Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا میتوان در بیماران بهجت قرص LDمصرف کرد؟
سلام دربیماران مبتلا به بهجت میتوان قرص ضدبارداری استفاده کرد؟
- کیست
سونو دادم فولیکولی۲۰م م در تخمدان چپ دارم وکیست در اسکار سزارین هم دارم که ۹م م است لکه بینی هم دارم چه کار کنم؟
- کانون اکولوسنت چیست
درپریودم مشکل پیش اومده رفتم سونو گرافی گفته ک یک کانون اکولوسنت کوچک به سایز 4mmدرون کاویته رحم دیده میشود که مشکوک بهGSبوده
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- قرص اوژانسی
خانم دکتر من دو هفته پیش رابطه مشکوک به بارداری داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم.. شش روز بعد پریود شدم.. و چهار خونریزی داشتم.. و تمام شد.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- گزارش پاتولوژی
سلام عمل هیتروسکوپی داشتم میخوام جواب پاتولوژیما بدونم
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باردارم دوقلو هیچ مشکلی ندارن من خیلی زود زود خود ارضایی میکنم آیا ضرری داره یا ن باعث زایمان زود رس میشه
- رابطه مشکوک
سلام من رابطه داشتم و اسپرم کاملا ریخت داخل واژنم و یک روز و نیم بعد من قرص اورژانسی خوردم تک عددیشو والان از روز پریودم ۶روز کذشته و هنوز نشدم علائم پریود شدنم ینی درد سینه هام شروع شده دل درد هام شروع شده ولی نشدم هنوز و یک تست زدم و دیدم ی خط کمرنگ با ی خط پررنگ بود ینی مثبت بود من تقریبا دو هفته پیش رابطه داشتم الان چیکار میتونم بکنم نمیخوام حضوری برم دکتر میترسم چون ازدواج نکردم لطفا کمکم کنید چی مصرف کنم ؟
- درد بخیه زایمان بعد ۵ سال و درد زیر شکم
- خوردن یدونه قرص اوسیز ۰/۷۵ باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟
- سلام من دو دوره قرص دوفاستون میخورم بار اول از شب ۱۵پریود خوردم تا ۱۰شب بعد از تمام شدن قرص دو روز بعد پریود شدم ولی الان این دوره به همون روال خوردم والان یک هفته هست قرص ندارم و پریود نشدم قبلا سابقه کیست تخمدان و بی نظمی پریود داشتم سنم ۲۴ساله هست
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان خیلی خفیف دارم و متفورمین مصرف میکنم این ماه اقدام کردم ب بارداری ایا مضر هستش مصرف قرص و اینکه میتونیم حلقه لاغری برم چون تخم ریزی کردم میپرسم ضضری نداره با تشکر
- سلام. من گفته بودم سوراخ دارم زیر دهانه واژن گفتید فستیوال. گفتم هوا وارد بدنم شده. ایا اصلا امکان همچین چیزی هست؟
- عفونت
سلام خانم دکتر وقتی میرم حموم عفونت لای واژنم بصورت پنیری جمع میشه کرم واژن استفاده میکنم قرص مترونیدازل هم استفاده میکنم ولی جواب نمیگیرم لطفا راهنماییم کنین راستش توان رفتن به دکتر را ندارم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- قرص visanne
با عرض سلام وادب خدمت خانم دکتر مهربونم.روز هفتم پریودیم قرص ال دی شروع کردم و تا شش روز مصرف کردم وروز هفتم نزدیکی داشتم وترسیدم دوتا مصرف کردم وروز هشتم یادم رفت قرص بخورم وفرداش دو تا خوردم آیااحتمال بارداری وجود دارد؟ممنون از راهنماییتون
- سنوگرافی مثانه
سلام سنوگرافی دادم جواب سنوگرافی نوشته بود وجود ذرات در مثانه که نشانه خون یا دبری است منم ازمایش ادرار دادم ولی عفونت ادرار نداشتم!
- لاپاروسکوپی
باسلام وخسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست وایا جواب میدهد، میشه لطف بفرمایید
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد از لقا حدود ۱۲روز بعد لکه بینی دارم ۴روز شد میترسم از این ک باردار باشم ممکنه این لکه ها بخاطر قرص LDباشه؟
- پارگی پرده بکارت
من یه بار رابطه از مقعد داشتم یه لحظه آلتش به واژنم رد شد ولی خیلی کم داخل واژنم شد حتی فک میکردم کلا تو واژنم نرفت ولی دیدم یکمی خون اومد امکانش هست پرده بکارتم پاره شه و اینکه امکانش هست بازم تو رابطه بعدیم خون از واژنم بیاد ممنون میشم جوابمو بدین؟


