سلام،گزارش پاپ اسمیر به وسیله آزمایشگاههای مختلف با معیارهای مختلف صورت می گیرد.
بهتراست پزشکتان نتیجه آزمایش شما را توصیف نماید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کم کاری تیروئید
سلام. خانم دکتر تیروئید کم کار داشتم. بعدیه ماه قرص خوردن خوب شدم. منتهی دکتر بهم گفتن باید قرص لووکسین ۵۰ رو ادامه بدم چون میخوام باردار شم. بعدیه چند ماه از خوردن قرص حجم خونریزی پریودم کم شد. وهمچنین باردار نشدم. دکترم باز آزمایش تیروئید نوشت برام که نشون داد تیروئیدم بیش از حد فعال شده. دکترم فقط سه روز(دوشنبه، پنج شنبه و جمعه) گفتن نخورم. سؤالم اینه که آیا الان که سه روز تو هفته نمیخورم یعنی تیروئیدم به حالت عادی برمیگرده یانه؟
- پوست شکم در بارداری
سلام وقت بخیر من باردار هستم در ماه ۷ هستم . پوست شکمم بخاطر کشیدگی که داره خارش زیادی داره. بنظرتون چه کرمی استفاده کنم ؟
- ویزیت انلاین
سلام خسته نباشید.آیا شما ویزیت آنلاین هم انجام میدین
- سلام من تازه ازدواج کردم ورفتم پیش متخصص زنان سونو گرفت گفت احتمال بارداری وجد داره ولی مایع کلدوساک ازاد داری یعنی چی ایا خطره
سلام من تازه ازدواج کردم رفتم متخصص زنان سونو گرفت احتمالبارداری داره ولی مایع درکلدوساک وجود داره ایا خطره
- نحوه ی مصرف قرص سیبل
سلام خانم دكتر وقتتون بخير اگر قرص سيبل رو از روز ٤ پريودي مصرف كنم اما بصورت مرتب و سر ساعت ميتونم رابطه ي محافظت نشده داشته باشم؟
- عدم بارداری
سلام ببخشید
دوست من یکروز بعد از اتمامپریود رابطه جنسی داشته بعد از ۲۰ ساعت یک قرص لونژیل ۱/۵ مصرف کرده بعد از ۵ روز از مصرف قرص خون ریزی پیدا کرد تا ۷ روز و بعد هم خون ریزیش تمومشد ایا احتمال بارداری هس؟
نیاز به ازمایش هست؟ - حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- سلام خسته نباشید من برای جوش های صورتم ک هورمون مردانه ام بالا بود چند مدت اسپرولاکتون و ال دی خودردم العان برای اینکه باز هورمون عود نکنه میخام قرص شاری پروستات بخورم ایا خطرناکه؟من دخترم ۱۹ ساله مجرد ؟ شما بجز اسپیرولاکتون چه قرصی رو برای پیشگیری از هورمون مردانه پیشنهاد میکنید ؟
- سوال مهم لطفا پاسخ بدید
سلام. دو سال پیش در رابطه به دلیل فشار ضربه های محکم و جسم تیز و انقباض و فشار عضلات شکم و واژن خون زیادی ازم اومد همراه با اب در حین رابطه که نمیدونم زخم شد یا بخاطر فشار زیاد خونریزی کردم. تخمدان و زیر شکمم مثل صدای شکم صدا میداد و حرکت یه پیزی مثل اب رو حس میکردم همراه با صدا حتی اون ناحیه خارش و ورم زیاد داشتم، سنو بعد دو سال دادم گفتن تنبلی و کیست داری و چون دیگه پریود نشدم و چند ماهی یبار شدم سنو دادم و بعد فهمیدم ادنوم و پرولاکتین دارم، ایا تنبلی و اون حالت ها بخاطر خونریزی تخمدان بوده؟ چون بعد اون اتفاق درد تخمدان داشتم و هنوز هم دارم و بارتولن هم ضربه خورد و ورم کرد، ایا بارتولن به تخمدان مربوط است؟ لطفا به سوالاتم پاسخ بدید شرایط رفتن به دکتر ندارم خیلی نگرانم
- حاملگی
سلام چه بکنیم درزمان حاملگی قند نگیریم 39ساله
- عمل جراحی
سلام، میخواستم بدونم خانم دکتر شرف الدین توی کدوم بیمارستان های رشت جراحی انجام میدن؟
- بارداری
سلام۲۱مهر پریودشدم ۷ آباننزدیکیمحفظتنشدهداشتم قرش اورزانسی مصرف کردم دوتا باهم ۱۲ پریودشدم حالا۱۴هست هنوز پریود نشدم آیااحتمال بارداری هست؟
- 😍من باردارم 3ماه و10روزمه
سلام خانوم دکترعزیز من 3ماه و11روزمه این قرص ایرانی اسیدفولیک بهم نمیسازه دیشب این کپسول فروفوزت گاین روازداروخانه خریدم حالا چکارکنم میتوتم مصرف کنم ؟؟؟مرسی
- من
- خونریزی
ببخشید من بعداز ۶دوره استفاده از آمپول دیفرلین باز خونریزی شدید پیداکردم میتونم الان هم که خونریزی شدید دارم باز یه دوره دیگه استفاده کنم چون من دکترم تهران هست این ماه نمیتونم بدم تهران میشه برای قطع خونریزی آمپول دیفرلین بزنم تا وقت رفتن به دکتر لطفا بهم جواب بدید خیلی ازتون ممنونم
- سقط
سلام الان سه هفته است که بعد از سقط خون ریزی دارم امروز واسه سنو رفتم که گفت فلوی عروقی در ناحیه فوندس در میومتر مجار افزایش یافته و ضخامت انومتر در ناحیه فوندس ۱۰.تا ۱۱میلیمتر است متخصص زنان در دسترس ندارم میشه کمکم کنید
- بارداری
سلام دکتر دوقلو باردار هستم ۲۶ هفته هستم خواستم بدونم آمپول ریه رو میتونم در این هفته تزریق کنم چون طول سرویکسم ۲۸ هست...و استراحت هستم .سرکلاژ نکردم طول سرویکس چند باشه درد زایمان شروع میشه؟ خیلی نگران زایمان زودرس هستم ۲۱ هفتگی طول سرویکس ۳۰ بود اما ۲۶ هفتگی ۲۸ شد با اینکه استراحت هستم
- لزوم تکرار آزمایش غربالگری مرحله اول؟
با سلام ببخشین تو هفته 13 بارداری و فرزند دومم هست هفته پیش مرحله اول غربالگری رفتم خداروشکر هم سونو هم آزمایش نرمال بودن و دکترم گف چون 30 سالت هس دوباره آزمایش رو تکرار کنیم البته گفتن اجباری نیس آیا باز لازمه دوباره برم آزمایش؟ آخه هزینشون زیاده .دکتر خودشم گفتن نرمالن.فقط اینکه 30 سالم هس برا اونه.
- در مورد قرص دوفامد۱۰
با سلام ببخشید من خانم ۴۴ ساله هستم دکتر رفتم گفتن دیواره رحمت ضخیم شده برا من قرص دو فامد ۱۰ تجویز کردن گفتن بعد از اینکه پریودت تموم شد به مدت ۱۵ روز بخور بعد صبر کن پریود بشی باز بعد ۱۵ روز باز مصرف کن ...الان من بعد ۱۵ روز مصرف ۷ روزم پریودیم ..کلا لک بینی قهوه ای تیره اونم مقدارش زیاده دارم خواستم ببینم این عادیه یعنی من تا دوز بعدی رو شروع کنم این خون قهوهای تیره رو باید تحمل کنم با تشکر از دکتر
- جواب ازمایش
جواب ازمایش غربالگری دومم رو میخواستم بدونم


