Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرولاکتین
سلام آیا مصرف قرص LD باعث افزایش پرولاکتین میشود یاخیر
- مدروکسی پروژسترون و توده سینه
وقت بخیرر میخواستم سوال بپرسم که قرص مدروکسی پروژسترون برای من که توده و پلی کیستیک سینه هم دارم مضر نیست؟ تجویز این دارو درحال حاضر برای اندرمتریوز هست
- پریود
سلام خانم دکتر.. من قبلن یک سوال از خدمت شما پرسیدم ک رابطه محافظت نشده داشتم و استرس دارم ک شاید با پیشاب باردار شوم ولی مطمئنم یک قطره مایع منی داخل ریخته نشد و حدود 70 ساعت بعد قرص اوژانسی خوردم و بعدش یعنی حدود 5 روز بعد پریود شدم.. احتمال بارداری وجود دارد؟... شما عرض کردید احتمال بسیار ناچیز است.. من میخاستم بدونم اون احتمال ناچیز چی میباشد؟..یعنی با وجود خوردن قرص اورژانسی و پریود شدن باز هم احتمال بارداری وجود دارد؟.. پس قرص اورژانسی چ سودی دارد؟..
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- عادت ماهانه
سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم بدونم اگر فاصله بین عادت ماهانه ۱۸ الی۲۰ روز باشه همیشه طبیعیه و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنونم...
- سلانم خانم دکتر یک ماههکه سطارین شدم و خیلی درد در شکمم دارم احساس میکنم بخیه ام داره باط میشه میشه راهنمایی کنید
- خط واژن کودک
با سلام ایا میتوان برای باز شدن خط واژن دختر ۷ ساله از پماد واژینال EStrinاستفاده کرد .چند شب و چه مقدار.ایا اگر وارد رحم شود خطرناک است و باید با دستم بکشم تا باز شود.ایا عوارض دارد تو رو خدا بهم کمک کنید من بسیار نگرانم .با تشکر از شما و آرزوی سلامتی برای شما
- عوارض قرض اورژانسی تاریخ گذشته
سلام وقت بخیر باعرض معذرت،موقع نزدیکی کاندوم پاره شدومن دوتاقرص اورژانسی خوردم ولی بعدمتوجه شدم که تاریخش مال 2020هست،آیانیازهست دوباره قرص بخورم. ممنون ازراهنماییتون
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم درحال اقدام به بارداری مراجعه کردن به دندان پزشکی مشکلی داره؟
- سزارین
سلام خانم دکترمن مردادسال۹۹سزارین شدم و آذر همون سال دوباره باردارشدم.بچه دومم۱۷شهریو۱۴۰۰بدنیا اومد الا حدودا ۱۱ماهه.الان چند روزه بخیه هام خصوصا سمت چپم خیلی درد داره.چیکار باید بکنم
- میخوام باردار بشم شوهرم پسر میخواد چکار کنم
- درمان کیست
باعرض سلام ۱۹ سالمه تقریبا دوسالی هست ک متوجه شدم کیست اندومترویز دارم و دارو ضد بارداری دو دوره یک بار یک ماه و سال بعدش سه ما مصرف کردم و دکتر گفتن چون سنم کمه فعلا عمل نکنم.. ایا به تاخیر انداختن عمل مشکلی ایجاد نمیکنه؟ واینکه سینه هام خیلی کوچیکه حتی با مصرف قرص های ضد بارداری تغییری نکرده. چه درمانی وحود داره برای بزرگ شدنش؟
- سلام میگم چند روز بعد امپول پرژوسترون پریود میشم من حالا 40روز میشه پریودم عقب افتاده ودوتا امپول پرژوسترون 50زدم میشه راهنمایی کنید
- سقط
سلام وقت بخیر بزرگوار خانم دکتر من دوتاسقط بافاصله 6ماه داشتم قبل ازسقط دومم زیر شکم سمت راست یه نبضی حس می کردم در روز یکی دوبار می زددوباره باردارشدم والان 9ماهه به سلامت زایمان کردم ولی همچنان این نبض روزی یکی دوبار حس می کنم آیا مشکلی هست نیازبه مراجعه به پزشک هست؟
- کرونا
سلام خانم دکتر وقت بخیر آیا بارداری در دوران کرونا خطرناک است ؟
- بارداری
سلام من دچار بیماری پسوریازیس هستم از قطره سیلیس الین بیوتی مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم می خواستم بدونم می توانم در بارداری مصرف کنم ممنون
- ناباروری
باسلام خانم دکترسیستم ایمنیم بالاست دکترواسه قبل ای وی اف قرص پردنیزلون داده به نظرتون مصرفش عوارض نداره
- دردبخیه بعداززایمان
سلام من۸سال پیش زایمان طبیعی داشتم اماتاحالاجای بخیه هادردمیکنن میشه بفرماییدچکارکنمدکترهم رفتم گفتن جای بخیه جوش خورده خیلی اذیتم لطفاکمک کنید
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- مهم خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من ۴ ماه و ۲۴ روزه زایمان کردم سزارین ولی بعد سزارین تا ۴۰ روز خونریزی داشتم اولش زیاد ۱۵ روز اخر خیلی کم ولی تا الان پریود نشدم عادی هس یا ن؟؟؟ میترسم حامله بشم بی بی چک زدم دو بار منفی شده خیلی میترسم جلوگیری طبیعی میکنم لطفا ب چنتا سوالاتم پاسخ بدین 1عادی هست یا ن ؟ 2 ایا اگر ال دی بخورم پریود میشم تا چند روز بخورم اگر میشم ؟ 3 به پزشک مراجعه کنم تا کی ممکنه پریود نشم؟


