Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص ارژانسی
سلام من با همسرم رابطه محافظ نشده داشتم بعد از یک ساعت قرص ارژانسی خوردم دوتا قرص بود باهام خوردم امکان داره باردار بشم خیلی میترسم
- عفونت قارچی مداوم
سلام خسته نباشید متاهل هستم و الان خیلی وقته ک درگیر عفونت قارچی شدم پیش چنتا دکتر رفتم و شیاف و پماد و قرص و ..استفاده کردم ولی هیچ فرقی نکردم جدیدا از دوش واژن استفاده میکنم اب رو با جوش شیرین مخلوط میکنم و با دوش واژن شستشو میدم ولی بعد از استفاده تا یکساعت خوبم و دوباره ترشحات پنیری شروع میشه لطفا کمکم کنید
- خونریزی بعدازسقط
سلام خانم دکترببخشیدمن قبلاسوال کردم که دوماه پیش ۱۷هفنه سقط کردم۳هفته خونریزی داشتم یک هفته پاک شدم بعدش دوباره۲هفته خونریزی و۱۰روزپاک بودم دوباره یک هفته خونریزی والان خونریزی ندارم سونوشدم بقایا نمونده قرص ال دی دادن الان بایدشروع به مصرف کنم یا ازروز چندم پریود؟ ممنون که جواب میدین
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام من ۲۱ هفته هستم دیروز عطسه و سرفه کردم از دیروز زیر دلم میسوزه و سروس بهداشتی میرم میام یکم انگار ادرار موقع خم شدن ازم میاد در حالت عادی نمیاد مشکلی هس
- خود ارضایی
سلام دکتر ببخشید مزاحم شدم خیلی نگرانم لطفاً کمکم کنید من تا خاسته چندبار خود ارضایی در دوران پریودی داشتم بدون هیچه گونه دخولی خانم دکتر می خواستم بپرسم آیا من بکاردم را ازدست داده ام؟
- تفسیر پاپ اسمیر
سلام میخواستم جواب پاپ اسمیر رو میشه برام بخونید
- سزارین پنجم
ایا میتوانم سزارین پنجم را انجام بدم من سنم ۳۷ سال هست
- حاملگی
سلام من سرکلاژشکمی ام الانم 7هفته باردارم ایا میتونم پاهام را اپلاسیون کنم یا موبر:ضرر داره؟
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام ۳۹سالمه. ۱۰ساله یائستگی زودرس گرفتم. یه دختر ۱۳ ساله دارم برای بار دوم با تخمک اهدایی اقدام به بارداری مجدد کردم.برای انتقال جنین هام یه دوره استرادیول همراه پروژسترون استفاده کردم از روز ۵ پریودی دوباره شروع به استفاده از استرادیول کردم الان ۸روزه دارم استفاده میکنم و دچاره لکه بینی شدم ایا مصرف استرادیول رو ادامه بدم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید استفاده مداوم از مام عوارض داره؟؟؟
- سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- پریدی نامنظم
سلام خانم دکتر من چند وقته پریدیم نامنظمه یکه ماه پیش نشدم اینماه که پرید شدم الان نزدیک 20روزه که پریدم سابقه ی کیست هم داشتم قبلا میشه بگین دلیلش چیه ممنون
- خشکی ودرددرهنکام نزدیکی وگفتندسیربزارداخل واژن گذاشتم نمیدونم چراکمی خون میادبااینکه رحممدرابرداشتم
خشکی واژن درددرموقع نزدیکی واصلانمیشه نزدیکی کردداخل نمی رودبه خاطردردوسوزش زیادسیرگذاشتم نمیدانم چراخون امدبااینکه رحم ندارم
- عقب انداختن پریودی
30 اردیبهشت موعد پریودم بود ک نشدم البته همیشه ی هفته اینور اونور میشه میخوام برم سفر زیارتی بامدروکسی پروژسترون میتونم پریودم ب تعویقش بندازم یا قرص ld؟؟ چون این ماه روز سوم پریود میخوام برم تو سیکل ivf با قرص ld تداخل ایجاد نمیکنه؟؟؟
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- بارداری
سلام من دوروز از تاریخ پریودم م گذشته ولی عادت نشدم...فردا بی بی چک میزارم البته دقیق تر باید بیشتر بگذره.فقط امشب یکم لرز دارم...اگه مثلا سرماخوردگی باشه قرص سرماخوردگی و استامینوفن بخورم ضرر نداره برام؟
- بارداری
سلام من برای بارداری حدود 8 ماه پیش اقدام کردم سنو گرافی لگن انجام دادم ازمایش چکاپ کامل دادم همه چیز نرماله قرص کلو میفن مصرف کردم لتروزول وپروژستورن ولی ماه قبل پریودیم 2 روز عقب افتاد واین ماه 4روز از شما ممنونم اگه پاسخم زود بدین
- اندومتریوز
سلام، ببخشید نرمال بودن ca125 آندومتریوز را قطعا رد میکند؟
- سقط بچه ۶ هفته
سلام خسته نباشین من رفتم پیش دکتر خودش برام قرص گذاشت یکم خونریزی دارم و از لکه ک میاد توشم سفید میاد میخوام بدونم اون چیه
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته سیو هشت و شش روزم چند روز پیش سونوگرافی انجام دادم جنین دو کیلو نیم وزنش بود ایا نرماله یا کمه میترسم وزنش کم باشه چی بخورم تا این چند روز که مونده وزن بگیره


