Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چسبندگی لولها رحم
سلام خواستم بگم من78سالمه دوتا دختر دارم 15سال که حامله نشدم عکس رنگی چند بار رفتم بهم گفتم که چسبندگی داری چکار کنم حامله نشدم دوتا لوله ها گفتن که چسبندگی داره آخرین بار که رفتم گفتن کی باز شد ولی تا الان حامله نشدم از نظر شما باید چکار کنم تا باز بشن
- تنبلی تخمدان
سلام من 25سالمه چهارساله ازدواج کردم. اقدام ب بارداری کردم دو ساله تحت نظر دکترم ولی نتیجه نگرفتم. الان خودم دو بسته کپسول ففول گرفتم آیا مصرف این کپسول کمکی ب من میکنه
- سونوی بارداریانامولی
- سوال فوری
سلام،از دوشنبه پریود شدم خیلی کم بود میخوام بدونم میتونم با همین مقدار کم چهارشنبه آزمایش fshبدم که روز سوم پریود هستش یا بمونم شنبه؟چون پنجشنبه و جمعه آزمایشگاه تعطیل هستش
- تبریک و تشکر
سلام خانم دکتر عزیز و گرامی، تبریک به مناسبت روز پزشک و امیدوارم سالیان سال سلامت و پاینده باشید، من از بیمارهای شما هستم که دو هفته پیش عمل میومکتومی انجام دادم و الان دوران نقاهتم رو میگذرونم در اوج ناامیدی که در استان خودم پیش هر پزشکی رفتم که فقط با برداشتن رحمم موافق بودن و به دلیل تجرد نمیخواستم این اتفاق بیفته نزد شما اومدم و شما با جراحی و حفظ رحمم به من زندگی دوباره دادین فقط دو بار وارد مطب شما شدم انسانیت ، با وجدان بودن برخورد خوب شما با بیماران که در کمتر پزشکی یافت میشود از دور دست شمارو میبوسم و اگر لایق باشم دعای خیر من همیشه بدرقه راهتان خواهد بود.
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید کیست تخمدان به اندازه 30 میلی میتونه خطرناک باشه وبا دارو امکان داره از بین بره ؟
- آیا باردار میشوم؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند خواستم بپرسم آیا باردارمیشوم یا خیر؟
- خوردن قرص سیبل خارج از دوره پریود
سلام من تنبلی تخمدان دارم و اصلا پریود نمیشم ایا میتونم الان قرص سیبل رو شروع کنم؟ یعنی میتونم خارج از دوره پریودم قرص سیبل رو شروع کنم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من تحت نظر شمام دوبار سقط داشتم و نمیدونستم باردارم مراجعه کردم هشت هفته و جنین ضربان قلب داشت مطب با توجه به پرونده من قرص اوی پنتو ۲۰ناشتا و اسپرین ۸۱روزی یک عدد شیاف سیکلوژست۴۰۰شبی یکی و امپول انوکساپارین ۴۰۰۰دادن فولبک اسید و ویتاوین ذی دارم الان پنج روز استفاده میکنم حالم خوبه اما یکروزه ادرارم تقریبا قرمز نمیدونم چیکار کنم دیگه هیچ علامتی ندارم به داروهام ادامه بدم
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- ایا پارگی دیواره ی داخلی بالای واژن از داخل باعث اسیب تاندوم میشود؟
- رتروفلکسن
سلام خانوم دکتر من سونوگرافی انجام دادم و در سونوگرافیم نوشته رحم دروضعیت رتروفلکسن بااندازه رحم ۷۰*۳۵ م م و اکوی میومتر و اندومتر رحم ۶ م م است و اندازه و اکوی تخمدان راست طبیعی و تخمدان چپ کیست فولکولر با اندازه ۱۵*۱۴قرار دارد . رتروفلکسن یعنی چی خانوم دکتر من همیشه ک سونو میدادم رحمم نرمال بوده و اینکه اما همیشه کیست داشتم ک خداروشکر الان کیستام از بین رفته . علت رتروفلکسن شدن چیه و ایا خطرناکه ومشکلی دارم ک باعث بوجود اومدنش شده
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
با سلام در سونو انجام شده مشخص شد رحمم خیلی عقبه .پریودی های فوقوالعاده دردناکی دارم .کمردردهای زیاد.وکیست تخمدان .چه اقدامات درمانی میتونم انجام بدم
- تغییر جواب پاتولوژی
received specimen in formalin consists of multiple fragments of creamy rubbery tissue m: 2X 1.5X 1 cm, labeled as right vocal cord.
- ترشحات
سلام بنده دیشب اخرین امپول سینال اف رو روز دهم سیکلم دیشب زدم حالا امشب ترشحات شفاف دارم نشانه ی چیه
- بارداری و ….
با سلام در ماه هشتم بارداری هستم و به دلیل بارداری پرخطر استراحت مطلق هستم . دچار یبوست شده ام یعنی دفع در روز یکبار دارم که امروز متوجه شدم مقعدم خونی هست . دردی ندارد اما بعد از دفع امروز کمی احساس سوزش دارم . راه درمان چیست ؟؟ خطرناکه ؟؟
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- سقط
سلام من ده روز پیش سقط داشتم سه روز پیش رفتم سونو گف در کاویتینه اکوژن ده میلی لیتر دیده شده ایا عوارض خاصی داره
- مصرف قرص استرادیول
سلام من بخاطر نازک بودن ضخامت اندومتریوز دکتر بهم قرص استرادیول تحویز کرد من بعداز یک ماه مصرف خونریزی پریودم فقط یک روز اونم در حد لکه بینی شد میخاستم بپرسم چقدر طول میکشه که پریودم به حالت عادی برگرده خیلی ممنون
- کورپوس لوتئوم
سلام من متوجه شدم باردارم بتام۳۰۰۰ اولین روز اخرین قاعدگی ۶هفته ام رفتم سونو نوشته ۴هفته و خورده ای در جای مناسب.فقط نوشته یک کیست هموراژیک در تخمدان راست که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد ..این منو نگران کرده


