Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد مقعدی در پریودی
سلام خسته نباشید
موقعی که پریودم، درد مقعدی دارم و خون همراه لخته میاد پایین. درد کمر و پهلو و زیر شکم دارم کم خونی شدید مینورم. آیا دلیل خاصی داره که موقع پریودی اینجوری میشم؟
مرسی با تشکر از شما
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر، برای قبل بارداری پرولاکتین رو ازمایش دادم ۱۸ بود،ایا طبیعی است؟ و در قسمت ازمایش ادرار bacteria مقدار few بود چی قرصی به چه مدت مصرف کنم درست میشه؟ حدودا تا روز تخمک گذاریم ده روزی مونده تا برای بارداری اقدام کنم ایا این مقدار باکتریا اداری برای بارداری خطرناک است؟
- کوچکی تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر من برای تنظیم پریودرفتم دکتر متخصص زنان وبعدازانجام آزمایش روزسوم پریود بهم گفت که دیگه هیچ وقت مادرنمیشم گفتن که تخمدانم پیرشده وتخمک ندارم وقرص پروژسترون روبهم دادن برای تنظیم پریودم سوالم اینه راهی وجود داره برای تخمک گذاری مجدد؟؟؟واینکه این قرص شرایط تخمدانم روبدترنمیکنه چون من میخوام اقدام کنم برای بارداری وشانسم روامتحان کنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید
- زخم ناحیه فورشیت
خانم دکتر بنده تقریبا یه سالی میشه که رابطه دخول رو تجربه کردم
و مشکلی هم ندارم و حتی ارگاسم واژینال هم دارم ولی همیشه اخراش سوزش میگیریم و ناحیه فورشیتم التهاب پیدا میکنه و زخم میشه یه بارم که از نزدیک معاینه شدم کفتن که آلت همسرتون به قسمت مقعد منحرف میشه و برا همین این اتفاق میوفته
یکم دیگه این قضیه داره اذیتم میکنه و اینکه خواستم بپرسم راه چاره چیه و چه پمادی بزنم که اون ناحیه ترمیم و خوب بشه و ایا باید دیگه رابطه نداشته باشم کلا؟ - من امروز سونویntدادم وکاملاسالم بود ولی چندساعت بعدش خونریزی زیاددارم علت ان چیست
- عفونت
سلام، خسته نباشید، من ۲۷سالمه و مجرد هستم. مدت زیادی هستش که خارش دارم و ترشح سفید رنگ غلیظ، گاهی هم رنگش زرد رنگ میشه دفعه اول ویزیت شدم بهم پماد درموفیکس دادین که تاثیری نداشت و دفعه دوم ویزیت هم بهم ۴عدد قرص فروکونازول دادید مصرف کردم ولی موثر نبود گفتین داخل اب و بتادین بشینم دو دفعه انجام دادم کمی از خارش کم شد ولی هنوز پابرجاست میخواستم بپرسم چه قرص یا چیزی میتونم استفاده کنم؟
- سقط جنین
سلام من ۶ هفته حامله بودم که خونریزی کردم سقط شد ۶ روز هم خونریزی کردن مثل پریود و الان قطع شدم رفتم سونوگرافی گفتن بقایای مونده ۱۶ میل هست آیا با قرص رفع میشه یا باید کورتاژ بشه
- راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند خواستم بپرسم آیا جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- کیست تخمدان
سلام من در تخمدان چپ ام سه کانون کلسیفیه وجود دارد واینکه قبلا سالپنگتو اورفکتومی انجام دادم و۲۲ سالمه وقبلا هم در این تخمدان کیست وجود داشته
- دیفرلین
با سابقه ی تزریق ۱۵ماه دیفرلین و قطع قاعدگی در حین مصرف آن احتمال بارداری هست؟
- سلام وقت بخیر . بنده یازده ماه پیش بخاطر خونریزی زیاد مجبور به زدن آمپول دیفرلین شدم که حدود یازده ماه راحت بودم، الان دوباره پریود شدم و شدید هم بود. سئوالم اینه که آیا این که من بعد یکسال دوباره پریود شدم همون یائسگی واقعی هست یا کاذب
سلام.من ۴۹ سالمه چندماه که پریود نمیشدم اگر هم میشدم یه روزه بود ولی الان دو هفته است خونریزی دارم اول کم بود ولی الان بیشتر شده چکار کنم قطع بشه
- پولیپ رحم
Macroscopic:received specimen in formalin consist of multiple soft creamy brown pieces of tissue measuring:1.5*1.0*0.5 cm labeled as end cervical curettage. Summary of section:multiple pieces in one block, totally embedded diagnosis:end cervical, curettage:end cervical polyp. سلام دکتر خسته نباشید این جواب آزمایش من هستش می خواستم ببینم مشکلم چی هستش لطفا جواب بدین ممنون میشم موفق باشید
- ویزیت و ازمایش
سلام خانم دکتر شبتون خوش با توجه به این شرایطی که پیش اومد براتون امکان داره که غیر حضوری ویزیت کنید بیماران رو ؟ چون تا اخر فروردین یا شاید تا اخر اردیبهشت این تعطیلات طولانی بشه
- بار داری
من حدود چهار ماه پیش به. بار داری خارج از رحمی داشتم دو ماه که جلو گیری نمی کنم ماه اول 10روز پریودین عقب افتاد ماه دوم که این ماه 12 روز هست که پریود نشدم می خواستم ببینم به نظر شما الان چکار کنم
- جلوگیری از بارداری
با سلام وخسته و نباشید خدمت خانم دکتر عزیز ومهربان دوماه وبیست روز زایمان کردم از روز چهلم قرص شیردهی مصرف میکنم شیردهی کامل دارم حتی شبا ولی پریود نشدم میخاستم بدونم به قرصای شیردهی میشه اعتماد کرد وعلت پریود نشدنم چیه؟
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده
- بارداری
سلام میخواستم بدونم درباره قرص مدروکسی پروژسترون و استروژن کونژوگه آیا فرق این دو دارو چیه؟من میخوام پریودم منظم بشه خیلی زود به زود پریود میشم باید کدوم شو استفاده کنم ممنون
- کیست نابوتین
دختر مجرد۳۱ ساله هستم. حدود ۳ماه است پریود نشدم. تا اینکه سونگرافی دادم دوکیست نابوتین اندلزه ۴و ۵ میلی متر داشتم رحم اندازه و اکوی طبیعی.ضخامت دولایه اندومتربرابر۶میلی متر است. تخمدان راستم نمایpcod دارد.
- پرده بکارت
سلام ببخشید من دو ماه پیش با پتو ازروی شلوار خودارضایی داشتم بعد 3 یا 4 ساعت که دستشویی رفتم یبوست شدید داشتم و از قسمت واژن یه تکه گوشت و چند قطره خون خارج شد (10 روز قبل از پربودیم این اتفاق افتاد) آیا این نشانه پارگی بکارته؟پارگی بکارت همون لحظست یا خیر؟ بعد که به پزشک عمومی خانم مراجعه کردم پس از معاینه گفتند سالم هستش مطمئن مطمئن ولی برای من سوال است که خونریزی به چه دلیل بوده؟ تروخدا کمکم کنید دو ماه روز و شب ندارم
- حالت تهوع در بارداری
با سلام و خسته نباشيد خدمت شما . خانم دكتر من ٢٢ سالمه الان ١ ساله اقدام واسه بارداري كردم و تو اين يكسال نتيجه نگرفتم تو اين ١ماه اخير ٢ تا امپول زدم يكي گنال بود ٧٥واحد ١٦ مرداد و فونيلوپ ٧٥ زدم ٣ واحد روز اول ٧٥ واحد و ٢ روز بعد ٣٧/٥ ولي چون دكترم يادش رفته بود كه بگه نزديكي نكن تخمكم هم خيلي زياد شده و هم بزرگ الان زير شكمم درد ميكنه .هم دراز كش و هم خوابيده نظر شما چيه چيكار كنم خانوم دكتر


