Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم وچن ماهی میشه اقدام به بارداری کردم،خیلی یبوست دارم و مجبورم روزانه دو قاشق روغن زیتون ناشتا واسه یبوستم بخورم،خیلی بدنم گرم میشه،خاستم ببینم مصرف روغن زیتون مانع بارداری نمیشه؟؟؟
- زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر، من 27سالمه و به خاطر تنبلی تخم دان دکتر قرص دوفاستون بهم دادن که از 15تا25پریودی بخورم ولی دقیقا روز 15ام دوباره پریودشدم، حالا من قرص رومصرف کنم یانه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- من باردارم 😍
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر امروز رفتم متخصص زنان گفتش 9هفته بارداری هستم زیرشکمم خیلی دردمیکنه برام کلوتریمازول واژینال بااپلیکاتورنوشته برام میترسم بزنم خانوم دکترشماروشی دارین برای عفونت من ؟؟؟
- خواص دار
سلام خسته نباشید من دکترم برام پودر اینوفولیک تجویز کرد اما داروخانه پودر نداشت کپسول به من داد خواستم ببینم تعصیرشون یکیه
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- سقط
سلام خانم دکتر من یه بارداری با وجود سرکلاژواژینال تا ۳۶هفته رفتم بعد دوباره باردار شدم ۱۴,هفته سرکلاژواژینال شدم ولی ۲۰هفته. کیسه آبش سوراخ شد و دهانه رحمم باز شد سقط کردم الان رفتم ابن سینا همه آزمایش هارو دادن نه مشکل ایمنی نه انعقادی نداشتم میخواستم سرکلاژ شکمی بکنم ک دکترم با چندتا دکتر دیگه ک رفتم بهم گفتن وقتی یکی با سرکلاژ ساده بردی تا ۹ماه نیاز به شکمی نداری باید دوبل همراه حلقه پساری بذاری حالا میخواستم نظر شمارو بدونم خیلی نیگرانم نمیدونم چکار بکنم
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقتتون بخیر من بعد از زایمان حدود ۳ ساله که تنظیم پریودیم بهم خورده ۳۵ سالمه بعد هم که واکسن کرونا زدم میگفتم شاید از عوارض واکسن باشه الان سونو انجام دادم اندومتر با ضخامت ۴م م و تخمدان چپ ۲۵*۱۵تخمدان راست ۲۷*۱۵ هستش دکتر نگرانم کرد گفت تخمدونام دارن کوچیک میشن میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم
- سنوگرافی
سلام،خسته نباشید اینترنا دبری درون مثانه مشهوداست که میتواند بنفع سیستیت حادیا هماچوری باشد به چه معنی هست من مجردم ۱۶سالمه دل درد زیاد دارم،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- جلوگیری از زایمان زودرس
سلام ببخشیددوزایمان زودرس داشتم زودرس داشتم اولی ۱۸ هفته دومی ۲۶ هفته ولی برای دومی سرکلاژ شده بودم اما باز هم زایمان زودرس گرفتم و نموند برام حالا برای بار سوم باید چیکار کنم دوباره همون اتفاق میفته یا یه روش دیگه وجود داره ممنون میشم جواب بدین
- کیست
با عرض سلام خانوم دکتر من دوشنبه هفته قبل اومدم پیش شما و کیست اندو دارم.. دوماه قبل بهم ال دی دادین و خوردم و کیست من از 40 میلی به 28 رسیده و شما به من قرص روکین دادین تا دوماه دیگه بیام پیشتون.. سوالم اینه که ایا امکان داره این کیست کوچکتر بشه و از بین بره یا نه همیشه ازیتم میکنه و تا کی باید قرص بخورم...
- سلام میخواستم بدونم ،خانم دکتر شرف الدین اگه دوره بارداری رو باهاشون باشیم برای زایمان با بیمارستان اریا همکاری دارند؟
- زنان زایمان
سلام من چندماهه ک همش پریودم ونامنظم هستن یه هفته قطع میشه دوباره شروع میشه سونوگرفتم نوشته بود مایع اکوفری ب قطر۳میلیمتررویت گردید درتخمدان راست ورحم اندومترب ضخامت ۳میلیمترمیباشد من نگرانم لطفا واضح توضیح بدین برام
- پریودی نامنظم
سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- خال گوشتی
با سلام خانم دکتر عزیز ..من دختری هفت و نیم ساله دارم که در ایام عید متوجه شدم که یک خال گوشتی کوچک در کشاله ران دارد که قبلا نداشت..آیا خطرناک است یا امکان دارد که زگیل تناسلی باشد؟من خودم ۵ ماه پیش پاپ اسمیر طبیعی داشتم و قبل عید معاینه شدم که دکتر چیزی از زگیل نگفت
- قرص برای باز شدن پریود
سنم ۴۳رسال هست ..حدود یکسال است که پریودهای نامنظم دارم..تقریباسه ماهه که پریود نمیشم ...در پروسه درمان بارداری هستم سال ۹۸ میکرو کردم نتیجه نگرفتم ...راهنمایی بفرمایید چه قرصی بخورم تا پریودم باز بشه ..متخصص زنان قرص دوفامد دادن ...ایا این دارو مناسب من که پریودنامنظم دارم مناسب هست ؟؟ ممنکن میشگ ماسخ دهید
- سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر دکتر من قاعدگی نامنظم داشتم و حدود۵سال سیپروترون مصرف میکردم وقاعدگی منظم داشتم اما حدود یک و ماه و نیم پیش دکترمو عوض کردم و دکتر گفتند دیگه سیروترون نخورم و بجاش مدروکسی پروژسترون و متفورمین برام نوشتند و گفتند تنبلی تخمدان دارم ۴دی که پریود بودم گفتنداز ۱۴ام قاعدگی شبی دوتابخورم منم از ۱۷ام دی خوردم و قرصام ۶بهمن تموم شد اما هنوز پریود نشدم من ماه پیش با نامزدم از طریق فقط تماس از پشت ارتباط داشتم بدون دخول مقعدی یا واژنی فقط تماس بود میخواستم بدونم این علت تاخیری از عوارض داروهاست یا ممکنه احتمال حاملکی باشه ممنون میشم کمک کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۲ هفتا هسم جفت گرید۳ ینی زایمان زودرس میشه تا چهل هفته میتونه خونرسانی کنه ؟؟؟؟؟
- ………….
سلام وقت بخیر اولین لکه بینی بعداز لقاح موفق چه زمانی هستش اقدام به بارداری کردم و سیکلم ۲۷روزس و تخمک گذاری ۱۳ بود درد شدید تخمک گذاری هم داشتم امروز ۱۶سیکلمه فعلا لکه ای نداشتم ممنون
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه


