سلام،اگر جنین وجود داشته باشد و هماتوم جذب شود موردی نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- فیبروم رحم
سلام من دو تا فیبروم رحم یکی ۵در ۴ سانتی متر دردیواره قدامی فوندوس ویکی۳در۳ سانتی متر دردیواره قدامی بادی که هر دو ساب سروزال میباشند دارم الان چند ماهه زیر شکم وکمرم درد میکنه چند تا دکتر رفتم فقط بهم مسکن دادند،کارهای خونه رو نمیتونم انجام بدم باید مدام دراز بکشم کلاسبک زندگیم بهم ریخته اگه فیبروم را عمل کنم خوب میشم
- خونریزی پس از رابطه جنسی
باسلام یک ماه و نیم هست که عروسی کردم و پرده بکارتم زده شده ولی هرشش دفعه که زابطه داشتیم بجز یکبارخونریزی داشتم و باز آخر خونریزی بیشتر و به صورت لخته بود میخوام علتش رو بدونم ممنون ازتون
- بارداری
سلام وقتتون بخیر. من ۷ماهه که اقدام ب بارداری کردم اما باردار نشدم.قبلا جراحی فیبرومداشتم. میخواستم بدونم الان زمان مناسبی برای گرفتن عکس رنگی هست؟نگرانم بخاطر جراحی کهداشتم لوله هام دچار مشکل شده باشن.البته سونوگرافی مرتب انجام میدم و مشکلی نبوده.
- سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه با نوک سینه ها خود ارضایی میکنم ایا واسم ضرر داره ایا بعث بزرگ شدن سینه میشه
سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه خود ارضایی با نوک سینه ها میکنم میخواستم بپرسم که آیا واسه سینه ضرر داره آیا باعث بزرگ شدن سینه میشه
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشید من مرداد97بعدازخوردن دوماه لتروزول باردارشدم که درهفته 6متوجه شدیم خارج ازرحم شده درسمت چپ،بایک هفته بستری بدون دارو رفع شد،دوماه بعدعکس رنگی گرفتم لوله سمت راستم مسدودبود لوله چپ که خارج رحم بود باز بود تابهمن ماه لتروزول خوردم باردارنشدم بدون دارو این ماه فولیکولم 8.9 بود روز13پریود ایابادارومیتونم بارداربشم یا باید عمل کنم هزینه عمل برام سنگینه😞توروخدا جواب بدین میخوام بیام پیش شما
- سونو رحم برای بچه دار شدن
میومتر هتروژن رویت،کانون های اکوزن وکیست های ریز در میومتر رویت شد میتواند آدنومیوز منتشر باشد
- بارداری
سلام دوماهه آی یو آی کردم باردار نشدم این ماه ۸ تا فولی داشتم همسرم تعداد اسپرمش ۳۵ بود امکان بارداری هست
- دوقلوزایی
سلام من میخوام برای دوقلو زای اقدام کنم میخوام ببینم امکان دوقلو با ردار شدن هست میتونم جنسیت خودم انتخاب کنم ممنون میشم اگر جواب بدید خواهش میکنیم
- لک بینی
سلام، ببخشید من ۳ روز قبل از پریودیم لک بینی داشتم این ۳ روز جز شروع پریودیم محسوب میشه
- تست پاپسمیر
چندقسمت تیک خورده Liquid-Based Smear Satisfactory lnflammatory cells MOderate Routione follow up Hormonal pattern compatible with age and history
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام ببخشید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی قسمت تناسلی ایشون با من در تماس بود ولی داخل واژن نکرد و در تماس بهش بود میخواستم ببینم آیا احتمال بارداری هست یا نه خودشون میگن که چیزی نبوده ولی بازم نگرانم بعد از شیش روز از رابطه خونریزی داشتم با لخته های خونی مثل پریودی ولی از موعد چن روز زودتر اومد بعد ماه بعدش هم پریودم به تاخیر افتاد و بعد از یک هفته خونریزی داشتم در حد دوروز میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست یا نه لطفا جواب بدین واقعا نگرانم
- سقط
سلام بعد از سقط هکاتوم به پهنای۱۱میلی متر دیده شد آیا خودش دف می شود
- پولیپ رحم
وقت بخیر ، خانم دکتر سه هفته پیش پولیپ دوسانتی داشتم و جراحی کردم ، سوالم اینه آیا باید جراحی میشد یا با لیزر برداشته میشد و اینکه الآن پریود شدم نسبت به سابق خونریزی کم شده جواب پاتولوژی هم زده endometrial hyperplasia without nuclear ایا مشکوک هست یا چکنم
- دندانپزشکی قبل از اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر سپاس فراوان بخاطر پاسخ من نوبت دندانپزشکی دارم در روز هفتم سیکلم و قراره در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشم هفت روز بعداز دندانپزشکی رفتنم یعنی روز چهاردهم برای بارداری اقدام کنم آیا موادی که داندانپزشک برایم استفاده میکنه تاثیری برجنین آینده داره یا ربطی نداره چون هنوزجنینی تشکیل نشده
- بارداری
قرص استامینوفن ۵۰۰ و ازیترومایسین ۲۵۰ در ماه دوم بارداری میتونم بخورم رفتم دکتر بهم داده
- آزمایش اسپرم
Spermcount:1.4 گرید ۱ و ۲ صفر گرید ۳یک و گرید ۴ نود و نه درصده دکتر ارولوژ فقط فولیک اسید و ویتامین ای داده آیا با این دارو ها مشکلش برطرف میشه؟؟؟ به نظر شما فقط ای وی اف میتونه به ما کمک کنه؟
- بی حسی واژن هنگام رابطه
سلام بنده ۴ ساله ازدواج کردم ۲بار زایمان طبیعی داشتم. از اول ازدواجم توی رابطه جنسی با همسرم اصلا هنگام دخول حسی ندارم. یعنی احساس و لذتی ندارم و به طوره دیگه ای ارضا میشم. خسته شدم و به شدت متنفر شدم ازین وضعیت. دوست دارم هم زمان با همسرم ارضا بشم. لطفا راهنماییم کنید
- آیای مصرف قرص استرادیول ضرردارد
باسلام این ماه من باید برای انتقال جنین میرفتم از روز دوم پریدی روزی دوتا خوردم دیروز ک برای سونو رفتم پلیپ داشتم آیا انتقال انجام میشه یااینکه قطع کنم خوردنش
- عقب افتادن پریود
من پیش متخصص زنان رفتم ازمایش هورمونی برام نوشتن برای رزو سوم پریود الان یکشنبه ساعت ده شبه من پریود شدم روز سوم دقیقا چند شنبه میشه؟


