Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درسونوچیست
کانون اکوزن به قطردونیم میلیمتردرکالیس تحتانی کلیه چپ مطرح کننده tiny stone این چیه
- تداخلدارویی
ایا قرص اسپیرنولاکتین و ال دی باهم تداخل دارند؟ کیست تخمدان دارم و برای ۳ ماه قرص ال دی تجویز شده.ایا بعد ۳ ماه باید سونو بدم یا کیستم خوب شده
- نتیجه سونوگرافی من چیست
با عرض سلام و خسته نباشید من یک کیست پنج سانتی هموراژیک داشتم که بعد از دوماه برطرف شد اما در سونو بعدی نوشته بود اندومتریال لاین 6م.م و حاوی مایع دارای اکوی داخلی
- بارداری اول
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۱ سالمه بارداری اولمه ۱۱ هفته و ۵ روز با همسرم باهم نسبت فامیلی (دختر دایی پسر عمه)داریم دیروز آزمایش گروه خونی دادم فهمیدم هر دومون با همسرم گروه خونی مون B+و فامیل هم هستیم این مشکلی برای بچه ایجاد میکنه ؟
- بلوغ
با سلام خدمت شما .به نظر شما بلوغ زودرس را باید درمان کنیم یا دستکاریش نکنیم بهتره
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- شماره تماس
با سلام شماره تماس یا ادرس مطب را برام بفرستین
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱۸ سالمه و با بی بی چک فهمیدم ک حاملم ولی باز باید ازمایش بدم میخاستم سوال کنم تو این سن اشکالی نداره حامله شدم؟ از نظر شما مورد تایید هس؟؟؟
- رفع تیرگی دستگاه تناسلی ومقعد وکشاله ران
سلام وخسته نباشین ،میخواستم بپرسم برای رفع تیرگی دستگاه تناسلی واژن ومقعد وکشاله ران آیا با لیزر امکان از بین رفتن تیرگی سیاهی وجود داره و اگه با لیزر تاثیر از بین بردن تیرگی بیشتره میخواستم بدونم خانوم دکتر انجام میدن وچند جلسه نیاز داره و هزینش تخریبی چقدره ممنون که پاسخ بدین مچکرم
- ترمیم پرده بکارت
سلام خانم دکتر اینکه بعداز رابطه خونی دیده نشه دلیلش چیه؟ آیا امکانش هست که هنوز بکارتم رو از دست نداده باشم؟ شما ترمیم بکارت رو انجام میدین؟
- سینه
با سلام من ۳۱ سالمه ازده سال پیشپیش با فشار دست نوک سینه چپم ترشح دادم ترشح ابکی بوده بعد از شیردهی بچه امم باز ادامه داریوده دکترم رفتم ُوسونوام دادم که فقط کیست سینه داشتم و مجاری شیریم باز بوده مشکلی نبوده ولی طبق عادت بد هر روز سینه ام فسار میدم که چند روز دوباره با فسار زیاد ترشحات خونی مایل به فهوه ای شده نگران شدم به نظر شما میشه میشه خونی دنشه بخاطر فشار زیاد باشه؟ولی ترشحات اصلا خودبخودی نیست فقط با فشار دسته الانم نوبت سونو گرفتم که ۱ماه دیگه نوبت دادن خیلی نکراننم تا ۱ماه دیگه لطفا کمکم کنین
- تشخیص بارداری پوچ
سلام، وقت بخیر. دوره پریود من بین ۲۸ تا ۳۴ روز متغیر هست، روز ۳۶ سیکل آز بتا دادم و میزان هورمون ۵۸ بود، یک هفته بعد مجدد آز دادم و هورمون ۱۶۳۰ بود. همون موقع سونو انجام شد و ساک بارداری به قطر ۶ میلیمتر مشاهده شد. سه هفته بعد سونو دادم و ساک به قطر ۲۲ میلیمتر مشاهده شد ولی جنین مشاهده نشد و گفتن احتمال بارداری پوچ مطرحه. من هیچ لکه بینی و علائم سقط ندارم، میخوام سه هفته صبر کنم اگه علائم سقط شروع شد که شد، اگه نه مجدد برم سونو، آیا صبر کردن به مدت سه هفته برای من خطرناک نیست از لحاظ عفونت و سایر عوارض بارداری پوچ؟
- رابطه جنسی
سلام خانم دکتر من الان حدود ۲۰ روز هست که ازدواج کردم باهمسرم رابطه جنسی که می خواهیم برقرار کنیم نمی دانم چرا دخول صورت نمی گیرد و پرده بکارتم هنوز پاره نشده آلت همسرم داخل نمی رود نمی دانم باید چکار کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیزدرمان دارویی شروع نکردم من در اذر ماه تخمک کشی داشتم که هایپر شدم وشما دوماه ال دی تجویز کردید که قرار بود اسفند ماه بعد از اتمام قرص ال دی بیام سونو شم که به خطر شیوع ویروس کرونا نتونستم بیام وگفتین اگه وضعیت تخمک هام خوب نباشه باید تخمک اهدایی بگیرم و۳۲ سالمه حالا موندم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- تاریخ زایمان
سلام .تاریخ زایمان سزارین معمولا در چند هفته است؟
- رابطه دهانی
سلام وقت بخیر ، من 18 خرداد یک رابطه دهانی داشتم ، و 2 سال که قرص میخورم ال دی ، در حین رابطه 3 تا از بسته مونده بود که ازراسترس دیگه نخوردم و 4 روز لعد پریود شدم ، ماه بعد 16 تیر مجدد پریود شدم 5 روزه بدون لخته خون ، من هفته پیش و این هفته بی بی زدم و منفی بود نامزدم حین رابطه شلوار پاشون بود و ما رابطه دهانی به صورتی که من الت ایشون رو لخورم هم داریم ، من با کره ام و میخوام بدونم ایا نیاز به بتا هست ایا من باردارم
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟
- ایا قاعدگی من نامنظمه؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ايا پريود من نامنظمه خواهش ميكنم پاسخ بديد
- سلام من ۱۹سالم حامله نمیشم تنلی تخمدان دارم.


