سلام خسته نباشید
من 32 سال دارم و 2 زایمان طبیعی داشتم. الان به ماما مراجعه کردم که گفتن پارگی شدید دارم. خواستم ببینم هزینه دوخت واژن چقدر میشه
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ببخشید وقتی ادرار میکنم یا مدفوع سوزش دارم
- نازایی
با سلام ..سونوگرافی من فولیکول های با دیواره نازک و محتویات اکوفری به قطر ۲۳و۲۴ است در تخمدان چپ دیده شدند.قطر بزرگترین فولیکول تخمدان است ۱۰لست ...آیا امید به بارداری است ؟
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴انتقالم ازمایش خون منفی شد،جنین کامپکت گذاستن ب نظرتون داروهامو قطع کنم؟
- نزدیکی برای بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر خسته نباشین.ممنون که به سوالات بنده جواب میدهید . ۳ ماه پیش ,روز ۱۱ ازتاریخ پریودیم برایم سونوی وازینال انجام داده وتخمک مشاهده کردین وان دوره ۲۸روزه بود ایا برای تمامی دوره هام روز تخمکگذاریم حدودا همان روز۱۱است??برای ماه اینده در چه روزهایی نزدیکی برای بارداری انجام دهم و فاصله بین روزها برای نزدیکی چقدر باشد تا نتیجه بارداری موفق بگیرم?تاریخ البته دوره هام همیشه۲۸ روزه نیست متغیر است ,پریودهای ماههای اخیر: ۹اردیبهشت_۱۲فروردین_۱۲اسفند_۱۵بهمن_۱۸دی_۱۸اذر_۲۳ابان ممنون خانم دکتر
- کیست
۲۸ سالمه و ۲ ساله ازدواج کردم برای چکاب رفتم دکتر سونوگرافی نوشتن داخل سونوگرافی نوشته شده درهردوتخمدان تعدادی کیست ریز فونکسیونل به نفعpcom میباشد میخواستم ببینم این عبارت یعنی چی و ایا خطرناکه ممکنه اختلال در باروری ایجاد کنه ؟ درادامه نوشته شده مایع آزاد لگنی یافت نشد این چطور؟
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
باسلام دخترم 21سالشه یکسال قرص راکوتان براجوش صورتش استفاده کرده تازه بردم سونودادگفتن پلی کیستک وتنبلی تخمدان داره میخواستم بدونم چندماه طول میکشه اثرراکوتان ازبدنش بره به حالتی طبیعی برگرده چون قبلا تنبلی پلی کیستیک نداشت ممنون میشم راهنمایی کنین
- سکس
سلام خانم دکتر من در دوران عقد هستم شوهرم کشتی رانی جوری که ۵ ماه نیستش و یک ماه هستش چگونه میتونم جلوگیری کنم با قرص ال دی؟میخام روش مطمئنی برای جلوگیری داشته باشم پیشنهاد شما چیه و چگونه باید ال دی مصرف کنم
- سلام خانوم دکتر من آندومتریوز داشتم عمل کردم بعداز اون سه دوره واریوپپتیل تزریق کردم برا دوره های اول ودوم پریود شدم سومی که زدم زمان پریودی پریود نشدم والان دوباره زمان پریودیم هست وهنوز نشدم وصبح که ازخواب پامیشم حالت تهوع وتاری دید وسرگیجه دارم ممکنه باردار باشم؟
سلام حدودا پارسال فهمیدم روی جدار شمکم یه آندومتر دارم اندازه گردوتصمیم گرفتم هم لیپو ابدو کنم هم آندومترو در بیارم لاپاراسکوپی هم فرستادم جوابش خوب بود اما بعد از گذشت ۷الی۸ماه همون علائم که قبلا آندومتر داشتم پیدا کردم رفتم سونوگرافی و ام آرآی آزمایشهای زیادی همدادم که گفتن سرطانی نیست ولی اندازه یا لپه هست اونم دوتا الان دوهای هست که قرص وروژست میخورم ولی یک هفته مونده قرصم تموم بشه لکه بینی و کمی درد پرسودی دارم نمیدونم قرص و ادامه بدم یا نه اینم بگم من قرص رو سر تایم مشخص نمیخورم عز ساعت ۹شب تا ۱۲تو این چند ساعت ولی حتما میخورم دلیل لکه بینیم برای این نیست تروخدا درمانش چیه ویش هر دکتری میرم یه چیزی میگه من قصد بارداری دارم آیا امکانش هست درمان بشم وباردار؟
- مصرف دارو
باسلام و احترام دختر مجرد هستم.چند ماهی است که برای کیست و فیبرم قرص مارولین استفاده می کنم. در هر دوره از روز پنجم بسته جدید رو شروع می کنم. این دوره فراموش کردم و امروز روز هفتم پریود هستم. می تونم قرص رو از امشب استفاده کنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟
- عفونت بارداری
سلام خانم دکتر من باردارم هفته 25 عفونت داشتم و دکتر بهم پمادواژن کلوتریمازول 100وکپسول سفالکسین500 داد آیاضرر ندارد؟واینکه من بجای پماد شیاف کلوتریمازول گرفتم آیامثل پماد است ضرر ندارد؟باتشکر
- بارداری
سلام خانوم دکتر. من هفته35 بارداری هستم بشدت نفخ (بدون یبوست) و سفتی شکم دارم طوری که وقتی دراز می کشم از درد نمی تونم به پلو بشم علتش چیست؟آیا برای جنین خطرناکه؟
- در زمان پریودی میشه ازمایش پرولاکتین داد
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر و خسته نباشید ، آیا یائسگی با سونوگرافی مشخص میشه؟ من قبل از کرونا چندوقت پریودم عقب افتاده بود ، بعدم که بخاطر کرونا قرنطینه یکدفعه به خودم اومدم و دیدم سه ساله پریود نشدم. رفتم سونگرافی جدیدا ، ولی فقط تشخیص تنبلی تخمدان دادن برام و چیزی درباره یائسگی بهم نگفتن. چطور میشه به طور دقیق مطمئن شد ؟ ( بجز آزمایشاتی که نیاز به پریود بودن دارن.) خیلی ممنونم دکتر.
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر من حدود دوسال پیش به زگیل تتاسلی مبتلا شدم بعد از مدتی لیزر کردم الان احساس میکنم یه کوچولو دوباره در اومده مطمن مطمن نیستم زگیل هست یا نه تازه خوشحال شدم خوب شدم الان چند روزه واقعا ناراحتم و افسردگی دارم میگیرم دستور میدین چکار کنم
- سلام خانم دکتر من امروز آزمایش بتا دادم ۸.۸۳ بود ای وی اف بود تاریخ انتقال ۱۸ ۸ بود به نظر شما امکان بارداری هستش
- سفیدکردن واژن
سلام خانم دکترخسته نباشید. واسه سفیدکردن واژن چه روشی پیشنهادمی کنیدبجزلیزر؟؟ یه سفیدکننده خوب معرفی کنیدمرسی
- پلاکت خون
سلام خانم دکتر من ۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم و هفتم تیر تاریخ زایمانم هستش،و سزارین هستم،امروز آزمایش خون دادم و پلاکتم ۱۴۳ بوده خیلییی نگرانم،دلیلش چیه یک مقدارم سرما خوردم
- سلام
من بیماری لوپوس دارم متاسفانه زیر دلم درد میکنه و به مدت بیست روزه پریودم سونو معمولی دادم گفته توبولار مایع ۴۴در۲۲در مجاورت تخمدان چپ مطرح کننده احتمالی هیدروسالپنکس و به احتمال کمتذ پیو سالپنکس رویت شده یعنی چه
- دیدروژسترون برای لکه بینی
سلام، چند سالی هست ۳ یا ۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای کم (ولی پیوسته) دارم، سونو رحم و تخمدان دادم جواب کوچکی تخمدانها بود. دکتر ۳۰ قرص دیدروژسترون تجویز کرد از روز ۸ تا ۱۵ قاعدگی. نظر شما چیه؟ روزی یکبار مصرف کنم؟
- دل درد
من هفته ۱۱ بارداری هستم هفته پیش یبوست داشتم ولی از اغاز این هفته دل پیچه میگیرم و شکم کار میکنه درد پریودی دارم اینها طبیعی است


