Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری
سلام خانم دکتر ..پسر ۱۱ ساله دارم ..تقریبا ۶ سال پیش سقط در منزل با میزوپروستول داشتم ..در حال حاضر ۵ ماه قصد بارداری دارم ولی باردار نمیشم ..هیچ سونویی ندادم ..اگر دارویی هست مثل متفورمین لطفا تجویز کنید
- مصرف هم زمان ال دی و کلسیم
سلام خانم دکتر دکتر برای کمبود کلسیم قرص کلسیم-د رو برای 2 ماه هر شب 1 عدد تجویز تجویز کردن الان می خواستم بدونم با توجه به اینکه کلسیم رو باید 1.5 تا 2 ساعت بعد از شام بخورم و قرص ال دی هم شب می خورم ، مصرف هم زمان این رو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- پروژسترون
سلام خانم دکتر من روزی دوتا شیاف مصرف میکنم ولی الان هر داروخونه ای توی رشت رفتیم نتونستیم شیاف پروژسترون پیدا کنیم همه میگن نداریم چیکار کنم جاش چیز دیگه نیست بخرم هفته ۲۷ بارداری هستم سرکلاژی هستم
- وازن
سلام خسته نباشید من امروز موقعه ادرار احساسی داشتم مثل سوزش ولی سوزش نبود میخوام ببینم چجوری از بین میره
- خوردن قرص سیبل خارج از دوره پریود
سلام من تنبلی تخمدان دارم و اصلا پریود نمیشم ایا میتونم الان قرص سیبل رو شروع کنم؟ یعنی میتونم خارج از دوره پریودم قرص سیبل رو شروع کنم؟
- زنان
سلام وقت بخیر من از روز اول پریودی قرص ضدبارداری مصرف کردم و الان 12 روز شده اما بعد پریودم حین رابطه خونریزی داشتم و مدام لک های قهوه ایه پر رنگ و کم رنگ دارم دلیلش و درد شدید تو کمرم و زیر شکمم دارم دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- سونوگرافی
سلام ببخشید اگر موقع سونوگرافی آنومالی اسکن سه بعدی بارداری و در کل در حین سونوگرافی های دو بعدی در بارداری، طلا و جواهر همراه داشته باشیم در نتیجه سونوگرافی اختلال ایجاد میکند؟
- کیست درموئید
با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر چه مواد غذایی برای کیست درموئید تخمدان بد هستش و باید از خوردن آنها پرهیز کنم خیلی ممنون میشم اگه هرچه زودتر جوابم را بدهید.
- مصرف قرص ld
من ۲هفته پیش سقط داشتم بعد ۲هفته قرص ldخوردم ولی خونریزی قطع نشده
- ازمایش ازدواج
سلام وقتتون بخیر من دختر هستم و ۲۴ سالمه من قرار هست ک با یه اقایی ازدواج کنم ک اون اقا برادرشون یک پسر بچه با بیماری سندورم داون دارند میخواستم بدونم ک امکان اینکه این اقا هم این ژن رو داشته باشند هست ؟ قبل از ازدواج ازمایشی هست ک متوجه این موضوع بشم ؟ و ایا درمانی هست ؟
- خانم دکترخواهش میکنم به سوالاتمون پاسخ بفرمایین هممون منتظریم
- هماتوم در بارداری
۶ هفته و ۵ روزمه گفتن هماتوم ۳در۸میلی دارم. شیاف استفاده کنم بهتره یا نه خودش رفع میشه؟ خطرناکه؟؟؟
- میخوام باردار بشم شوهرم پسر میخواد چکار کنم
- ناباروری
Mitra.A: سلام تقریبا 4 ساله با مشکل FSH که 56 هست و LH که 18 هست مواجهم که با استفاده از قرص استروژن و پروژسترون به 15 و 4 رسوندمش البته با رازیانه هم پریود میشم ولی بدون استفاده اصلا پریود نمیشم و الان یک ساله ازدواج کردم و مشکل بارداری دارم و تو سونوگرافیم هیچ مشکلی نبوده بهم تخمک اهدایی پیشنهاد شده البته هنوز مراکز نازایی نرفتم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- دردلگن وران
سلام دکتر۴۲سالمه ودوفرزنددارم و ایمان طبیعی وسال ۸۹عمل کردم که بچه نیارم الان خیلی در لگن وران دارم علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوزش بخیه سزارین
سلام خانم دکتر من سه سال و نیمه برای دومین بار سزارین شدم مدتیه که انتهایی بخیه ام متورم شده و گاهی اوقات تیر میکشه مخصوصا تو پریودی بنظرتو عفونته یا میشه بعد چند سال باز شده باشه
- زخم رحم
سلام خانوم دکتر جون امروز پیششما ویزیت شدمو زخم دهانه رحم داشتم که بیشتر شده . شما کرم واژینال تریپل سولفا دادین .میتونم در کنارش عسل هم وازینال کنم؟
- زنان وزایمان
سلام من یه سوال دارم من سراریان ۴رومم هست اما به دکترم گفتم میشه سزاریان سومم که بینارستانی که قرار برم زایمان کنم قبولم کنه چون سزاریان ۳وم به بعد رو انجام نمیده میخواستم بدونم من این رو گفتم مشکلی پیش نمیاد تواتاق عمل چون به دکتر گفتم سزاریان ۳ومم میشه ایا مشکلی پیش نمیاد چسبندگی شدید هم دارم
- قرص سایوتیک
ایا میشه بعداز مصرف قرص سایوتیک برای سقط جنین(باوجود چندروز خونریزی) جنین سقط نشده باشه؟
- سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟


