Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوماهه دارم آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵ تزریق میکنم قرار بود این هفته بیام تهران برای سونوگرافی واژینال که بعدش اواخر اسفند کاشت جنین داشته باشم اما به خاطر بدی هوا و جاده این هفته نمیتونم برای سونوگرافی برم به نظرتون مشکلی پیش میاد و اگر نرم باید دوباره دو ماه آمپول تزریق کنم ممنون میشم پاسخگو باشید
- بارتولن درد شدید
سه سال پیش ضربه های شدید و خیلی محکمبه بارتولن وارد شد و اون لحظه بارتولن التهاب زیادی داشت به حدی درد داشتم که داشت پاره میشد مخصوصا در پریود درد شدید داشت حال بعد سه سال یهو دردگرفت و تا ران پام درد داره سرگیجه و منگی هم دارم و آیا خطرناک این مشکل؟ نیاز به عمل داره؟ معاینه شدم دکتر عذر میخوام دستش رو داخل گذاشت و گفت نه ورم و چیزی نیست ولی من وقتی سرپا میشم و م و بزرگیش حس میکنم مطمئنم بارتولن دو غده ی بین دهانه واژن این درد و حالت سرگیجه و منگی خطرناک؟ کلا مشکلم چطور حل میشه؟ با معاینه که مشخص نشد
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم. - بارداری
سلام،بنده ٤ماهه براي بارداري اقدام كرده ام كه بارداري صورت نگرفته ،در صورتي كه مشكلي نداريم ولي ميگن تا ١ سال طبيعيه .ميخواستم ببينم چرا همچين حرفي ميزنن؟وقتي ١زوج سالمن چرا بايد تا ١سال صبر كنن؟؟اگه سالمن چرا زود باردار نميشن؟
- سونوان تی
سلام...عموی همسرمن معلول جسمی هستش..من وسطای فروردین سونوان تی دارم...ازالان استرس اینو دارم که نکنه خدای نکرده بچه ی منم مشکلی داشته باشه..خواستم بدونم امکانش هست که همسرمن که توخونوادش همچین چیزی براشون پیش اومده باشه برای ماهم پیش بیاد؟یعنی بچه ی منم معلول بشه؟
- مایع کلوساک خلفی
سلام وقتتون بخیر من 17 سالمہ بخاطر نامنظم بودن عادت ماھانہ سونوگرافی لگن وشکم رفتم ایجاد فضای جزئی کلدوساک خلفی بہ منظور چیست خطر ناکہ؟
- بارداری
چه موقعه تست ان اس تی واجبه که انجام شه ؟ و در چه سن حاملگی باید انجام داد؟
- پریود نشدن
برای تنظیم قاعدگی چیکار کنم حتی قرص سیبل هم خوردم و باز هم با ان مریض میشم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من 22 سالمه تنبلی تخمدان دارم وچند ماهی هست پریودی نامنظم دارم میخواستم بدونم برای بارداری مشکلی پیش میاد یا اینکه باید چکارکنم تا کاملا رفع شه
- اقدام به بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکار محترم خانم دکتر نزدیکی برای باردارشدن هرچندساعت بهترین زمان برای تولیداسپرم هست که انجام شود واینکه درچرخه ی ۳۰روزه ازچه روزی شروع به نزدیکی برای باردار شدن کنیم
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت خانم دکتر میبخشید من روز شنبه مزاحمتون شدم به اسم یاسمن محمدی شما فرمودید که من زگیل در قسمت دهنه رحم دارم من عقدم و عروسی نکردم و پرده بکارتم هنوز هست من بابت این مزاحم شده بودم که احساس میکردم در قسمت دیواره های واژه جوش هستش اما شما فرمودید اون نیست بلکه زگیله راستیش یه کرم دادید من الان نمیدونم دقیق اون زگیل کجاست آیا رنگ زگیل فرق میکنه؟ باید دوباره بیام مطب ؟ ممنون میشم جواب بدید
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر من داخل واژنم(کاملا داخل)وقتی اینه میذارم یه دونه های قرمزی میبینم ولی درد و اینا ندارم اصلا. ترشحاتم معمولین ولی مثلا بعد 3-4 ساعت که میرم دستشویی و خودمو میشورم کنار لابیا مینورم ک دست میکشم یه حالت پیل شدن میشه که سفیدن(یه چیزی مثل وقتی که کیسه میکشه آدم). گااااهیم خارش کم دارم و بعضی وقتا موقع رابطه درد دارم. مشکلم چیه؟؟
- اقدام به بارداری
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیر34ساله هستم من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان ورحم دارم پریدمن 6ابان بوده ومن میخوام اقدام به بارداری کنم دکترزنان رفتم وبه من مدروکسی پروژسترون داده که از14پریدی 2عدد به مدت10شب بخورم ومن پریدنبودم ولی از14ماه شما گفتین شروع کردم به خوردن قرص مدروکسی وبه مدت 10شب 2عددقرص روخوردم وخداروشکر الان پریدشدم یعنی 26آذر خانوم دکترگفتن کیت تخمتگذاری رو گرفتم بعدازپریدی اقدام کنیم؟ ومدروکسی پروژسترون راتاکی ادامه بدم تاوقتی بارداربشم ؟؟فقط خانوم دکتر به من فولیک اسیدخارجی دادن چون من معدم قرص ایرانی قبول نمیکنه خانوم دکتر ببخشید من پریدیم دوروزه تمام شده من کیت تخمکگذاری روشروع کنم؟؟؟کیت تخمکگذاری روصبح بزنم یاشب ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- پاپ اسمیر
سلام خسته نباشید من تو تست پاپ اسمیرم تو قسمت inflammationn گزینه متوسط تیک خورده آیا مشکلی هست چیکار کنم، باتشکر
- احتمال بارداری با امپول دیفرلین
من به دلیل خونریزی شدید ۳ دوره ۲۸ روزه امپول واریوپپتیل زدم ایا امکان بارداری وجود داره در این مدت؟
- لکه بینی
سلام، من ۳۹ سالمه ، آخرین تاریخ پریودی یادم نیست، دیروز رفتم سونو واژینال گفتن ۵ هفته هستم ساک حاملگی دفورمه و یولک ساک دیده شده ولی فتال پل دیده نشده، msd برابر ۹ میلی متر، یه هماتوم ۲*۶ هم در محاورت ساک حاماگی دارم الان لکه بینی هم دارم به نظرتون حاملگیم پوچ، چیکار کنم
- واژن
دکتـریابـــــیاسمن کشاورزقبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نماییدپرسش شما با موفقیت ثبت شد. کد پیگیری شما : qVlf آدرس کوتاه شده سوال شما : doctor-yab.ir/q/qVlf
لطفا آن را یادداشت فرمایید کاربر گرامی
به علت مشغله کاری پزشکان، ممکن است پاسخ دهی به سوال شما تا 72 ساعت و یا بیشتر طول بکشد لذا خواهشا از تکرار سوال و ایجاد تاپیک های تکراری و بدون محتوا و با عناوین چرا به من پاسخ نمی دهید، چشمانم به مانیتور خشک شد و ... جدا خودداری فرمایید که این کار تنها باعث ایجاد بی نظمی و کاهش سرعت روند پاسخ دهی خواهد شد. در صورت مشاهده برای متوقف کردن بی نظمی متاسفانه مجبور هستیم دسترسی فرد را مسدود کرده و همچنین تمامی سوالات ایشون نیز از سامانه حذف خواهد شد.
پس لطفا به خودمان احترام بگذاریم و باعث بی نظمی نشویمسن : 21 وزن : 65 جنسیت : خانــمداخلی؟سلام وقت بخیر خیلی نگران هستم دو هفته پیش رفتم دکتر زنان بخاطر علائم سوزش و موقعی رابطه ی چیزایی سفیدی میومدن بیرون معانیم کردن گفتن عفونت قارچی دارین دارو داد استفاده کردم دیروز رفتم اپلاسیون یدفعه ی چیزی کنار رونم زده بود خیلی کوچیک با موم انداختن کنده شده یدفعه دوستم برگشت گفت زگیل زدی گفتم اگر زگیل زدم چرا هیچ علائمی ندارم و رفتم پیش دکتر زنان معانم کرد چرا اون چیزی نگفته بود خودش زگیل زده بود خیلی زیاد میگفت طوری شده بود پر شده بود الان نگرانم میشه راهنماییم کنید - کیست اکوفری
سلام خسته نباشید من یک کیست به ابعاد ۳۸در۱۶mmدارموضخامت آندومترمم۱۹mmاست چکار باید بکنم ؟آیاخطرناکه؟ممنونم اگر راهنماییم کنید.
- تاخیر در پریودی
سلام من یه دختر مجرد هستم که ۴ ساله از شروع پریودیم میگذره ، توی سال اول و دوم و تقریبا چند ماهی از سال سوم پریودیم هیچ تاخیری نداشتم و دورم منظم بود اما با تاخیر پریود میشدم جوری که ۲ تا ۴ ماه از پریودم قبلیم میگذشت تا دوباره پریود میشدم الانم کمتر از یه ماهه دارم قرص سفکسیم ۴۰۰ مصرف میکنم و ۴ ماهه پریود نشدم آیا ممکنه بخاطر مصرف این قرص باشه که اینقدر پریودیم عقب افتاده ؟؟؟ و اینم بگم من پارسال به دکتر متخصص مراجعه کردم و آزمایش و سونو هم دادم ولی هیچ مشکل قابل توجهی نداشتم و ایشون گفتن بخاطر استرس امتحاناته چون اواخر خرداد من مراجعه داشتم ... خواهش میکنم اگه بشه علت رو بفرمایید ؟ آیا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ یا بر اثر قرصه و طبیعیه؟؟
- دیلاتاسیون غیر عادی مجاری شیری خطر ناکاست


