Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- رابطه جنسی
سلام خسته نباشید من دوساله ازدواج کردم و نزدیکی داشتم ولی طبیعی یعنی اب منی به داخل واژن نرختم ولی الان میخام اب منی را بریزم داخل واژنم ولی نمیخام باردار بشم لطفا کمکم کنید چیکا کنم که حامله نشم ایا با خوردن قرص ال دی میشه جلوگیری کرد؟ مصرف قرص ال دی چجوری هست یعنی با یکبار نزدیکی باید تا چند روز بخورم تا چه مدت باید بخورم و چند تا قبلا فقط یکبار خوردم حالت تحو با سرگیجه داشتم
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۷ سالمه و ازدواج نکردم و من کیست تخمدان داشتم که با قرص در عرض یک ماه رفع شد من قبل از کیست تخمدان قاعدگی منظم داشتم و ۷ روز طول میکشید ولی خب دو روز آخر فقط لکه بینی داشتم و همچین بعد از درمان کیست مجدد قاعدگیم منظم شد و فقط یک یا دو روز با ماه قبل شاید تفاوت داشته باشه ولی خب الان من بعد از ۳ روز قبل از اتمام پریودی لکه بینی دارم و این طبیعی هست یا نه و روز های آخر دیگه من حتی اگه بینی هم ندارم
- ویزیت انلاین
سلام وقت بخیر ویزیت انلاین هم دارین؟
- میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. برای تقویت میل جنسی بانوان چه روش طبیعی یا داروی افزایش میل جنسی خوبه ؟ اگه امکان داره قرص معرفی کنید خیلی ممنون
- تنبلی تخمدان
روز خوش مجرد و 31 ساله هستم، برای تنبلی تخمدان سیپروترون کامپاند کدوم کارخانه رو بگیرم. ابوریحان یا آتی فارمد؟ و اینکه برای آتی فارمد سیبل نوشته شده، یعنی چی؟
- قرص پردنیزولون
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم و دکتر برام قرص پردنیزولون تجویز کرده. ایا این قرص میتونه در تنظیم عادت ماهانه تاثیر بزاره؟ چون من چندماهی هست که ماهی دوبار پریود میشم.
- متخصص زنان و زایمان
باسلام من ۴۲سال سن دارم. و سه دوره قرص سیپروترون کامپاندرواستفاده کردم. بعداز اون هم چاق شدم و هم فشارخونم بالامیره. لطفا راهنمایی بفرماید.ممنونم
- دزوسپتیو
با سلام من برای پیشگیری از بارداری قرص دزوسپتیو استفاده میکنم ۹روز از پریودی من میگذره و این قرص رو پیدا نکردم امروز زدستم رسید آیا میتونم از روز نهم شروع کنم؟
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم
- قرص اورژانسی
با سلام و احترام من روز جمعه ظهر بعد از 9 ساعت از نزدیکی دوتا قرص اورژانسی 75 خوردم امروز دوشنبه درد زیر شکم وحشتناکی دارم علتش چیست؟ باتشکر از شما
- سینه
سلام خانم دکتر، دخترم 14 سالشه و هنوز پریود نشده ضمنا سینه هاش صافه و هنوز برجسته نشده چمار کنیم؟ قدش 160 و وزنش 40 کیلو هست
- مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- سفیدکردن واژن
سلام خانم دکترخسته نباشید. واسه سفیدکردن واژن چه روشی پیشنهادمی کنیدبجزلیزر؟؟ یه سفیدکننده خوب معرفی کنیدمرسی
- زنان
سلام وقت بخیر
خانمی هستم 51 ساله
طی دو ، سه سال اخیر پریودی های نامنظم داشتم و چند ماهی مدام لک بینی داشتم مرداد ماه سال 1400 عمل هیستروسکوپی انجام دادم در کلینیک خصوصی و بعد آن تا اردیبهشت 1402 اوکی بود همه چیز، باز مجدد لک بینی کردم و پیگیر شدم تا ماه مهر تو مطب کورتاژ تشخیصی شدم و دکترم بعد جواب سه تا آمپول دیفرلین برام تجویز کردن که ماهی یکبار بزنم بقول خودشون یایسگی رو جلو بندازن
من ماه آذر ، دی ، بهمن زدم که بعد سومی باز همه چیز اوکی شد تا دیروز با علایم پریودی دیشب لک دیدم و امروز صبح کاملا پریود شدم و همه چی طبیعی مثل زمانی که پریود میشدم
فقط سوالم این هست آیا طبیعی هست این پریودی؟
ذهنم درگیر شده
ممنون میشم پاسخگو باشین 🌹 - مصرف قرص ات
با سلام، قرص اتروژستان ۱۰۰ روزی ۸ عدد دکتر داده ۴ عدد صبح ،۴عدد شب تا میخورم سرگیجه ،منگی، بیحسی شدید دست وپا وگز گز و خواب آلودگی شدید پیدا میکنم و حالم خیلی بد میشه، باید نخورم تاحالا امروز ۸ عدد خوردم ،باتشکر
- سلام وقت بخیر.دکتر بهم داروی کلوتریمازول و هیدروکورتیزون پوماد موضعی بیرونی واژن داده برای درمان عفونت قارچی واژن و کلوتریمازول داخلی.. من وقتی میخوام از کرم موضعی بزنم به قسمت جای ادرار هم میزنم،،با عرض معذرت. وقتی از کرم فلوکونازول موضعی میزنم زیر شکمم درد میگیره وقتی به جای ادرار میزنم هم همینطور بعد هیدروکورتیزون میزنم یکم بهتر میشه، مشکلی نیست به جای ادرارم میزنم؟ و بخاطر درد زیر شکم و علایمی که قسمت جای دارار دارم؟
سلام خسته نباشید من حدود ۱۵روز پیش به پزشک مراجعه کردم و واسم کلوتریمازول تجویز کردن که ۵ روز بعد استفاده پریود شدم پمادو قطع کردم و پریودم حدود ۹ روز طول کشید برای اولین بار بود این قدر طولانی بود .وقتی دوباره پمادو شروع کردم همراه پمادا از من خون هم خارج میشد و الان ۳ روزه که پمادم تموم شده ولی هنوز لکه بینی دارم طبیعیه ؟
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- سینه
سلام من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ شه فک کنم مادر زادیه که الان ۲۰ سالمه ولی رشد نکرده! چیکار کنم؟؟؟
- سقط جنین
ایا دکتر دستور سقط جنین برای خانومی که دوتا بچه داره و بچه دومش ۱ سال داره میدن ، ساکشن انجام میدن؟


