Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
قرص اورژانسی اوسیز ۷۵ رو دوتاشو باهم خوردم اما تاریخ مصرفش ۹ ماه گذشته بود رابطه محافظت نشده توی دوره پی ام اس داشتم امکان بارداری چند درصده دوروز بعد رابطه سرگیجه و گرگرفتگی و سردرد داشتم فقطیک روز الان حالمخوبه چیکار کنم
- Pco
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من یه سونو انجام دادم دکتر گفت که pcoدارید میخواستم بپرسم باید چی مصرف کنم ؟
- امپول پرولوتون
سلام باردارم هفته ۲۳ هستم هفته ای یه امپول پرولوتون میزنم جایی که تزریق میشه میخاره همون محدوده ازبس خاروندم زخم شده ایا من حساسیت دارم ؟ باید چیکار کنم البته بلافاصله بعدازتزریق خارش نمیگیره چندروزبعد خارش شروع میشه
- هوا
سلام ایاگرمی هواباعث زایمان زودرس میش
- بارداری
سلام من۲۱ سالمه و یه دختره ۵ساله دارم تو این ۵سال جلوگیری طبیعی داشتم ۱سال پیش یک سقط آیا الان بخوام جلوگیری نکنم باردار میشم
- سرماخوردگی
با سلام . من آی وی اف انجام داده ام و شش هفته و سه روز است که باردارم . سرماخورده ام . آیا میتوانم از استامینوفن آنتی هیستامین و یا ادالت کولد استفاده کنم ؟
- پریودی بعداز زایمان سزارین
با سلام من مادر ۲۸ساله ای هستم که دو کودک دارم و تا هجده ماهگی پریود نمیشوم میخواستم بدونم ایا طبیعیه یا مشکلی دارم
- میزان Nt
سلام نتیجه سونوگرافی CRL:45 mm BRD:18 mm 11 wk 3 Days Nt :2.9 mm چقدر احتمال خطر شکل وجود داره ؟؟ باید اینو سنتز انجام داد ؟ تهران بهتره و دقیقتره یا رشت ؟؟ اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم ازتون
- سلام.من ۹ ماهه پریود نمی شم و ۴۷ سالمه . از ۳ روز قبل لک بینی پیدا کردم. تست بی بی چک مثبت بود. میشه مثبت کاذب باشه؟ طی این مدت که پدیود نشدم متخصص زنان با توجه به FSH ۶۸ در من بهم گفتند یاییسه شدی؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی استرس دارم.
- پریود بعد از مصرف استرادیول والرات
سلام من 6 روز روزی 2 تا والرات استرادیول خوردم الان 18 روزه پریود نشدم آیا با این حال ممکنه تست بتا بدم و منفی دربیاد؟
- بارداری مهم
سلام من در هفته ۲۵ که ازمایش گلوکز و ادرار دادم wbc را . ۱۲ H زده .رنج نرمال آزمایشگاه هم ۴ تا ۱۰ هست . زیر گزینه NeutrophilS هم ۵۰ درصد زده . تا شنبه که نشون دکتر میدم نگرانم . یعنی چه این
- باسلام من سه ماه باردار بودم بچه خود به خود سقط شد ه رفتم سونو سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بهم الان میخواستم بدونم یکم بقایا تو شکمم مونده چیکار باید بکنم واینکه کی میتونم باردار بشم
باسلام من باردار بودم رفتم سونوی سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بچه سقط شده الان یکم بقایا توشکمم مونده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم واینکه بقایا توشکم هست میتونم مجدا د باردار بشم یانه ممنون میشم جواب بدین
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳۸ هفته باردار هستم دو روز دیگه برای زایمان میرم ..آیا میتونم موهامو لایت کنم...مشکلی نداره؟؟؟
- عفونت دوران باردارى
سلام خانوم دکتر عزيزم وقتتون بخير عبدزاده هستم چهارشنبه مطبتون بودم يه سوالي داشتم من بامداد جمعه با سوزش واژن از خواب پريدم که الن که صبح يکشنبه هست ادامه داره ميخواستم بدونم چه دليلي ميتونه داشته باشه؟ براى رفع اين مشکل بايد چيکارکنم؟ چون نوبت بعديم 28دى ماه هست خواستم اينجا سوال بپرسم در ادامه بايد بگم که من 17هفته و 6روزه که باردارم ممنون ميشم جواب بديد چون اصلا حالم خوب نيست دسشويي رفتن برام کابوس شده حين ادرار سوزش ندارم ولي موقعي که ميخوام خودم رو بشورم سوزش دردناکي دارم ترشحات سفيد رنگو بي بويي هم دارم ممنون از اينکه وقت گذاشتيد روزتون بخير :*
- لتروزول
سلام . من از سوم پریود تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و ۱۲ قاعدگی امپول hcg زدم دکتر گفت از ۱۴ قاعدگی تا ۱۰ شب دوفامد بخورم ولی من اشتباهی از ۱۴ تا ۵ شب شبی یدونه لتروزول خوردم نمیدونم حالا چیکار کنم ترخدا راهنماییم کنید الان ۱۸ پریودی هستم
- بارداری
من این هفته ۳بار برای بارداری اقدام کردم البته دارو هم مصرف کردم برای باردار شدن .میتونم الان موهام رو رنگ کنم یا ضرر دارد
- بارداری****
سلام خانم دکتر من قبل اینکه باردار بشم دکتر برام قرص های ففول (اسید فولیک ) دوفامد و مولتی ویتامین تجویز کرد من ۲ ورق از این قرص ها خوردم از هر کدوم ۳ ورق داده بود هم دارو هارو میخورم الانم اقدام به بارداری کردم الانم چون یه ورقه از داروهام مونده دارم میخورم میگم اگه حامله بشم و این قرص هارو تا یه بسته که تموم نشده بخورم مشکلی به وجود نمیاد
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۴ ماه پیش سقط داشتم در هفته نهم به دلیل ایست قلبی جنین. سونو و آزمایشات لازم رو دادم و مشکلی نداشتم .الان دوماه هست که برای باراری مجدد اقدام میکنم...ماه اول در ۱۴ سیکل فولیکول سایز۱۶ داشتم دقیقا همون شب و دو روز بعدش لکه قهوه ای تیره دیدم و اما تقریبا ۱۵..۱۶ روز بعد پریود شدم .این ماه هم واسه بارداری اقدام کردم ..۱۵شهریور اخرین تاریخ پریودم بود.. امروز که ۳۱ شهریور هست .من ۱۶ سیکلم هست لکه قرمز روشن دیدم...تو خوردن چیزای گرم یکم زیاد روی میکنم مثل خرما.. ب نظر شما علت چی میتونه باشه ؟ نیاز هست که به دکتر مراجعه کنم ؟ ۱ماه و نیم بعد سقط هم سونو دادم فولیکول ۱۸ داشتم ...اما ماه پیش قولیکول ۱۶. دوره های پریودمم ۳۱ تا ۳۴ روزه هست
- استفاده از کرم واژینال دالاواگ سی در حاملگی ۶ هفته
سلام من از حاملگیم ۶ هفته میگذره عفونت داشتم دکتر بهم کرم واژینال دالاواگ سی داده به مدت ۶ شب یک سوم اپلیکاتور استفاده کنم ، آیا ضرری برای جنین نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟


