Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من باردارم دو ماهه وبه اشتباه روزی یک عدد ویتامین دی ۳ ۵۰۰۰۰ مصرف کردم به مدت ۲۰ روز ایا برای جنین مشکلی ایجاد میشود
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ماه قبل پریودیم تاخیر داشت رفتم دکتر با بتای منفی بهم یک ورق قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت شبی دوتا بخور که دوتا ازش خوردم پریود شدم البته همون روز لکه بینی هم داشتم واین ماه مجددا تاخیر داشتم که از روز ۳۱ام شروع کردم همون قرص رو خوردن به مدت ۳شب یعنی ۶عدد بی بی چک هم زدم منفی بود آیا با قطع کردن قرص پریود میشم یا باید آزمایش و سونو بدم؟
- ویزیت پیش از بارداری
سلام،۳۵سالمه میخوام از مردادماه برای بچه دوم اقدام کنم از کی باید بیام خدمتتون برای ویزیت پیش از بارداری؟درضمن دوست دارم بچم پسرباشه.قبلش اسید فولیک چندمیل باید بخورم ۱میلی یا۵میلی
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر عزیز من بچه اولم دختر هست میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم میخوام دومی پسر بشه داروهای باید مصرف کرد ؟ آیا روش مطمئنی برای اینکه حتما پسر بشه وجود داره ؟ هزینه این کار چقدر میشه ؟
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال
- قرص آسپرین ۸۰ قبل آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، ببخشید دوتا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید: سوال اول: اینکه میگن قبل نمونه گیری آمنیوسنتز باید آسپرین قطع کرد این به چه علت است؟ سوال دوم: آیا مصرف آسپرین قبل آمنیوسنتز در جواب آزمایش آمنیوسنتز تاثیر دارد؟یا به علت دیگری میگن که باید قبل نمونه گیری قطع بشه؟ من قبل آمنیوسنتز آسپرین ۸۰ خورده بودم میترسم تو جواب آزمایش آمنیوسنتز تاثیر بزاره البته حدود یک ماهی میشه که آسپرین ۸۰ میخورم هر شب ی دونه قبل آنینیوسنتز هم خوردم چون اطلاعی نداشتم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.با تشکر فراوان.
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من کاراته کار میکنم چندین بار حریف تمرینی من ضربات محکمی رو به ناحیه شکم بالا تر از بکینی وارد کرد و این اتفاق نه یکبار بلکه به صورت متعدد برام رخ میده بخاطر شدت درد امروز استرس داشتم ک سوال کنم خواستم بدونم که مشکلی پیش نمیاد ؟
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟
- بارداری
سلام خسته نباشید44 دقیقه پیش من از پماد دالاواگ سی استفاده کردم بعد دو روز قبل پریودم خونریزی کردم و دو روز بود که پماد رو استفاده کردم و الان خیلی دلم هوس چیزای ترش و شیرین میکنه و خیلی ضعف دارم هر چقدر میخورم سیر نمیشم و خسته ام تکرر ادرار دارم آیا ممکنه باردار باشم هنوزم که چهار روز شده خونریزی دارم آیا واسه لانه گزینی میشه؟؟؟ آیا احتمال حاملگی هست بعد یهو گرمم میشه
- راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند خواستم بپرسم آیا جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- آتی فارمد
سلام من پریودیم مرتب نیس ، دکتر بهم قرص اتی فارمد داده گفت پریود ک شدم از شب ۱۴ پریودی تا ۱۰ شب بخورم ، هر بسته ۱۰ تا قرص سفید داره دکتر ۳ بسته قرص داده بهم الان بسته اول ک تموم شد چ کار کنم بسته بعدی رو ماه بعد بخورم ؟ یا همینجوری ادامه بدم ؟دکتر گفت تا ۱۰ بخورم بعد پریودی الان بسته اول تموم میشه موندم دو بسته دگ رو چکار کنم
- سوال درباره اکوژن
۴۷ روز تاخیر در قاعدگی داشتم ،شونو انجام دادم در سونو نوشته یک ناحیه اکوژن به ابعاد ۵*۷ میلی متر در اندومتر دیده میشود که میتواند به نفع لختهویا پولیپ باشد ،ترشحات سفید رنگ ریش ریش هم دارم
- فیبروم وپولیپ
- پارگی واژن
سلام خسته نباشید،من با همسرم حدودا یک هفته قبل ازعید ازدواج کردیم و اولین رابطه جنسی و داشتیم که من به علت سوزش نتونستم ادامه بدم و دخولی انجام نشد و بعد متوجه یه پارگی جزئی در قسمت لبه ی واژنم شدم، که حدودا ترمیم شد و بعد از دو هفته موفق به رابطه شدیم،اما اون زخم دوباره باز شد و باز یک هفته صبر کردیم و دوباره رابطه داشتیم که اینبار زخم کمی عمیق تر و بیشتر شد،نیاز به پمادی هست یا خود به خود ترمیم میشه؟
- نحوه خوابیدن دربارداری
باعرض ارادت خانم دکترمن توهفته ۱۳ هستم درست ترین نحوه خوابیدن دربارداری چگونه بهتراست من همیشه عادت ب صاف خوابیدن داشتم اصلا نمیتونم ب چپ یاراست پهلوبخوابم راهنماییم کنیدممنونم
- سلام ایا بارداری وسزارین پنجم خطر ناک است ،دکتر گفت میتونم باردارشم
- بقایا
سلام من بقایا دارم 11 سی سی میتیل ارگونوین مصرف کردم لکه بینی دارم اما چیزی دفع نشده
- داروی مشابه دزوسپتیو چیست
- بیماری زنانه
سلام وقت بخیر ترشحات من سفید و کش دار هستش.سوزش و خارش ندارم.اما التهاب دارم.نزدیکی هامم دردناکه. ازمایش ادرار دادم گفتن عفونت ندارم.علت این التهاب چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکترایاتو سرکلاژ شکمی دهانه رحم کاملا بسته س یعنی به هیچ عنوان امکان بازشدن دهانه رحم توطول بارداری وجودنداره؟


