون میشم جواب بدین
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- بارداری
از وقت پریودیم ۴ روز گذشته کی دقیق تست بدم
- بقایای بارداری 33 میل
سلام من جمعه ی هفته ی پیش سقط داشتم که امروز میشه ۸ روز .رفتم سونو گفتن ۳۳ میل بقایا وجود داره من تقریبا خونریزیم قطع شده و دیگه درد ندارم و فقط لکه بینی دارم ایا لازمه قرص مصرف کنم یا کوتارتاژ شه ؟یا با پریودی بعدی دفع میشه؟ممنونم
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- بارداری بعدازعمل فتق شکمی
باسلام.بنده الان ۴سال هست عمل فتق شکمی انجام دادم ومیخوام بارداربشم مشکلی نیست البته ۴۱سالمه
- بارداری با دست الوده به پیشاب
سلام من ۸ روز به پریودم باقی مونده ک یه رابطه ی بدون دتول با نامزدم داشتم ک دستمو زدم به التش یکم میشاب اومد بیرون و دستم یکم خیس شد حدودا یه دقیقه بعد یا کمتر از یه دقیقه دستمو زدم به واژنم ایا احتمال بارداری هست و قرص مصرف کنم خیلی نگرانم توروخدا سریع جواب بدین خانوم دکتر
- سقط مکرر
با سلام و خسته نباشید
من دوتا سقط داشتم یکی چهارماه پیش یکی سه روز پیش اولی قلبش تشکیل شد اما هفته هفتم سقط شد و دومی پوچ بود و هفته هفتم سقط شد میخواستم ببینم حالا باید چکارکنم
ازمایشهای سقط مکرر و هزینه هاش چطوریه مشکلم چطوری برطرف میشه چون میخوام واسه باردار شدن از الان پیگیری کنم تا دیگه اتفاق نیفته تا دیر نشده چون الان پیشتر از این که بعد از دوبار سقط از نظر جسمی حالم بد باشی از لحاظ روحی واقعا حالم خوب نیست - سلام ساک حاملگی دفورمه
سلام من ساک حاملگی دفورمه داشتم ۳ماهم بود ولی سونو گفت ۶هفتته دارای پتال پل هم بود ولی فاقدضربان قلب خلاصه خونریزی کردم وبعد کورتاژ شدم الان بنظرتون حاملگی بعدیمم اینطوری میشه ؟؟دلیلش چیه،؟؟
- حاماگب
پرولاکتبن خانمم 46 هست آیا احتمال حاملگی وجوددارد یاخیرممنون
- خارش در بارداری
سلام خانوم دکتر . من تو هفته۳۵ هستم کف دستو پام کمی میخاره شدید نیس . بنظرتون برای چی هست؟ ۲۰ مهر نوبت دارم پیش شما
- تبخال لب در بارداری
آیا تبخال لب در بارداری برای جنین عارضه دارد ؟چه باید کرد؟
- بارداری
سلام دوماهه آی یو آی کردم باردار نشدم این ماه ۸ تا فولی داشتم همسرم تعداد اسپرمش ۳۵ بود امکان بارداری هست
- آنتی بیوتیک در بارداری
آیا مصرف ازیترومایسین در بارداری مجاز هست ؟
- قرص پروژسترون مانع بارداری میشه
من برای منظمشدن پریود .۲۵روز بعد ازپریود قرص پروژسترون میخورم .ایا باید کنار بزارم واسه بارداری؟
- واکسن کرونا در بارداری
سلام من هفته ۱۹ بارداری هستم نوبت دوز سوم واکسن کرونام ( سینوفارم ) هست اگه این واکسن را بزنم برا جنین خطری نداره نگرانم. بزنم یا نزنم ممنون
- سقط جنین
سلام ایا در رشت مرکزی هست که سقط انجام بده؟
- سلام من ۲۱ یکهفته باردار بودم کیسه آب ترکید بچه سقط،شد رفته سونو گفتن بقایای ۱۶در ۱۰ میلی داری به نظر شما خودبخود دفع میشه پزشک سونوگرافی گفت دوهفته دیگه دوباره سونو کن
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم


