Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بکارت
سوال خسته نباشید آیا پاره شدن فورشت در هایمن ارتجاعی مهم است یان؟
- درمان لکه بینی
سلام من۵۱ سالمه و دوسال پیش مشکل ضخامت رحم پیداکردم که با دارو رفع شد امسال دو دوره سونو دادم که هردو خوب بود به جز تعدادی میوم که وجود داشت ماه قبل بعد از پریودی لکه بینی داشتم که با تجویز پزشک ۱۰ عدد ترنسید و۱۰ عددمفنامیک هرهشت ساعت مصرف کردم وخوب شدم واین ماه باز همان مشکل پیداشد وهمان قرصها برام تجویز شد که بعد از مصرف نصف آنها با دل درد شدید یک تکه بزرگ سفید رنک شبیه سنگ پا به اندازه نصف کف دست ازم دفع شد .با مشورت با پزشک یک دوره دیگه از همون قرصها رو مصرف کردم فقط دوروز پاک بودم دوباره لکه بینی شروع شده ۵عدد ازیترومایسین هم بعد از تمام شدن آن قرصها مصرف کردم ولی فایده نداشت لطفا راهنماییم کنید
- آزمایش های هورمونی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من روز سوم پریودی آزمایش های LH , FSH .PRL و تستوسترون و 17 هیدروکسی پروژسترون رو انجام دادم که بین اینها یکم پرولاکتینم بالا بود و 17 هیدروکسی پروژسترونم که خیلی بالاتر بود ، من شدیدا هیرسوتیسم دارم ولی مشکلی در نظم قائدگی هام ندارم سونوگرافی هم قبلا دادم گفتن مشکوک به PCO هستی ولی الان دوباره سونو دادم ولی گفتن PCO رویت نشده ، بنظرتون بخاطر چیه آیا این به هم خوردگی هورمونی و هیرسوتیسم من درمان داره؟ باید به کدوم تخصص مراجعه کنم تا بهتر جواب بگیرم؟
- مصرف قرص آهن
سلام خانوم دکتر من هفته پنجم باردآری هستم مصرف قرص فروفورت دئودنال و پریناتال مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟
- اقدام به بارداری
سلام آیا مصرف شیاف واژینال مترونیدازول ۵۰۰ در زمان قاعدگی منعی دارد یا خیر ؟ و اینکه چند روز بعد از اتمام این دارو میتوان اقدام به بارداری کرد؟
- پریودی نامنظم
آیا کیست های ریز میتواند باعث نامنظم بودن پریودی شود
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- سلام وقتتون بخیر باشه برای سونوگرافی بارداری هفته چهارم میشه رفت قبلا یه سقط داشتم دوماهش بود الان هفته چهارم بارداری هستم لازمه سونو بدم برم دکتر
- قرص واژینال مترونیدازول در شیردهی
من دهانه رحمم صدا میده دو ماه خورده هستش که زایمان کردم بچه ام رو شیر مادر میدم آیا استفاده از قرص واژینال برای بچه ام ضرر داره یا ن؟
- سلام خسته نباشی خانم دمتر ضخامت آندو متر من ۴ هست خیلی کمه امکان داره بخاطره همین باشه که این خونریزی من قطع نمیشه چهار ماه قطع نشده قرص مدروکسی پروژسترون داده بهم دکتر بازم قطع نمیشه باید چیکار کنم
- هایمن
سلام خانم دکتر مهربون وقتی هایمن آسیب میبینه همون لحظه خون میاد؟یک جا خوندم که امکان نداره چند ساعت بد اسیب خون بیاد فقط همون لحظس
- سقط بارداری پوچ
ایا بقایای ۳سی سی نیاز به کورتاژداره
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من به تجویز دکتر برای مشکل لکه بینی و فیبروم رحم، از روز ۶ قاعدگی مصرف قرص سیبل رو شروع کردم. ۴ روز مصرف شده ولی پاک نشدم. امروز روز دهم قاعدگیم هست. ایا باید روزانه یک عدد مصرف کنم یا دو عدد؟ معمولا با مصرف قرص جلوگیری چند روز طول میکشه تا پاک بشم؟ متشکرم
- سزارین
با سلام من هشت ماه پیش سزارین کردم حدود یک ماه محل بخیه جوشای بزرگ چرکی میزنه و خیلی درد میکنه چیکار باید بکنم به خاطر کرونا نیامدم مطب
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من تازگی سونوگرافی رحم داشتم در دوره ۶و ۷ پریودی سونوگرافی انجام دادم ضخامت رحم ۹م و دارای فیبروم درسمت راست دیواره رحم به ابعاد ۶ م آیا خطرناکه امکان سرطان هست ؟
- سلام مناهل بودم.افزایش حجم واکوژنیسته استرومای تخمدان هاهمراه با تصویرفولیکول های پریفرال نابالغ به نشانه pcoدر سونوگرافی داشتم بمن اسپیرنولاتون 100 دادن بعد از 50 روز اسنفاده لکه بینی دارم طبیعیه؟ایا خوردن متفورمین هم خوبه ؟
متفورمین
- پرده بکارت
سلام ممکنه با مالش الت به الت از روی شلوار و فشار کمی زیاد به واژن و ارضا شدن بکارت اسیب دیده باشه ؟


