سلام،اگر استراحت مطلق دارید،از پزشکتان بخواهید آمپول Enoxaparin برایتان تجویز کنند.همینطور آمپول Betametazone,جهت ریه جنین.نگران نباشید.استراحت کنید،داروها را استفاده کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام من روز ۱۲ سیکل فولیکول ۱۷ داشتم روز ۱۴ سیکل دکتر اچ سی جی تجویز کردن. بهترین زما نزدیکی چه زمانیه؟ نازایی ثانویه دارم.
- سلام سقط جنین داشتم و برای ۲ هفته خونریزی داشتم الان سونو انجام دادم و گفته اکوژن هتروژن ۵*۱۰*۱۲ هستش ایا نیاز به ساکشن دارم!؟؟
- عفونت زنانه و اقدام به بارداری
ایا می توان با وجود عفونت زنانه و مصرف پمادNN و دارو مترونید ازل و آزیترومایسین باز هم اقدام به بارداری کرد؟
- قرص ال دی
سلام و خسته نباشید... من قرص ال دیو که باید روز5 پریودی میخوردم سه روز بعد از تموم شدن پریودی شروع کردم به خوردن و شب بعدشم با همسرم نزدیکی داشتم. ایا احتمال بارداری هست؟
- دولیکوسفال نسبی
Fl:24w+5day Bpd:22w+3day Hc:24w ینی سر بچم خیلی بد شکل میشه؟انومالی بریچ بود الان سفالیک شده
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز من پریودم منظم هستش همسرمم آزمایش اسپرم داده هیچ مشکلس نداشته یک ساله اقدام کردیم باردار نشدم باید چیکار کنم 😔
- کرونا در بارداری
سلامببخشیدمن 34بارداریم هستم و مبتلا به کروناشدم چکارکنم
- قطع خونریزی پریودی
استرادیول برای چیه؟
- تنبلی تخمدان
سلام.من تنبلی تخمدان PCOMدارم بعد از اصلاح سبک و ۱۱ کیلو لاغریی پریود شدم ولی ۳ بار به فاصله ۱۲ روز پریود شدم..مشکل چیه ک پشت هم پریود میشم؟؟
- سلام باردارهستم
سلام میخواستم بپرسم آیا میتونم آمپول پروژسترون گیر نمیاد تو بازار نمیشه داروی دیگه ای جایگزین پروژسترون کرد یا شیاف پروژسترون رو تا آخر هفته میشه استفاده کرد
- بهترین روز برای سونوگرافی رحموتخمدان وسایزفولیکول چه روزی ازچرخه قاعدگیم برم
- سللام ۵ماهه سزارین کردم الان جای بخیه ها ناجور درد داره میسوزه علت چیه راه میرم هم تیر میکشه
- ورم شدید بدن
روزبخیر. من در هفته ۱۱ سقط خوبخودی داشتم. قرص دادن کهدفع بشه دچار خونریزی شدید شدم اما جنین دفع نشد و کورتاژ فوری انجام شد. درست یکهفته بعد از عمل یک تورم خفیف اما قابل حس در پاها و دستها و بدنم شروع شد که بعد از دو ماه هنوز هست وکم و زیاد میشه. همراه با احساس سنگینی. سونوگرافی شدم و ظاهرا همه چی اوکی هست. بعد از کورتاژ خونریزی کمی داشتم و اولین پریودم فقط یکروز ! طول کشید اما تقریبا شدید. از اون موقع هنوز پریود نشدم. تست بارداری میدم هر هفته که خیالم راحت باشه. آزمایش دادم. کلیه وتیرویید و قند خون و.. همه چیز عادی بود. در آزمایش ادارارم خون وجود داشت ( البته برای خودم قابل دیدن نیست) کمی حالت سرگیجه دارم. اما سر کار میرم و ورزش رو شروع کردم. ممکنه این تورم خطرناک باشه؟ در مدت بارداری همتوورمم خیلی زیاد بود. ضمنا به دلیل قطع ورزش که معمولا انجام میدم اضافه وزنم زیاد بود. حالا نمیدونم مربوط به مصرف نمک و تغذیه ست یا عوارض سقطه یا هورمونیه. باید صبر کنم یا آزمایش خاصی انجام بدم. لطفا راهنماییم کنید. چون تا قبل از بارداری همه چیز
- قط پریود
ببخشید من 15سالمه دوبار قرص ال دی خوردم برای بارداری ک مشکل نداره
- وجود دو کانون اکوژن در بطن چپ جنین
با عرض سلام و ادب . من ۳۷ سالمه که از طریق آی وی اف و با تخمک اهدایی که اهدا کننده ۲۴ سال دارد باردار شدم . من دوقلو باردار بودم که سونو NT و آزمایشات غربالگری مرحله اول هر دو نرمال و خوب بود . اما در هفته ۱۸ که سونو آنومالی رفتم گفتن یکی از قل ها در ۱۵ هفته مرده و قل دیگر در سونو آنومالی همه چیش نرمال هست ولی دو اکوژن به ابعاد ۱/۵ و ۱/۶ م م در بطن چپ مشاهده میشود . میخواستم بدونم این ارتباطی با سندروم داون داره و اینکه من باید آمنیوسنتز انجام بدم یا آزمایش سل فری ؟
- درباره عوارض قرص استروژن وپروژسترون ک باهم میخورم
- سنگ کلیتوریس
سلام من تاحالا رابطه جنسی نداشتم یه چیزی شبیه سنگ در ناحیه کلیتوریس من وجود داشت ولی خب سنگ نبود چون انعطاف پذیری داشت هرچند خیلی کم به رنگ سفید درس آوردم آیا بیماری هست ؟ دارم میترسم دیگه چون چند بار دیگه هم یه همچین چیزی دیدم
- مصرف قرص ضد افسردگی در ددوران بعد از انتقال
سلام دکتر من به خاطرکار پر استرس مالی که دارم دچار وسواس فکری و اضطراب کاری شدم یه مدت قرص کلومیپرامین و فلوکستین میخوردم که حالمو خیلی خوب کرد همه چی اکی بود تا اینکه قرص هامو قطع کردم و اقدام به آی وی اف کردم متاسفانه نتیجه منفی شد دکتر تا یک چند روز فقط فریاد میزدم الان حال روحیم داغون و میترسم با این حال دوباره انتقال بدم و بچمو از دست بدم میخواستم بدونم آیا دارو هایی هست که بعد از انتقال مصرف کنم هم مشکل وسواسم و از بین ببره و هم آرام بخش باشه برام و هم برای جنینم مشکلی ایجاد نکنه با تشکر از شما و راهنمایی های مفیدتون
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- تزریق آمپول واریوپپتیل
سلام من ازساعتی که آمپول واریوپپتیل تزریق کردم دردرحمم شدید شده وخونریزی هم بیشترشده آیاطبیعی است؟؟


