Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سینه
باسلام ایا هاله یه سینه بزرگگتر از هاله اون سینه باشه مشکلی داره چند ساله اینجوریه البته سینه ای که هالش بزرگتره کیست داره
- متفورمین۵۰۰
سلام خانم دکتر🌼🌼🌼 آیاقرص متفورمین باعث درداطراف شکم می شودبنده دوبار این قرص روروزانه مصرف می کنم برای تنبلی تخمدان چندروزیه دردشکم دارم. پیشاپیش ممنون ازپاسخگویی شما
- کیست آندومتریوز
من دختری 40 ساله هستم با تشخیص آندومتر یوز که به معرفی خانم دکتر دادرس خدمت شما نوبت گرفتم و خیلی نگرانم. جواب سونو فقط دارم و جواب مامو و آزمایش آماده نشده!! آیا باید لاپاراسکوپی شم یا جراحی باز ببخشید می پرسم فقط بیمه روستایی دارم هزینه عمل چقدره؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ایا کسی که تنبلی تخمدان داره و با دارو پریود میشه،ولی با دارو هم هرماه تخمک گذاری داره،اگه مشکل دیگه ای نداشته باشه،زود باردار میشه ،یا با وجود تخمک گذاری با دارو بارداری طول میکشه؟؟؟؟
- بارداری با قرص دوفامد ولتروزول ودگزا
باسلام دکترهم برای تنبلی تخمدان هم برای بارداری لتروزول بهم دادن وروز ۱۳سونوشدم وگفتن فولیکول های خوب دارم و دوفامدودگزا واسترادیول بهم دادن اما باردار نشدم چندماه طول مکشه؟امکانش هست باردار نشم؟ممنون
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- بارداری
باسلام .من تحت درمان با HMGو سنال اف بودم .11مهر پریود شدم و از 20ام دکتر برام استرادیول 2میلی 3بار در روز داده تاکی باید ادامه بدم و کی مشخص میشه باردارم ؟؟
- کیست درموئید و بارداری
سلام ، وقت تون بخیر ، من ۳۴ سال سن دارم و ۱۰ هفته باردارم و در تخمدان سمت چپم یک کیست درموئید شش و نیم سانتی دارم ، کمر درد دارم و زیر شکمم هم گاهی درد شدیدی میگیره ، به نظرتون خطرناکه و آیا سقط لازم هست ، و یا امکان بزرگ تر شدن کیست وجود داره ؟ لطف کنید جواب بدین چون دکتر متخصص در دسترسم نیست .
- عمومی
سلام من ۳۱ سالمه ۴سال ازدواج کردم ۲ سال از قرص پیشگیری استفاده کردم پریودم همیشه منظم بوده ولی دوروز پریود شدم درد شدیدی دارم و تکه های خیلی بزرگ وحش ناک با لخته خون میاد دلیل میتونید بگید
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید میخواستم جکاب این سونو رو برام تفسیر کنید ممنون چون به دکتر زنان نشون دادم چیز خواصی نگفت در بررسی اولتراسونیک رحم با ابعاد ۱۰۰*۴۸ میلی متر مشاهده شد .تصویر بقایای بارداری به حجم تقریبی ۳ سی سی در قسمت فوندال کاویته اندومتر رویت شد که دارای واسکولاریته در قسمت فوندال قدامی می باشد تخمدان ها با حدود وابعاد نرمال بدون ضایعه فضاگیر مشاهده شدند .مایع ازاد در کلدوساک مشاهده نشد .ممنون میشم جواب کاملی بدید ببینم مشکلی هست یا نه با تشکر از شما
- ✓
سلام من تخمدان پلی کیستیک دارم ایا مصرف قرص اینوسیتول باعث میشه پریود نشیم ؟
- قدردانی
با عرض سلام و ادب خدمت خانم دکتر فقط خواستم از شما قدر دانی کنم بابت جواب به سوالهایی که میدهید.واقعا ممنون از اینکه وقت میزارید و بدون دریافت هزینه مشاوره سوالات رو پاسخ میدید(که بعضی از دکترهای جامعه ما خوشبختانه یا متاسفانه از همین طریق کسب درآمد میکنند) .انشالا همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.
- مصرف دارو
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن درهفته سوم بارداری هستم دکتربرام کپسول اوتروژستان ۲۰۰ راتحویز کرده خونریزی ولکه بینی هم ندارم ۴۲ سالمه اولین بارداریم هم هست چطوربایداین قرص رامصرف کنم ضررنداره عوارضی برای بچه نیست
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه
- بارداری
سلام من هفته 17بارداری هستم وزنبور شکممو خیلی کم نیس زد خطری برای جنین داره
- عفونت واژن
با سلام. جواب پاپ اسمیر بنده این گزینه تیک خورده است Severe :Presence of inflammation آیا احتیاج به نمونه برداری از رحم دارد این گزینه ؟؟
- درد در مقعد هنگام پریود شدن
- لاغری
سلام ببخشیدا میخوام بدونم شما بعد زایمان چه رژیمی گرفتید خانم دکتر
- سلام هنگام پریودی دردزیادی درناحیه ی مقعددارم علت ان چیست وچه دارویی مصرف کنم برای کاهش درد
- وازن
سلام خسته نباشید من امروز موقعه ادرار احساسی داشتم مثل سوزش ولی سوزش نبود میخوام ببینم چجوری از بین میره


