Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات
سلام خانم دکتردختری مجردو۲۱ساله هستم من همیشه چندروز بعدازتموم شدن پریودم به مدت دویاسه روز ترشحات ژله ای و شفاف دارم که کشسانی هست البته خیلی مقدارش کمه میخواستم بدونم علت این ترشحات چیه؟ ممنون
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر شما سرکلاژ شکمی رو به روش اینترنال یا سگمان میدوزی ممنون میشم جواب بدید
- سلام باعرض تبریک سال نو۲سال بعد از یاسگی چند روز که لک بینی دارم
دوسال که یائسه شدم الان چند روز که لک بینی دارم یک روز قطع میشه یک روز دوباره شروع میشه مریض خودتون هستم همکار بازنشسته بیمارستان گلسار
- سلام تو سوال قبلی پرسیدم همسرم ناتوانی جنسی داره واز قرص یوهمبین وPowER CqL استفاده میکنه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه وشما گفتین این قرصها اسر سو نداره میشه راهنمایی کنید لطفا
- پودراینوفولیک
سلام من قصددارم رژیم پسرزایی بگیرم پودراینوفولیک رو چطوری باید مصرف کنم آیااحتیاج به آزمایش هست یانه میتونم بدون تجویز دکتر مصرف کنم ممنون میشم از راهنماییتون
- طولانی شدن پریود
سلام وقت بخیر
دوازده اردیبهشت پریود شدم هفت روز بعد کاملا پاک شدم وقتی رفتم حمام زیر دوش خونریزی کردم و تا الان بعد از گذشت یازده روز از شروع پریود خونریزی کم و بدون درد دارم.تا الان سابقه نداشته.۲۶ساله و مجرد هستم - سلام جواب آزمایشم میخواستم ببینم چه مشکلی داره
Endometrial curettage:Compatible with weakly proliferative endometrium
- پریود شدن در حین استفاده از قرص پروژرا؟
من ۱۴ روز پریودیم تموم شده بود و از قرص استفاده میکردم یعد از ۷ روز استفاده پریود شدم الان چکار کنم قرص رو بخورم یا ن
- کیست تخمدان
کیست ساده تخمدان به تعداد دوتا بااندازه 20 و25میلیمتر در ماه دوم بارداری چه بابد کرد
- سونو سینه
با سلام درصد خطای سونو سینه چقدر ؟ من ۳۱ سالمه سونو سینه دادم کیست داشتممیخوام بدونم احتمال داره سونو اشتباه باشه جیز دیگه ای باشه یا سونو کیست و از توده تشخیص میده
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۱ سالمه و قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم واقدام به بارداری هم کردم الان ۵ روز از موعد پریودیم و مصرف قرصم گذشت و دوروز پیش دردی مثل درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم آیا احتمال بارداری هست و هیچ گونه علائم بارداری ندارم ممنون
- زایمان سزارین
با عرض سلام حضور پرمهرتون خدا قوت سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست جسارتا میخواستم بدونم شما به کدوم روش بخیه میزنید و آیا چیزی تحت عنوان بخیه ی لیزری وجود داره؟
- درد روده و مقعد در پریودی علتش چیه
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من هفته ی ۱۷طول سرویکسم ۲۷بود و با دردهای شدید بستری شدم وسرکلاژ شدم استراحت مطلق دارم که فقط برای دستشویی بلند میشم شبی یک عدد شیاف پروژسترون وهفته ای یک عدد آمپول هیدروکسی پروژسترون دارم آیا به نظر شما میشه طول سرویکس رو با این شرایط کنترل کرد وکوتاهتر نشه؟یا نیاز به درمان ومراقبت بیشتری هست؟
- سلام. من سه تامیکرولن زدم. برا فیبرونام. ولی بعد سه ماه دوباره خونریزیم شروع شده
خونریزی. بعد از سه تا میکرولین.
- بارداری
با سلام وعرض ادب خانم دکترده روز از آخرین نزدیکی ام میگذرد دچار کمردرد و فشار خون بالا شدم درحالیکه فشار خونم همیشه پایین بوده دیشب فشارخونم چهارده روی ده شد و تهوع بسیار بدی بهم دست داد ممکنه علایم بارداری باشه.اگر از علایم بارداری باشه نه ماه خطری منو تهدید نمیکنه و زمان زایمان برایم مشکل ساز نخواهد بود.راه حلی برای کاهش فشارخون بارداری وجود دارد.با تشکر از شما خانم دکتر بسیار دلسوز که با دلسوزی همواره راهنمای بیماران هستید.خدا همیشه پشت و پناهتون باشه خانم دکتر.
- بر اثر جسم تیز داخل واژن زخم و خونریزی زیاد داشتم و بعد عفونت. که الان بعد دو سال با درمان خانگی دیگه علایمی ندارم و فقط با معاینه گفت عفونت زیاد میبینم میتونم برای باردار شدن اقدام کنم؟ یکم میترسم
- سقط
سلام خانم دکتر من ماه پیش یه سقط 20,هفته داشتم دوهفته پیش رفتم سونو گرافی سه بعدی دادم گفت هنوز دهانه رحمم شله خانم سوالم اینه چطور بعد از 4ماه هنوز دهانه رحم من شله سفت نشد چند ماه دیگه باید صبر بکنم تا سفت بشه در ضمن کورتاژ شدم
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- نازایی
سلام خانم دکترعزیز ببخشید یه سوال داشتم درسته میگن ایمنی بالا باعث ناباروری میشه؟؟؟اخه من تنبلی تخمدان دارم دو ساله هر ماه بادارو تخمک خوب دارم ولی باردار نمیشم،اسپرم شوهرم هم نرماله،،مشکل دیگه ای هم نداریم،ممکنه به این دلیل باشه که باردار نمیشم،اصلا این ایمنی بالا علایم خاصی دارد که بفهمیم ناباروریمون به علت ایمنی بالای بدنمونه؟؟؟


