Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امینوره اولیه
سلام من امینوره اولیه دارم متخصص غدد رفتم و قرض تحریک غدد نوشت وبعد متخصص زنان با سونو گرافی گفتن رحمت کوچیکه من 19سالمه اصلا تاالان پرید نشدم میشه لطفا بفرمایید درمان دارهاین بیماری ؟؟؟ راه درمانش چیه ؟؟؟ باید به چه دکتر یا متخصصی مراجعه کنم ؟؟؟ یا این که اونایی که این بیماری رو دارن باردار میشن یا نه ؟؟ می شه لطفا منو راهنمایی کنید برای این مشکل چندوقت هست افسردگی گرفتم
- من عادت شدم و اولین بارم هست ک درد از عقب یعنی درد مقعدی دارم نمیدونم مشکلم چیه؟؟
- سلام من حالا ۱۴روز میگذره که کرونا گرفته بودم حالا بهترم خدا راشکر می خواستم بدونم حالا من کیه میتونم واکسن کرونا بزنه وچه واکسنی بزنم خوبه به نظر شما
- عددبتابعدسقط
سلام خانوم دکتر من توهفته 9 سقط داشتم که کورتاژ شدم الان 28روز گذشته بازم ازمایش بتادادم شده 54 چرا هنوز صفرنشده سونو انجام دادم گفتن رحم سالمه تاچه زمانی طول میکشه عدد صفر بشه؟اگرم چیزی مونده باشه امکان داره با پریود تخلیه بشه؟چیکاربایدبکنم ممنون
- مریض
سلام من دختری ۱۸ساله هستم الانم تو عقدم و قرص ال دی استفاده میکنم دو روز قرص نخوردم و الان خونریزی دارم دوباره قرص را شروع کردم بازم خونزیزی دارم باید چیکار کنم . بعد این مورد قرص ضرری ک ندارد
- سلام وقت بخیرتوی سونوگرافی تجمع مایع خفیف درکاویته اندومتررویت شده یعنی چی
سلام توسونوگرافی تجمع مایع خفیف درکاویته اندومتررویت شده یعنی چی
- فیبرم رحم
سلام فیبروم دارم که سایزش ۴/۵سانتی مترهست،دکترزنان برام دکاپیتل۱۱/۲۵نوشتن تزریق کردم ،بعداز۵روزپاکی دوباره لکه بینی دارم،آیااین طبیعیه؟اثرات آمپوله؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت امگا ۳
سلام، خسته نباشید، بی زحمت میهولستم بدانم ایا شربت امکاتری مولپر که محصول نروژ میباشد ، به منظور استفاده در دوران بارداری ایمن است. با تشکر
- درد دور ناف
سلام در هفته ۲۲ بارداری هستم. طول سرویکسم ۲۹ است و دکتر تجویز استراحت کرده. امشب که میخواستم بخوابم یک دفعه ای دور نافم به شدت درد گرفت انگار که از هر طرف کشیده بشود. حدود ۴ دقیقه شدت داشت و بعد کمی کمتر شد. علت چیست؟آیا طبیعی است؟
- تست بارداری
سلام وقت بخیر میانه ی سیکلم لکه بینی داشتم و تقریبا ۳روز هم داشتم قبل موعد پریودیم ترشح آغشته به خون. و اقدام به بارداری کردم ۶روز مانده به موعدپریودیم تست گرفتم منفی بود و چهار روز مانده به موعدم هم منفی آیا احتمال زیاد باردارنیستم چون با وجود لکه بینی و سایر علائم ممکنه باردارنباشم
- طول کشیدن پریودماهانه
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- باواژن
سلام آیا بادواژن با شدت زیاد ربطی به رحم و دهانه رحم دارد؟این باد از رحم خارج میشود یا از واژن؟ فقط موقع خروج بادمعده این باد از واژن خارج میشود
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- بارداری
سلام در سونوگرافی من در هفته ۵ نوشته فیبرومی که دارم به کیستال کاویته رحم فشار میاره یعنی خطر داره؟
- بارداری
بعد از تزريق واكسن كرونا چه زماني ميتوان اقدام به بارداري كرد
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ ساله هستم کیست ندارم من هورمون مردانه ام بالاست دکتر برام اسپیرونولاکتون ۱۰۰ و سیپروترون کامپاند نوشته بعد از ۳ سال بعد قعط دارو خوب نشدم و جوش میزنمم همچنان،باید تا اخر عمر قرص بخورم؟ آیا نازا نمیشوم؟ ممنون جواب بدبد
- مهم
سلام ۴سال ازدواج کردم هنوز دخترم ،دکترم رفتم دکتر معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستی ،راهی وجود نداره که مشکلم حل بشه؟سنم بالاست دلم بچه میخواد،لطف میکنین راهنماییم کنین مشکلم حل بشه،دلم میخواد پیش دکترای دیگه هم برم ولی میترسم چند نفری ویزیت کنن من خجالت میکشم مشکلم رو بگم
- پریود
سلام خسته نباشید من هفت روز پریودم تموم شد و نتونستم روز هفتم که تموم شد حمام غسل کنم کی میتونم غسل کنم که غسلم واجب باشه تا چندمین روز ؟؟ بعضیا بهم میگن روز نهم باید غسل کنی بهترین راه این بود که از شما سوال کنم 🙏🙏
- سفید شدن ناحیه کلیتوریس همراه با خارش چ نوع عفونتی است ودرمانش چیست
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد


