Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- س
سلام وقت بخیر من یکماه خونریزی دارم قطع نمیشه.امپول نوروبیون زدم خوب نشدم منفامیک اسید خوردم خوب نشدم.ترنسید خوردم خوب نشدم.الان بهم قرص استرادیول دادن روزی ۱ عدد .آیا با این قرص قطع میشه؟
- عفونترحم
منترشحاتزیادداشتمدکتربرامکرمکلیندازولدادهاما.بعداز۴شباستفادهسوزشوخارششدیدگرفتمبایدچیکارکنم.قبلازاستفادهازاونخارشنداشتم.
- کیست نابوتین
دختر مجرد۳۱ ساله هستم. حدود ۳ماه است پریود نشدم. تا اینکه سونگرافی دادم دوکیست نابوتین اندلزه ۴و ۵ میلی متر داشتم رحم اندازه و اکوی طبیعی.ضخامت دولایه اندومتربرابر۶میلی متر است. تخمدان راستم نمایpcod دارد.
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- پولیپ
سلام یک ضایعه هایپراکوبیضی شکل قطر7.5در5م م درپروگزیمال کاویته رحم هست چی هست خطرناکه
- قرص
سلام وعرض ادب باردارم و ۴۰ روزم هست دکتربرام قرص دوفامد۱۰ دیدروژسترون تجویز کردند هر۱۲ ساعت ! آیا باتوجه به بروشور داخل که واسه تنظیم قاعدگی هست . ضرری واسه جنین نداره ؟ باعث سقط نمیشه؟
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز امپول تشکیل ریه زدم امروز صبح ناشتا قندمو گرفتم شد ۱۰۴ قبلش قندم همیشه ۸۰ بود الان چیکاری باید بکنم تا بیاد پایین؟ بعد کی نرمال میشه قندم؟
- بارداری
سلام طول سرویکس با سونوی واژینال بیشتر از سونوی شکمی نشون میده؟ با سونوی شکمی ۳۰ هستم با واژینال بیشتر هست یعنی ؟ ۲۲ هفته هستم میترسم سونوی واژینال انجام دهم
- زگیل تناسلی
سلام ی مدتی میشه که یچیزی شبیه جوش زیرپوستی کنار واژنم در اومده گاهی هم اندازش بزرگ و کوچیک میشه در واقعه وقتی دست میزنم متورم میشه بعدش کوچیک میشه وقتی هم دست میزنم یکم درد داره خارش و سوزش ندارم به نظرتون این زگیل تناسلیه ؟
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید درحال اقدام ب بارداری هستم بخاطر عفونت واژن عنبرنسا دود میکنم ب واژنم میخواستم بدون باعث از بین بردن اسپرم نمیش برای اقدام ضرری نداره؟
- دیابت
سلام،درهفته25بارداری هستم آزمایش دیابت حاملگی دادم قندخونم ناشتا91بود با شربت گلوکز۱۵۶بود میخواستم بپرسم خطرناکه؟واینکه باید چکار کنم؟
- درد جای عمل سزارین و خارش شدید
سلام من خانم ۲۹ سال دارم و ۳ سال پیش زایمان سزارین انجام شده و از امروز درد در قسمت عمل و بخیه دارم دردش وقتی دست میزنم خیلی حس میشه و همیشه خارش شدید جای عمل دارم علتش چی هست ممنون میشم کمکم کنین داره
- امنوره اولیه
اندازره رحم 25,27 تخمدان سالم
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من همسرم دو ماهه که قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنه امروز بیست و یکمین قرص رو خورده که ماه دوم تموم میشد و رابطه ی محافظت نشده داشتیم که بعد از رابطه ۴ قرص برای اطمینان بیشتر مصرف کرده لازمه بدون استراحت دادن قرص رو دوباره شروع کنه؟ و اینکه احتمال بارداری چقدره؟
- آندومترغیریکنواخت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده سنو دادم و مجردهستم 32 ساله نوشته شده آندو متر غیر یکنواخت با ضخامت 13 mm سونوگرافی در اویل سیکل قاعدگی الان این یعنی چی؟ آندومتر غیر یکنواخت با این ضخامت چه معنایی داره و چه نوع مریضی هست ممنونم از پاسخگویی شما
- آزمایش اسپرم
Spermcount:1.4 گرید ۱ و ۲ صفر گرید ۳یک و گرید ۴ نود و نه درصده دکتر ارولوژ فقط فولیک اسید و ویتامین ای داده آیا با این دارو ها مشکلش برطرف میشه؟؟؟ به نظر شما فقط ای وی اف میتونه به ما کمک کنه؟
- پزشکی
سلام . من 31 سالمه . رفتم سونوگرافی از واژینال گرفتم . همه چی ظاهرا خوب بود. اما دو موردش نوشته در ناحیه سرویکس دو کانال اندروسرویکال مجزا رویت میشوند که جهت بررسی انومالی های رحمی سونوگرافی سه بعدی یا ام آر آی از لگن توصیه میشود.... و نوشته بود مایع آزاد مختصر در حفره لگن مشاهده شد ... الان نمیدونم اینا چیه . توروخدا جواب بدید. من میخوام باردار بشم .. سه ماهه ازدواج کردم جلوگیری هم نکردم اما باردار نشدم
- فریز زخم بعد از گذشته ۱۰روز خارش دارم
زخم داشتم و فریز کردم بعد از گذشته ۱۰روز خارش دارم نگران یعنی خوب نشدم و هنوز عفونت دارم


