Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لانه گزینی
۶ روز بعد انتقال جنین لک قهوه ای دیدم به مدت دو روز ، به یک روز هیچی و الان که روز۹ هست کمی لک صورتی رنگ دیدم ؛ مشکلی پیش اومده ؟
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
قرص سیبل مصرف میکردم ۲ تا باقی مونده از قرص های سفید پریود شدم دکترم گفته بود ی هفته صب کن بعد اون یکی بسترو مصرف کن گف اگ بعد ی هفته پریود نشدی اون یکی شروع کن مصرف بکن الان موند شما اینجا گفتین ب محض اینک پریود شدین اون یکی قرص مصرف کنین
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- ………
سلام خانوم دکتر عزیز. موقه ی ارضا شدن تمام عضلات شکم و تناسلیم منقبض شده بود و در اثر ضربات محکم با آب بدنم خون زیادی اومد که کم کم خون با ترشحات برطرف شد. اما زیر شکمم درد دارم. نمیدونم دقیقا لوله یا رگن که سفت میشن و درد دارن. لبه ی بزرگ و بارتولنم درد داره و بارتولنم ورم داره و لبه ی کوچک خارش داره و کلیتوریس هم خارش داره.
زیر شکمم یکم ورم داره و از روی پوست تا روی شکمم خارش داره و قرمز میشه. گاهی احساس سردی در این قسمت ها دارم و موقه ی پریودی همون قسمت که درد داره و پام درد میگیره و پریودی هام نامنظمه . سنو دادم رحم و تخمدان ها خوب بودن و ازمایش ادرار دادم که عفونت ادرار دارم. فکر میکنم این عفونت ادرار بخاطر همون اتفاقه. مشکل جدی است یا خیر؟ من باید چیکار کنم؟ چه دارویی مصرف کنم؟ واسه بارداری نگرانم چون وقتی احساس کنم مثانم پر میشه به زیر شکمم که درد میکنه فشار میاد و دردش بیشتر میشه. سلام مددا خانوم دکتر عزیز شما به من گفته بودید نیاز به معاینه و ادامه ی درمان دارم. اما دکتر زنان به من میگه شما هیچ مشکلی ندارید. حالا من باید چیکار کنم؟ - نازایی
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- استئوک
سلام دکتر من دوهفتس زایمان کردم ایا میتونم کلسیم استفاده کنم تاچه مدت من قرص استئوکر گرفتم ولی میترسم در کلیه رسوب کنه تاچندوقت بخورم و چندتا درروز؟ ایا با آهن و جرک خشک کن کلیندامایسین تداخل دارره فاصله اش با اینا جقد باشه؟
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید . من امروز سونوگرافی وایژینال انجام دادم که دکتر گفتن عفونت دارم . یه کیست کوچیم هم توی رحمم هست که احتمالا بخاطره تخمکگذاریه ولی بعدش گفتن که توی لگنت کمی آب هست . متوجه منظورشون نشدم . سوالم پرسیدم جواب ندادن . میشه کمی برام توضیح بدین که علتش و عوارضش چیه . ممنونم ازتون
- پروید
هنگام پروید درد شدیدی در معقد دارم موقع مدفوع کردن علتش چیست
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتربهم قرص مدروفم ۵ داده گفته از ۱۵ سیکل تا۲۵ باید از زمان پاکی حساب کنم یا از وقت پریودی
- قرص
سلام خانم دکتر من ۴ماه ک زایمان کروم میتونم پودر ترومام استفاده کنم اخه بعضی موقع ها سرگیجه دارم میتونم ب همراه سیدرال فولیک مصرف کنم
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- تزریق HCG
سلام خسته نباشید من در روز ۱۱سیکل به صورت طبیعی دارای فولیکول ۱۸.۸ بودم دکتر بمن یک عدد آمپول ۵۰۰ اچ سی جی داد گفتند که فردا تزریق کن . من روز قبل از تزریق و ظهر ساعت ۱ ظهر همون روز تزریق آمپول رابطه داشتم و ساعت ۲بعداژظهر آمپول تزریق کردم ولی بنابه دلایلی بعد از آمپول دیگه نشد رابطه داشته باشم خواستم سوال کنم که امتحان بارداری وجود داره؟ ممنونم
- اینو فولیک
سلام، من پلی کیستیکم، ۱۵ روز عقب انداختم قصد بارداری دارم ،ازمایش بتا دادم منفی بود،یکسال اخیر پریودم مرتب بوده تا حالا با توجه به سابقه ممکنه کیست داشته باشم ایا میتونم از پودر اینو فولیک استفاده کنم؟
- مسافرت در بارداری
سلام من در عید هفته ۱۷ بارداریم میشه تو سونوگرافی هم همه چیز نرمال هست آیا میتوانم به مسافرت برم خونه مادرم با اتوبوس ۷ . ۸ ساعت راهه .
- درد تخمدان چپ ۶ ماه گرفتارم اول گفتند کیست تخمدانه بعد از مدتی گفتند کیستت از بین رفته ولی همچنان تخمدان سمت چپم درد می کنه و سمت چپ شکمم باد داره
۶ماه گرفتار اونم ا ول گفتند کیست ۶ سانتی داری ولی بعد از ان همچنان درد میکنه وحس می کنم ورم داره چه کار کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید کسی که تنبلی تخمدان داره،اگه دارو مصرف نکنه،اگه تخمک بالغ داشته باشه خودش آزاد میشه،یا با hcg آزاد میشه؟؟؟
- داکسی سیکلین
سلام. به خاطر زخم و قارچی بودن ،دکتر بهم قرص مترونیدازول هر ۸ ساعت و قرص فلوکونازول ۵۰ هر ۱۲ ساعت و داکسی سیکلین ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت داده. قرص واژینال کلوتریمازول ۱۰۰و الان به خاطر ماه رمضان و روزه داری ،میتونم بجای داکسی سیکلین از واژینال پویدون آیداین و تریپل سولفا استفاده کنم و قرصهای دیگرخوراکی رو بین سحر و افطار مصرف کنم؟ لطفا بهم جواب بدید.
- زنان
سلام دکتر عزیزم خسته نباشید سوزش ادرار دارم چه دارویی میتونم استفاده کنم ممنون ازشما
- انتقال جنین
سلام ببخشیدم نبعداز13روزانتقال جنین لک قهوه ایی داشتم یعنی میشه گفت ممکنه لانه گزینی باشه
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشید من مرداد97بعدازخوردن دوماه لتروزول باردارشدم که درهفته 6متوجه شدیم خارج ازرحم شده درسمت چپ،بایک هفته بستری بدون دارو رفع شد،دوماه بعدعکس رنگی گرفتم لوله سمت راستم مسدودبود لوله چپ که خارج رحم بود باز بود تابهمن ماه لتروزول خوردم باردارنشدم بدون دارو این ماه فولیکولم 8.9 بود روز13پریود ایابادارومیتونم بارداربشم یا باید عمل کنم هزینه عمل برام سنگینه😞توروخدا جواب بدین میخوام بیام پیش شما


