Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ویزیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید. شما تا چه تاریخی مطب تشریف دارید و ویزیت میفرمایید. من بیمار خودتون هستم و توسط دستان پر توان شما سزارین شدم و الان دچار بارداری ناخواسته شدم . متشکرم
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- لیزر
سلام ببخشید ایا لیزر موی زاید ناحیه تناسلی موجب پارگی یا اسیب به پرده بکارت میشه
- انتقال
سلام خسته نباشید من ده روز میشه lvf انجام دادم روز دهم بعدظهر تست گذاشتم منفی بود ولی تمام علائم رو دارم به نظرتون باردار هستم یا نه
- پریود بعدزایمان
سلام دکترمن بعد۱۰ماه اززایمانم تازه دوسه لکه زدم یعنی پریودشدم ؟اگه پریودشدم چراانقدکمه چیبخورم زیادشه مطمئنم که حامله نیستم چون شوهرم فوت شده
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام یک کیست حاوی ذرات اکوژن و سپتای داخلی به ابعاد ۱۶*۳۰mm در تخمدان چپ دارم ایا خطری برایم ایجاد میکنه ممنون میشم راهنماییم کنی چکار کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر من ازمایش ذخیره تخمدان دادم۹/۷ بود رنج نرمال ۳۰ _۳۴ ساله۰/۶۲ تا ۷/۷۷ بود،خانم دکتر من بدون دارو پریود نمیشم،تو اقدامم هستم،تازه قبلا بادارو های هورمونی و محرک بارداری پریودم منظم بود ولی الان چندین روز با تاخیر پریود میشم،،ایا ممکنه نشونه ی این باشه که یائسگی زودرس میگیرم؟؟؟؟یاتنبلی تخمدان دارم،؟؟؟ممکنه کسی که ذخیره تخمدان خوبی هم داره زود یائسه بشه؟؟؟
- طول سرویکس
سلام من سی و یک هفته ام با طول سرویکس ۲۹/۲ در حالت عادی و در حالت والسالوا ۲۴ باید استراحت مطلق باشم؟ دارویی ک دکتر داده شیاف پروژسترون و آمپول بتامتازون هست
- بقایای سقط جنین
من سقط داشتم با قرص سایتوتک. ۹ روز بعد از خونریزی و پریودی شدیدی که داشتم سونوگرافی انجام دادم: کویته اندومتریال در ناحیه فوندوس و پرگزیمال تصویر یک ناحیه mixed echoic عمدتا هایپو اکو با وسکولاریته کمتر از میومتر به نفع PROC grade 1 به ابعاد 18*8*18 mm رویت شد. این مقدار بقایا خودبخود دفع میشود یا نیاز به کورتاژ دارد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر،میخام بعد عمل سپتوم رحم که انجام دادم عکس رنگی بگیرم،خاستم بدونم شرایط و انجامش مثل عکس رنگی قبل عمله؟؟؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
باسلام من تقریبا دوماه هست سقط داشتم الان سونو واژینال انجام دادم گفتن دونیم سی سی بقایا مونده ایا نیاز هست کورتاژ بشم یا ممکنه با پریودیهای بعدی دفع بشه احساس میکنم بوی بدی از داخل واژنم میاد
- ارضاشدن زن
سلام خانم دکترمهربون وقت بخیر. آیا از واژن خانم موقع ارضاشدن حتماباید مایع سفیدبیاد اگه مایع نیاد مشکلی وجود داره؟
- سلام میخواستم درباره واکسن کرونا بدونم من که قصد بارداری دارم می تونم واکسن کرونا بزنم عوارض نداره برام
- مصرف دارو
سلام.. خانم دکتر اگر شب قبل از آزمایش خون آدم قرص پرومتازین یا قرص های ادرارآور یا دویورتیک ها را مصرف کند.. آیا امکان دارد جواب آزمایش منفی کاذب باشد؟
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- سلام دختر من ۶ سالشه عفونت کلیهرفته باید چیکار کنم دکتر بردم میگه سفکسیم ۲۰۰ بدید چیکار کنم
دخترم ۶ ساله عفونت کلیه گرفته
- پرولاکتین بالا
سلام برای پرولاکتین بالا دکتر قرص کابرگولین داده نصف قرص در هفته .نصف دیگر همان قرص را میشه برای هفته بعد نگه داشت
- قرص بلاژست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من کیست اندومتریوز دارم بهم قرص بلاژست دادین و قرار شد چندروز دیگه مصرف کنم و من یادم رفت بهتون بگم که میگرن دارم ایا این قرص باعث شدید شدن میگرن نمیشه؟
- مشکل سینه
سلام ببخشید من سه ماه و بیست و شش روزه باردارم قبل از بارداری هم این مشکل رو داشتم نوک سینه سمت چپم داخله درد داره پوسته پوسته میشه و حس سنگینی سینه رو دارم ،نوک سینم شبیه زخمه،یک بار هم ک ب نوک سینم دست زدم خون افتاد،سعی کردم نوک سینمو بیرون بیارم خیلی اذیت شدم ،اصلا حس تحریک ندارم ،شوهرم خیلی نگرانه میترسه ک بعد از زایمانم نتونم ب بچه هام شیر بدم
- ایا بیمارستان قائم سزارین میکنید؟


