Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش
سلام خسته نباشین من از دوم پریودیم خارش و سوزش دارم پریودیمم تموم شده ولی خوب نشدم میخواستم ببینم علتش چیه واقعا اذیت میشم
- خشکی واژن
سلام مندر ۲۶ سالگی بارتولن عمل کردم سال بعدش هم شد و باز هم سال بعدتر ۴ بار کیست بارتولن عمل کردم و میل جنسی ب شدت پایین خشکی واژن شدید الان ۳۰ سالم هست و همه راه های موضعی رو رفتم و دنبال درمان هستم فقط راهکار و اینکه راهم دوره بیام درمانی هست یا باز ژل ؟
- من بعد از ۸ ما تلاش برای بارداری رفتم عکس رنگی گرفتم که احتمال انسداد لوله فالوپ رو داده بود همونن ماه باردار شدم ودر ۸ هفته توقف رشد داشت
- قرص سیبل
سلام من قرص سیبل رو مصرف میکردم بعد از دو هفته خونریزی داشتم در حد لکه بینی نبود برای همین قطع کردمش الان پریودم ایا تموم میشه این پریود یا باید برم دکتر؟
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- بقایاسقط
دیروزدیروزسقط داشتم گفتن ک بفایا ب اندازه 9سی سی مونده میخام بدونم نیاز ب کورتاژ هس یاخودش دفع میشه البته بعد اومدنم ب خونه ی مقداری دفع هم داشتم
- جوش و عفونت رحم
سلام خسته نباشید.من خیلی جوش میزنم.نه مشکل هورمونی دارم نه کیست. هیچ مشکل دیگ ندارم. هرقرصیم خوردم برا جوش فقط ی مدت کوتاه جلوشو گرفته بعد باز زدم. تنها مشکلم عفونت رحم و واژنه که اکثرا درگیرشم. میخواسم بدونم عفونت رحم و واژن باعث جوش زدن میشه؟
- کیست وP.C.O.M
سلام وقتتون بخیر خیلی ممنون میشم جواب این سوال رو پاسخ بدید در هر دو تخمدان تصویر تعدادی کیست های ریز فونکسیونل مشهود بود که به نفع P.C.O.M میباشد یعنی چی؟وراه های درمان؟؟
- سلام دکتر با بیمه دانا برای جراحی رحم قرار داد دارند؟
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام ایا قرص فارژزیک مانع بارداری ناخواسته میشه؟ اخه من دیروز شکم درد وکمردردداشتم یکی خوردم دوروز قبلشم دمنوش زعفران خوردم اونم دولیوان ایا بازم امکانش هست بارداری روخ بده؟
- لکه بینی کم
سلام قرص جلوگیری استفاده میکنم دروسبلین سه قرص دارونما سفید هم خوردم علایم پریود دارم ولی لکه بینی کم دارم پریود نشدم چیکار کنم
- سلام ،ایا جفت خلفی سمی سیرکولار راست خطرناک است
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
سلام سال ۸۷ یک زایمان سزارین داشتم و حالا دوباره باردارم هفته ۱۷ بار داریهستم ایا امکان زایمان طبیعی برای اینبار دارم ۳۵ سالمه
- جلوگیری از پریود
- عفونت واژن
متاهلم ده روزه خارش واژن واطراف آن رادارم.فلوکونازول۱۵۰مصرف میکنم وپمادداخلی کلوتریمازول را۷ شب مصرف کردم ولی هنوزخارش دارم چه کنم؟
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- سوال عمومی
سلام وقت بخیر من یک دختر هستم ۲۴ سالمه یک مدتی هست ک وقتی از حمام میام یا گاها ک عرق میکنم برای خشک و مرطوب کردن قسمت تناسلی از دستمال مرطوب کودک استفاده میکنم ک هم بوی خوبی داره هم مرطوب میکنه میخواستم ببینم این کارم من خطرناک یا بد نیس؟
- زنان
سلام وقت بخیر من 37سالمه و چند ماه اخیر پریودام نامنظم شده بود،به دکتر زنان مراجعه کردم و سونوگرافی وچکاپ برام نوشتن،آزمایشها نرمال بود ،سونوگرافی کیست تخمدان داشتم،قرص دافستون استفاده کردم و کیستها بعد از 3ماه برطرف شد،و دکتر گفتن که همه چی عالیه. الان موردی که هست من ماه بعد از قطع قرص هستم و روز 14 سیکل لکه بینی و مقداری کم خونریزی داشتم و بعد از یکی دو روز قطع شد. میخاستم ببینم علت چیه؟
- سلام از پماد کلوتریمازول چطوری استفاده کنم میشه راهنمایی کنید


