Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زگیل
شما رشت هستيد؟
- لیزر زگیل
سلام ببخشید چند روز بعد از لیزر زگیل تناسلی میشه رابطه جنسی داشت؟
- دفع بقایای سقط جنین
حدود ۴هفته اس سقط کردم الان سونو دادم گفته ۷ccبقایامونده ایا نیاز به کورتاژ هست یا بادارو رفع میشه؟
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- سلا من برای اهدا تخمک اقدام کردم دیروز سونو آخ. دادم پنجشنبه عملم هست.باید امشب۴تا واریو پپسیل میزدم دوتاشو دیشب زدم مشکل داره؟؟
- نحوه مصرف قرص سیبل چگونه است ؟
سلام وقت بخیر پزشکم برام قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز ۵ پریئودی شروع به مصرف کنم ، الان سه عدد از قرص های سفید رنگ مانده که بسته تموم بشه من پریئود شدم ، آیا باید سه عدد باقی مانده را هم مصرف کنم ؟ و بعد تموم شدن بلافاصله بسته جدید را شروع کنم ؟ یا تا روز ۵ پریئودی صبر کنم و بعد بسته جدید را شروع کنم ؟
- پریود نشدن
سلام ایا حرارت دمای بدن رو هروز سر یک ساعت مشخص اندازه گیری کنیم زمان تخمک گذاری مشخص میشود که نزدیکی بدون جلوگیری داشته باشیم برای باردار نشدن یا چه روزهایی میتوان نزدیکی ایمن داشته باشیم با خیال راحت یا بعد از رابطه قرص مصرف کنیم خطر دارد در طولانی مدت ممنون میشم جواب بدید
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ ساله هستم کیست ندارم من هورمون مردانه ام بالاست دکتر برام اسپیرونولاکتون ۱۰۰ و سیپروترون کامپاند نوشته بعد از ۳ سال بعد قعط دارو خوب نشدم و جوش میزنمم همچنان،باید تا اخر عمر قرص بخورم؟ آیا نازا نمیشوم؟ ممنون جواب بدبد
- آمپول پروژسترون
سلام من امپول پروژسترون ۴ روز زدم همون شب اول لکه بینی داشتم !
قطع شد این چند روز روی پدم ترشع زرد رنگ دیدم
مشکلم چیه ؟!
باردارم ؟!
۲ باره آمپول رو بخرم تزریق کنم ؟ تنبلی تخمدان ام دارم - اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من یه ماهه اقدام به بارداری کردم قبل اینکه به پریودیم نزدیک باشه زیر شکمم دردمیکرد و سینه هام خیلی حساس شده بودن و درد میکردن گفتم اینا علائم بارداریه ولی امروز پریود شدم😔 باید برم دکتر ؟!
- بارداری مهم
وجود یک لوپ روده در سمت راست شکم و دو تا کیست در سر جنین در هفته ۲۰ بارداری چیکار کنم ایا بعد به دنیا اومدن با عمل رفع میشه
- بارداری
سلام وقت بخیر من ماه قبل رابطه داشتیم هفتم برج هفت ،دو روز از عادت ماهانه گذشته بود رابطه داشتیم کاندوم پاره شد ولی نمیدونم آب منی داخلش ریخته شد یا ن ،بعدش قرص ضد بارداری یک و نیم خوردم بعد از دوقته باز عادت ماهانم اومد و الان دوازدهم برج هشت هست هنوز عادت ماهیانم نیومده و زیر شکم و کمرم خیلی درد دارم احتمال بارداری. هست یا ن ممنون میشم جواب بد ین
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - پارگی فورشت
سلام حین رابطه که بدون دخول هم بود یهو یه درد اومد بعد خون ریزی شد رفتم گفتن فورشتم آسیب دیده باید بخیه بزنیم،من بخیه نمیخام بزنن چیکار کنم؟راه دیگ نداره؟
- پولیپ یا هایپر پلازی
سلام ؛ بخاطر اقدام به بارداری طی دوسال گذشته تقریبا هر ماه و یا چند ماه یه بار سونو واژینال دادم ؛ این سری ماه قبل از سونو واژینال بتای خونم بالا رفت ولی بعد از چند روز قاعدگی رخ داد ، ماه بعد از این قضیه با مصرف محرک روز ۱۱ سیکل برای سونو واژینال رفتم ؛ برای اولین بار تصویر ضایعه هایپر اکو به ابعاد ۴ در ۳ mm رویت شد که یا تشخیص پولیپ دادن و یا هایپرپلازی فوکال ؛ علت این مشکل چیست ؟؟ ۳۳ سالمه بچه ندارم و سه سال اقدام میکنم و باردار نشدم . ممنونم از لطف شما
- شیردهی
باسلام خدمت خانم دکتر محترم،بنده به کودک ده ماهه شیر میدهم ولی از دوماهگی به بعد فقط ازیک سینه شیر دادم درحال حاضر سینه دیگر شیر دارد البته کمتر ایا میتوانم ازاین سینه که چندماه شیر نداده ام بچه را تغذیه کنم برای بچه ضرر ندارد؟متشکرم سلامت باشید
- بارداری
سلام من سیکل قاعدگی یه ماهایی ۲۸ روزه هست یه ماهایی هم ۳۰ روزه یا ۲۶ روزه پریودم در روزای ۴ پاک میشم اما روز ۶ پریو دم رابطه داشتم و شک دارم اسپرم وارد بدنم شده بعده رابطه خیلی از من خون اومد تا دوروز لک داشتم پاک شدم الان ۲۹ روز گذشته پریود نشدم دلیلش چیه قبلنا کیست داشتم بهم میخورد اما ۳ ساله منظم پریود میشم
- خواب رفتگی انگشت و ادرار مشکوک
با سلام خدمت خانوم دکتر نازنين من از حضورتان دو سوال داشتم سوال اول اينکه من در هفته 34باردارى به سر ميبرم و اينکه مدت دو روز هست که نوک انگشتان دست راستم تقريبا کل اين دو روز حالت خواب رفتگي دارد,باتوجه به اينکه دستو پاهايم ورم دارد ممکن هست که به خاطر ورم باشد يا ربطي به باردارى ندارد؟ و سوال دوم: من به توصيه مادرم که فرمودن در ماه آخر باردارى در ظرفي ادرار کن و به شکل ظاهرى آن و بعضا محتواى آن دقت کن امروز براى اولين بار اين کار را کردم و متوجه ذرات بسيار ريز سفيد رنگي در آن شدم,خواستم سوال کنم همچين چىزى در ادرا طبيعي است يا خير,اگر طبيعي نيست آيا مربوط به عفونت است؟ در حاليکه من هيچ گونه علائم عفونت ادرارى مانند سوزش و خارش و حتي استشمام بوى بد را ندارم! با تشکر فراوان
- ساک بارداری دو قلو و یک ساک در مجاوراسکار سزارین
با سلام بعد از عقب افتادن پریود سه بار با فاصله یک هفته سونو انجام دادم که سونو اول اندازه رحم علائم بارداری را داشت ولی سال بارداری دیده نشد در سونو 7روز بعد ساک بارداری دیده شد ولی بدون yolk بود ودر هفته بعد سونو واژینال انجام دادم که دو ساک بارداری دیده شد یکی حاوی آمبریو و. Yolk در کاویته رحم با سن بر اساس CRL 3mm و 6هفته و ساک دیگربدون yolk در محل اسکار سزارین قبلی .Fetal pole واضحی دیده نشد سن حاملگی براساس msd 13mm و 6هفته و یک روز هماتوم پری ساک دیده نشده لطفا راهنمایی کنید چه اقداری باید انجام بدم


