Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من دوماهه سیبل را با سیپروترون استات میخورم ولی گاهی بین سیکل یه رگه های های خونی بعضی وقتا تو ترشحام میاد ایا عادیه؟
- بارداری
سلام من سه هفته باردار هستم بعد نوزاد 8ماهه دارم سنمم کمه 20سالمه میخوام بچه رو سقط کنم چکار باید انجام بدم لطفاً راهنمایی کنید
- درمان بااووبوست
سلام من برای تنبلی تخمدانم ودوره های نامنظم والبته ناباروری دکترم قرص دوفاستون واووبوست مصرف میکنم ولی قرص اووبوست رویک روزدرمیان میخورم به نظرتون جواب میده اخه توگوگل سرچ کردم همه بیش ازیکی درروزمیخورن
- سلام من میخواستم در باره کیست تخمدان ریزی دارم تا حالا ۸ماه قرص ال دی خوردن اما هیچ فایدی نداشته کیستم همین جوری هست خوب نشده چه داروی خوب برای کیست تخمدان ریز لطف کنید جواب بدین
- اف اس اچ
سلام اف اس اچ خیلی پایین زیر یک یعنی چه؟چه دارویی مصرف کنم؟ال اچ من ۷ هیتش
- ورودی واژن
سلام خسته نباشين ميخواستم بدونم ورودي واژن كودكان بايد باز باشه يا نه ؟دخترم شش سالشه جلو واژنش بازه خيليييي نگرانم لطفا از نگراني درم بياريد
- خوردن قرص سیبل خارج از دوره پریود
سلام من تنبلی تخمدان دارم و اصلا پریود نمیشم ایا میتونم الان قرص سیبل رو شروع کنم؟ یعنی میتونم خارج از دوره پریودم قرص سیبل رو شروع کنم؟
- سزارین
با سلام وخسته نباشید,میخواستم بدونم برای عمل سزارین کدام روش بیهوشی خوب وکم خطر است,شما کدوم را پیشنهاد میکنین.ممنون
- خارج شدن ی تکه گوشت از زن باردار ولی دهان رحم باز نشد در شش هفته
میخوام بدون ی تکه گوشت از زن باردار در شش هفته بیفته ولی دهان رحم بسته باشد جنین افتاده یا ن
- توروخدا کمکم کنید سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- متفورمین در بارداری
سلام خانم دکتر من ۶ هفته باردارم قبل بارداری متفورمین استفاده کردم تا الانم استفاده کردم دکترگف در بارداری ممنوعه قطعش کن الان هرچی میخونم درموردش نوشته قطع ناگهانیش باعث ایست قلبی جنین میشه چجوری قطعش کنم؟
- سقط جنین
سلام من هفته پنجم بارداری هستم از دیروز لکه بینی داشتم امروز درد شدید پایین شکم داشتمربعد هم خونریزی غلیظ بدون لخته آیا جنین سقط شده؟
- جواب سونوگرافی
ضایعه سالید هترواکو چسبیده به تخمدان چیه؟
- درد جای سزارین
سلام پنج سال ک عمل سزارین کردم الان یک هفته است سمت چپ کنارخط عمل سزارین درد میکنه تکون ک میخورم تیر میکشه ک نمیزاره حرکت کنم باید فشارش بدم بعد جابجا بشم لطفاً بگین چکار کنم
- قرص دوفامد
سلام مصرف قرص دوفامد برای خشکی واژن و عدم پریود شدن بعداز چند ماه ،چند دوره میتونه باشه؟چند ماه؟ از روز ۱۱ اولین پریود باید شروع کنم؟
- بلرداری
سلام من ۱۰ هفته باردارم . نوبت سوم واکسن سینوفارمم هست . در چه هفته ای تزریق واکسن بلامانع است
- سلام سونوگرافق پستانجوابش اینه لطفا برام توضیح می دهیدبافت فیبروگلادولر اکوژنوmottledباتمرکز بیشتردرنواحی سنترالوفوقانی خارجیپستان ها رویت شد
وتعادایpatchcystبعضا حاوی مختصر اینترنال اکوبه حداکثر دیامتر 4-5mmبصورت پراکنده درهم دوپستان رویت گردید لطفا هر چه زودتر جواب بدهید خیلی نگرانم
- بقایای جفت
سلام خانم دکتر من ی هفته پیش جنین ۲۰هفتم خود ب خود سقط شد طبق سونوگرافی۷ سی سی از بقایا مونده دکتر ۴عددآمپول متروژن نوشت زدم خونریزی دارم ولی خبری از جفت نیست بایدچکارکنم دفع بشه میترسم کم خونی بگیرم
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و ۲ سال که ازداوج کردم پریودم نامنظم هستش هفت ماه اقدام به بارداری کردمولی باردار نشدم بعد سنو دادم گفتن کیست تخمدان دارم الان ۳ ماه پریود میشم فقط لکه های قهوی دارم ولی قبلان اینطوری نبودم میشه لطفان بگید دلیلشه چی می تونه باش
- راجبه پرید
من چند روزه پیش پریود شودم دو روزه مقدم خیلی درد داره داخله مدفوم التهاب میبینم خیلی درد دارم و درد بالاتر میاد باید چکار بکنم تشکر اگر جواب بدید


