Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف آنتی بیوتیک
سلام من نمیدونستم باردارم ودرماه اول باردای 20عددکپسول داکسی سایکلین مصرف کردم آیا خطر دارد...باتشکر
- تورم بطن مغز جنین
سلام من در هفته سی بارداری هستم و سونوگرافی تورم۹/۷ در یکی از بطن های چپ مغز جنین را تشخیص دادن آیا این عدد نشان از هیدروسفالی است؟و اینکه من باید الان چکار کنم؟
- بارداری
باسلام،آیالاغربودن خانم میتواندباعث زایمان زودرس شود وزنم 50کیلو وقدم163 استاحتیاج است قبل ازبارداری وزن زیاد کنم؟
- دیابت بارداری
سلام من هفته 9 بارداری هستم و قندخونم 95 میخوام بدونم که آیا جنین مشکل مادر زادی پیدا میکند
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- خونریزی بعد سقط
من دوازده روز پیش باقرص سقط داشتم الان هفت روز خونریزی مثل روز دوم پریودی دارم،سونوهم دادم گفت بقایا نداری،ولی دیواره رحم ۱۷میلیمتره،بعد خونریزی شروع شد،میخاستم بدونم این طبیعیه!یا چیکار کنم؟
- بارداری و رفت وآمد با قطار
با سلام و احترام خانمی 27 ساله هستم که به دلیل شغلم مجبور هستم هر هفته با قطار رفت و امد کنم. حدودا 5 الی 6 ساعت در قطار هستم. یک و نیم سال است که ازدواج کردم و الان قصد بارداری دارم. منتهی میترسم در اثر این رفت و امدها مشکلی برای جنین به وجود اید ممنون میشم راهنماییم کنید
- سزارین
سلام من الان ۳۵ هفته باردارم.میخواستم دکترمو عوض کنم و پیش خانم دکتر سزارین بشم.بچه دومم هست.اولی رو سزارین شدم.میخوام بدونم الان خانم دکتر قبول میکنن که تو بیمارستان گلسار عملم کنن؟
- مصرف قرص ال دی
سلام. من برای به تاخیر انداختن پریودی قرص ال دی مصرف کردم اما یک هفته بعد از تمام شدن پریود قبلی .. ایا تاثیر گذار هست.. چون من احتمال نیدم که شاید باردار شده باشم ممنون میشم اگه پاسخ بدید
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر ، من ۳۰ سالمه و برای بچه اول برای دومین بار اقدام به بارداری کردم و اینکه نزدیکی در روزهای تخمک گذاری انجام شده ولی باز هم باردار نشدم، آزمایشات قبل بارداری رو انجام دادم و مشکلی نداشتم با توجه به اینکه همسرم یک مقدار عجله دارن برای بچه دار شدن آیا نیاز به پیگیری داریم ؟یا مشکلی هست ک اتفاق نمیوفته؟ لطفا راهنماییم کنید
- غربالگری مرحله اول
سلام وقت بخیر در آزمایش غربالگری اول Papp.A1.69 mom0/70 Free.B33 mom0/79 و سونو nt .1/2 هست سرکلاژ شکمی هم هستم میخواستم بدونم طبیعیه؟
- بارداری
سلام احتمال داره بعد از مصرف قرص اورژانسی و پریود شدن شخص پریود شود؟
- سلام خوبید خواهشا جواب منو بدید من هفته قبل با قرص واژینال وزیر زبونی سقط کردم خونریزی کمی داشتن یه تیکه به اندازه نصف کف دست اومد اما بعدش خیلی کم خون رفتم سونو میگه خیلی از جنین مونده دکتر بهم قرص رومین داده تا ۵ روز مصرف کنم بعد ول کنم تا خونریزی بگیرم اما هیچ خبری نیس میتونم به دکتر اصرار کنم که یکسره منو کورتاژ کنه دیگه خسته شدم بارداریم هم ۸هفته بود
- بارداری
سلام من باکره ام رابطع بدون دخول داشتم همون ماه پنجروز پریودم عقب افتاد ولی پریود شدم همون مث قبل هفت روز بود ولی خون نسبتا کمی میومد این ماه سروقت پریود شدم خون نسبت ب قبل کم بود ایا باردارم از کجا بدونم باردارم یا ن ؟ ممنون
- چسبندگی جفت اکرتا
سلام خانم دکتر پیشاپیش عید شما مبارک من هفته 35 بارداری هستم در سونو نوشته احتمال وجود چسبندگی و اکرتا بطول36میلی متر در کناره تحتانی راسیت آن مطرح است. من سابقه یکبار سزارین5سال پیش دارم آیا این پدیده خطرناکه؟ و آیا رحمم را کامل برمیدارند؟
- خارج رحم یا داخل رحم؟
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد من رتروفلکسم ۴ هفته و ۲ روز سونو شکمی دادم ساک دیده نشدگفت زود اومدی یه اکوفری داخل رحم بود ابعاد ۱.۸ میل با احتمال earlyGS مشکلی داره؟رحم هم زده تا حدی بزرگتر از نرمال لکه بینی ندارم فقط گاهی درد پریودی
- بارداری
سلام من اقدام به بارداری کردم ولی الان پریود شدم آیا امکان بارداری وجود داره یانه؟!!
- قرص سی لاکس در بارداری
سلام خانم دکتر.وقتتون بخیر.من هفته ۳۱بارداری هستم.شکمم روزی یک بار به زور کار میکنه و احساس دفع کامل ندارم. تغذیمم رعایت میکنم.اما خیلی کم در حد همون یک بار بهم احساس دفع دست میده.که کامل هم تخلیه نمیشم.میخواستم بپرسم میتونم توی بارداری بااینکع هفته۳۱هستم،قرص سی لاکس بخورم؟حداقل رودم تخلیع بشه.میترسم یهو وقت زایمانم برسه،بعد سزارین نتونم دفع انجام بدم به بخیه هام فشار بیاد.البته میدونم باعث تنبلی روده میشه.همین یک بار میخوام استفاده کنم. بنظرتون به جنین آسیبی میرسه؟
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم


